Helló! a láncon most állítok másodszor amióta megvettem 3,5 rovátkánál jár most, azért írtam h nyúlik mert az r1 530as láncát egyszer beállítottam és úgy is adtam el 10 ezret mentem egy láncbeállítással, ezért kérdeztem h 525nél meg most kell másodjára állítanom 10ezer kmer után! köszi az árakat, viszont méretet nem kaptam a szimerengről azt megírnád még? köszi!
Gyári alaktrészeket ajánblom az legalább még 5-6 évet kibirnak szimmering 4980ft/db porvédö 4500ft/db olaj 3500ft/liter van utángyártott szimmering de a tapasztalat évente cserélsz!
Láncban maradnék az 525 nél mondjuk érdekes hogy ennyi km nyúlik gyanitóm hogy óra tekert mert a gyári lánc 30-40 ezret bir!
nekem 2006 os van! 2003 as R1 után... ég és föld a 2003as R1 hez képest!
semmi problémám nem volt a motorral 11 ezret mentem vele eddig!nyomatékos, brutális az ereje! személy szerint ez a legszebb kawa dupla dob, hullám tárcsa jó hogy látszik az öhlins, nincs eldugva mint az újabb évjáratoknál, indexek beépítve hátsó lámpa is tetszetős a dupla dob meg nagyon jól néz ki rajta főleg ha sport dobos!
én tavaly fokozatszámkijelzővel vettem bukógombákkal raptor sportdobbal túraplexivel 10700kmerrel karcmentesen! 1,6millióért! azóta most szimeringet kell cserélni ennyi !akkor nemvolt ami tetszett se szuzki se más kawa se r1! max a 2008as 2007es R1 de az meg 2 milla volt! megérte az árát, én csak ajánlani tudom!
Érdeklődnék ZX10r-2006 os évjáratú motoromhoz (azt nem tudom hogy japán vagy USA modell-e!) teleszkóp szimeringet vagy pontos méretet mert kéne rendelnem és az is kérdés h utángyártott vegyek-e vagy gyárit esetleg kell e porvédő és mi milyen árban van + fork oil! valamint póstai utánvét megoldható vagy csak személyes átvétel játszik?
és még 1 kérdés :) gyárilag RK 525 ös láncot ír a parts diagramm 525 is van rajta, viszont én úgy vettem észre h elég hamar nyúlik (lehet rosszul látom) de gondolkodtam 530as láncon... érdemes váltani 530 ra vagy nem! mi az előny és a hátrány! válaszod köszi!
Sziasztok !
Az előbb majd elfelejtettem.Hamarosan szeretnék venni (március végéig) '08-'10 ZX 10R-t,ha valakinek van eladni való (szín tök mindegy),kérem ne fogja vissza magát.
Köszi:
Tomi
Hali Edem!
ZX 9 után '07-es 10R-el mentem 4 évet.Utcai tapasztalatom 0 km,gyorsultam vele 4 évet + 2010 ZX kupa.A fejidom gömbölydedségét leszámítva külalak rendben volt,a motor nyomatékos volt (gyári titán leömlők + 2 db dob) a közel gyári 165 Le keréken elég volt a 400 m-en is a 90 kg-om alatt 9,71 s-hez és 244 km/h-hoz,valamint végsebesség mérésen 1500 m-en 301 km/h-hoz.A pályán meg a gyári teljesítmény elég szerintem nagyon sokáig.Egyszóval imádtam.Ment ilyen motorral suzuki fanatikus barátom,aki az Euroringen 1'16,9-ot tud és azt mondta,hogy k.. jó a motor.Nyomaték,erő hegyek,féktáv stabilitás,stb.Szerintem nyugodtan vegyél ilyen évjáratot.
Üdv:Tomi
Eladó ZX 10 2004-2005 Valter Moto Sport lábtartó konzol szett, 2006-2007 Öhlins kormány stabilizátor 2 db, 2006-2007 Matris kormány stabilizátor, 2004-2005 Power Commander III 212-410.
