Mire használod a motorod?,- csak pálya? v. csak utca,-i vagy vegyes használat. Ezt kell meghatározni, és utána lehet a megfelelő olajat keresni számodra.
szevasztok. Ti milyen olajat használtok? Főleg a viszkozitásra gondolok.
Én tavaly 10w-60-ast használtam, az nem jött be. Most 5w-40 és a 10w-50 között gondolkodok. (Elf)
Pont most jöttem haza a garázsból.Teljesen igazad van.
Én is erre jutottam amit Te mondassz.
Ha kiveszem üresbe a motort nem mindig villan ki az üres visszajelző vagy olyan is van, hogy villog.Ha kihajtom a sztendert de a motor üresben van akkor is leáll, mint ha sebességben lenne.
Úgyhoyg szerintem is ez lesz a probléma!KÖSZÖNÖM , HOGY ÍRTÁL!
Lehet hülyén hangzik de előfordul, az oldal sztender szeret elromlani a rázkódástól, és letiltja a gyújtást 6-7 ezres fordulaton. Tapasztaltam ilyet azért írom le neked. De ezen kivül más is lehet, de azt mondod néha kipörög szabályzásig azért gondolok erre. Ha az aksi szar akkor szerintem nem lenne olyan hogy néha, az mindig szar lenne szerintem. Remélem segített ez az infó valamennyire. Ha megvan a hiba dobj egy üzit.
Hy! ELado DUNLOP208as hátso gumi 180as VADONAT uj a matrica is rajta egyszer sem volt fent a motoron. Uj ára 48volt én 30ért odaadom ha érdekel valakit...
Az motor csak akkor indul be ha az aksi 100%-ra fel van töltve.Ha nem akkor hiába pörgeti az önindítót nem indítja be a motort.Megvárom amíg bemelegszik és elkezdem felpörgetni de 7000-nél nem akar néha jobban felpörögni csak fullad és horkol.De van amikor felpörög tiltásig.
Hát ez szerintem nem aksi. Ha már jár a motor tölt a generátor. Magasabb fordulaton még jobban. Ha szar az aksi be sem indul. Ez inkább valami injektor, pillangószelep hiba lesz.
Kérlerk segítsetek!Vettem egy 2004-es zx10r-t.Az aksi nagyon szar benne.A motor olyat csinál, hogy nagyon nehezen pörög fel 7000-után sőt álltalában fel sem pörög hanem vagy lefullad vagy pedig visszaesik 6000 alá.Hiába húzom neki.Lehet ez az aksi miatt vagy valami komolyabb probléma van?
Egyszer elvittem fékfolyadék cserére egy motorosboltba a motoromat,
50 dolcsiért le is cserélték, amúgy 3 dollár a fékfolyadék (DOT4), meg elbaszták a kilóméter órám lapját azzal hogy ráfolyatták a fékfolyadékot és az megmarta.
80 dollárért vettem egy új óra lapot. Basszák meg, persze ez olyan sunyi dolog hogy csak napok múlva venni észre mikor a fékfolyadék helyén szép fehér mart foltok maradnak. Persze hogy utólag nem fogadnak el reklamációt.
Maradok annál hogy magamnak cserélem, az a biztos. Lehet a képen nem látszik, de élőben igen szembetűnő a dolog.
Nekem a gyári eddíg megfelelt. + 5.1 fék folyadék meg fém fékcső.
Év elején kiszoktam cserélni mindent ha jó ha nem. Fékfolyadékot 6 havonta cserélem, elvileg két évente kell, meg a fékben a gumi tömitéseket is érdemes cserélni, és tisztítani az egész fékházat. A fék dugattyúkat is érdemes lemosni mert nagyon el tud koszolódni.
A fékpofákat tartó pint is elvileg cserélni kell a fékpofával.
Legalábbis én azt használok,Silkoline pro 4 plus 10w50-est...
Nekem ez bevált!
Én tavaly 10w-60-ast használtam, az nem jött be. Most 5w-40 és a 10w-50 között gondolkodok. (Elf)
Pont most jöttem haza a garázsból.Teljesen igazad van.
Én is erre jutottam amit Te mondassz.
Ha kiveszem üresbe a motort nem mindig villan ki az üres visszajelző vagy olyan is van, hogy villog.Ha kihajtom a sztendert de a motor üresben van akkor is leáll, mint ha sebességben lenne.
Úgyhoyg szerintem is ez lesz a probléma!KÖSZÖNÖM , HOGY ÍRTÁL!
széles utat!
Akkor szerinted tutti, hogy aksi cserés?
de azért nem épörög meg azért fullad?
KÖSZI ELŐRE IS!
50 dolcsiért le is cserélték, amúgy 3 dollár a fékfolyadék (DOT4), meg elbaszták a kilóméter órám lapját azzal hogy ráfolyatták a fékfolyadékot és az megmarta.
80 dollárért vettem egy új óra lapot. Basszák meg, persze ez olyan sunyi dolog hogy csak napok múlva venni észre mikor a fékfolyadék helyén szép fehér mart foltok maradnak. Persze hogy utólag nem fogadnak el reklamációt.
Maradok annál hogy magamnak cserélem, az a biztos. Lehet a képen nem látszik, de élőben igen szembetűnő a dolog.
Nekem a gyári eddíg megfelelt. + 5.1 fék folyadék meg fém fékcső.
Év elején kiszoktam cserélni mindent ha jó ha nem. Fékfolyadékot 6 havonta cserélem, elvileg két évente kell, meg a fékben a gumi tömitéseket is érdemes cserélni, és tisztítani az egész fékházat. A fék dugattyúkat is érdemes lemosni mert nagyon el tud koszolódni.
A fékpofákat tartó pint is elvileg cserélni kell a fékpofával.