Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondoltam lefaragtam 4 s sajna a fékem nem nagyon volt csak motorfék ami
Nálam az 24.
http://youtu.be/lMXWj_uU47U 22 másodperc én az első menésem
köszi
Helló hogy lehet az órán mérföld helyett kilométerre visszaállítani az adatokat ja és nincs e valakinek elektromos leírása mert nem mér az óra és szana meg széjjel vannak a vezetékek meg jó lenne tudni a fokozat kijelző melyik vezetékre megy volt bent csak levették
sziasztok!

motorokat nézegetünk, az alábbiakról, ha esetleg lenne pár hasznos infótok, azokat megköszönnénk

http://motor.hu/motor_vpage.js...

http://www.kep
esmotor.hu/kawas...
Üdv.

Motoros pólók szezonkezdésre! Szerkeszd meg a saját, egyedi pólódat, kiegészítődet!

Kitűnő húsvéti ajándék!

www.motoros-polo.hu
Lx Zx valamikor tudnánk találkozni személyesen.én is földi vagyok csörgess meg vissza hívlak.20 9461198.
http://www.pannonia-ring.com/i... rendelési szám 28546021 .http://www.pannonia-ring.com/i... R.SZ.28546714 . http://www.pannonia-ring.com/i... rsz 28547113 beillesztettem máshogy így talán könnyebb megtalálni #87
Egy gixert meg egy hondát látok.
http://www.pannonia-ring.com/i... http://www.pannonia-ring.com/i... egy kicsit bejárattam csak a fék még nem jó
na mi van összelapátoltad már azt zöld biciklit...?
Semmi gond köszönöm ezt is! Kövi versenyen már ződ leszek.
sajnos nincs több.. :( mivel sima szürke volt a motor, és nem ismertelek meg, ezért nem nagyon készült rólad.. sorry.. next time..
de Balunál biztos lesz..

LX
Több nincs?
Én volnék. 1 hónapja várom a Bódis rendszert de semmi jóval nem kecsegtetnek. Az idom még az első napon barnult be aztán raktunk egy bazi vastag alátétet az egyik felfogatási pontra. Azóta nem füstöl. Most van egy olyan terv, hogy a rendszer megérkezéséig csinálunk egy összekötőt ami kiváltja a katalizátort mert ugye amiatt barnul az idom. Meg anélkül ugye nincs is értelme lefényezni az idomot pedig az is a terv része.
1-2 nap és eldől hogyan tovább.
Kiég az idom a csőtől... Superwool 607 v. hasonló tudású anyagot oda, ha a hőtükör kevés.
nyomorult "renccer"... nah.. kép...
Tíbor, ez maga lenne a képen?