Csak telefonon érdeklődj!
06705850436
Gyári alaktrészeket ajánblom az legalább még 5-6 évet kibirnak szimmering 4980ft/db porvédö 4500ft/db olaj 3500ft/liter van utángyártott szimmering de a tapasztalat évente cserélsz!
Láncban maradnék az 525 nél mondjuk érdekes hogy ennyi km nyúlik gyanitóm hogy óra tekert mert a gyári lánc 30-40 ezret bir!
semmi problémám nem volt a motorral 11 ezret mentem vele eddig!nyomatékos, brutális az ereje! személy szerint ez a legszebb kawa dupla dob, hullám tárcsa jó hogy látszik az öhlins, nincs eldugva mint az újabb évjáratoknál, indexek beépítve hátsó lámpa is tetszetős a dupla dob meg nagyon jól néz ki rajta főleg ha sport dobos!
én tavaly fokozatszámkijelzővel vettem bukógombákkal raptor sportdobbal túraplexivel 10700kmerrel karcmentesen! 1,6millióért! azóta most szimeringet kell cserélni ennyi !akkor nemvolt ami tetszett se szuzki se más kawa se r1! max a 2008as 2007es R1 de az meg 2 milla volt! megérte az árát, én csak ajánlani tudom!
Érdeklődnék ZX10r-2006 os évjáratú motoromhoz (azt nem tudom hogy japán vagy USA modell-e!) teleszkóp szimeringet vagy pontos méretet mert kéne rendelnem és az is kérdés h utángyártott vegyek-e vagy gyárit esetleg kell e porvédő és mi milyen árban van + fork oil! valamint póstai utánvét megoldható vagy csak személyes átvétel játszik?
és még 1 kérdés :) gyárilag RK 525 ös láncot ír a parts diagramm 525 is van rajta, viszont én úgy vettem észre h elég hamar nyúlik (lehet rosszul látom) de gondolkodtam 530as láncon... érdemes váltani 530 ra vagy nem! mi az előny és a hátrány! válaszod köszi!
lefoglalózott, de át nem vett Brembo szinter fékbetét pár, a fennmaradó összegért vihető!
listaár: 17 228 / tárcsa.
ár: 9 900 / tárcsa.
(zx6-zx10-zzr-gtr)
Valaki nem tud jó állapotú d211gp gumit párban? Még olyan kérdésem lenne ,hogy a 04-05, első indexe megegyezik a 06-07 ével?
50e egyben.
70/6321-829
Sajna használtan semmi viszont volt újban jó pár db 2550-ért!
Nálad nincs véletlenül a garázsban egy eladó '08-'10 ZX 10R?
Üdv:
Tomi
Az előbb majd elfelejtettem.Hamarosan szeretnék venni (március végéig) '08-'10 ZX 10R-t,ha valakinek van eladni való (szín tök mindegy),kérem ne fogja vissza magát.
Köszi:
Tomi
ZX 9 után '07-es 10R-el mentem 4 évet.Utcai tapasztalatom 0 km,gyorsultam vele 4 évet + 2010 ZX kupa.A fejidom gömbölydedségét leszámítva külalak rendben volt,a motor nyomatékos volt (gyári titán leömlők + 2 db dob) a közel gyári 165 Le keréken elég volt a 400 m-en is a 90 kg-om alatt 9,71 s-hez és 244 km/h-hoz,valamint végsebesség mérésen 1500 m-en 301 km/h-hoz.A pályán meg a gyári teljesítmény elég szerintem nagyon sokáig.Egyszóval imádtam.Ment ilyen motorral suzuki fanatikus barátom,aki az Euroringen 1'16,9-ot tud és azt mondta,hogy k.. jó a motor.Nyomaték,erő hegyek,féktáv stabilitás,stb.Szerintem nyugodtan vegyél ilyen évjáratot.
Üdv:Tomi
Csak telefonon érdeklődj!
06705850436
Jön most hozzám 2db az egyik zöld magyar gyári! a másik fekete .
Ha érdekel adatlapomon elérsz!