LX
eladó 2 db LSL bukógomba zöld színű,konzolostul.2004-05 ös 10R-en volt,lehet ,hogy jó a többihez is ezt nem tudom.ára 19.e.-
Nekem nincs hozzájuk ilyen jó szemem, csak annyit látok, hogy 8000-től 18000-ig van a használt tartományuk. Ez lényegében azt jelenti, hogy a teljes fordulat több mint 50%-a használható. Ez az egyik. A másik, hogy rendkívül érdekelne a teljesítménygörbéje bármelyiknek. Neked ezek szerint van? (akkor kérem!)
Amihez tartod magad, azt én értem, csak nem fejeztem ki magam érthetően ezek szerint. Ha tökéletesen lineáris a motorod teljesítményleadása, akkor azt a +6-7 Nm-edet is fel tudod használni, hogy minden kanyarból tapadáshatáron gyere ki. Ha viszont ezt kevesebbel sem tudod feltétlenül, akkor egy 5. fullgázos kanyarra való injektortérkép (ha nem totál lineáris, netán durva) 1-2-3-ban sokat javít a helyzeten. Én nem tudok ilyeneket, tehát azt az 5-10% körüli plusz nyomatékot sem hiányolom, vagy, ha mégis, mert pályázni akarok, leáttételezem a gépet, hogy 6-ban majdnem leforogjon a célegyenesben.
Na már most. A GP motorok 800ccm-ek. Azért "kell" beléjük a csúcs szuper TC mert nagyon hegyes a teljesítménygörbéjük. Kicsit a régi 500 2T-re hajaznak. De, hogy egyszerűbben mondjam a 990cm-es GP motorokban nem volt kipörgésgátló és eszméletlen jól, látványosan mentek velük és talán fele ennyi highside nem volt! Pedig jóval erősebbek voltak. Kicsit rosszul fogalmaztam az előbb. Nekem nem a +15Le kell, hanem a +6-7Nm nyomaték!
Tartom magam, hogy aki ezres motort vesz (nem a péniszhosszabítósokra gondolok) az azt szeretné, hogy toljon minden fordulatszám tartományban. Persze lehet,hogy egy széria R1-el vagy ZX-10R-el könnyebb rajtolni/kigyorsítani mint egy full akrás+pc-s+tiltáskiszedős géppel. De akkor meg azt kérdezem: Egy "civil" utcán hányszor használja ki a 7mp-es 0-200-as gyorsulást és hányszor gyorsul 60-ról 120-ra 5-6-ban?
Vigyázat:
A motogp-nek annyi köze van hozzája, hogy a legjobb technika megy a legjobb kerekekkel, de, ami erő jól jön 6-ban, nem köll 3-ban, hiszen nem a látványosság a cél, hanem - lehetőleg a teljes szezonra kiterjedő - győzelem. Ezt csűrve-csavarva (a mi csóró szintünkre) máris érzed, hogy inkább adtam Neked igazat: annak kell 3-ban az a 15 lóerő, aki a maga szintjén (hobbiversenyző, pályán, verseny jellegű gumikkal) hasonlót tesz, mint ők. Viszont neki is csak akkor, ha az erő kontrollálhatósága nem egy 250+ 2t karakteréhez hasonlóan jön. Magad írtad, hogy a kigyorsításaidat érzésed szerint lehetne intenzívebbre venni. Nem feltétlen segít ebben, ha 500-1000 fordulatemelkedésre 5-15 lóval többet tol a motor, hacsak nem rajzolod már rutinosan a fekete csíkokat.
Gipsz Jakab, aki csordaszellemtől vezérelve ül motorra, és eleve tudja, hogy a vérében van az egész, nos ő attól a +15 lótól egy teszkó gazdaságos hátsókerékkel, vagy csak nem megfelelően bemelegített / nem megfelelő nyomásúval, vagy csak mert nem mesterségesen jónak mondható körülmények között megy, könnyen a saját bőrén érezheti, hogy a kevesebb a több...
A "kipörgésgátló" kb pont annyit tesz, hogy a felesleges pacikat nem engedi a kerékig.
Komoly szinten gyorsulók pl. egy hayabusával szintén kárát látnák, ha nincs visszavéve a paripa-mennyiség.
Profibb szinten (csak pénz kérdése) ugye rögtön beugrik az írható (programozható) gyári versenyelektronika, azt becsapni sem kell.
Ugye van is helye, meg nincs is az elvételnek?
HA azt nézed, hogy 20k-ért kapsz 15 lovat alul, akkor megkaptad a legjobb ár/érték arányú tuningot a gyári motorodra.
Költői: vajon az ellopott lóerőket akkor is hiányoljuk, ha nem tudjuk, hogy vannak, vagy csak onnantól hiányoznak, hogy tudomást szereztünk róluk?
(na, megyek olajcserélni, fiveoh-style)
De a motogp-nek mi köze van az utcai motorokhoz? Ott nem az a cél, hogy 3-ban gázra kerékre álljon a gép. Egyébként meg nem mondtam, hogy ne rakjanak kipörgésgátlót a motorba. De ne lopjanak el 15Le-őt harmadikban.