Akkor jó. Szerintem 2:00-ig most már ne basztasd a mocit. Felesleges elállítani a geometriát. Egyébként is amit nyersz a vámon elveszíted a réven. Gumira költs inkább.
A hátulját már emeltem két 1mm-es alátéttel.
A Bazzaz-ra azt mondják hogy a csaklakozója más az injektornak de azt tesznek rá másikat a Prop-Technél és beállítjálk padon.
Ago is azt mondja hogy ugyan az a két cumó,csak ő nem vállalja hogy átrakja a csatit nehogy véletlen lefüstölje a cumót.
Ismerem RB26DETT-et. Bízhatsz benne. K5-ről is tőle érdeklődj volt is neki van is nekik és elég jól mennek vele. A Bazzaz jó. (Azért ezt a kompatibilitás dolgot tisztázd vele). Nekem nincs még bent a gyorsváltó mert nincs hozzá kapcsolóm és nem tudom eldönteni, hogy megfordítsam-e a váltót vagy sem. Én nem az elejét süllyeszteném hanem a rugóstag alá raknék alátétet a helyedben. 2-3mm bőven elég. Tehát a hátulját emeld inkább. Szerintem de nem értek hozzá.
Hali!
Neked milyen gyorsváltó elektronika van a mocidban.Esetleg Bazzaz-ról hallottál valamit?
Az elejét szerinted érdemes lenne süllyesztenem a gixernek hogy jobban forduljon?
Ring 7.-én?!
A futóművet akarom a gyári értékekre vissza tekerni, meg a felnit megcsinálni. Addig nem csinálok mást.
Ha ez sem jön be akkor a két első telószár következik. Hogyan tudom abban megnézni az olajszintet?
Nekem is szitált 250-felett. Lejjebb engedtem az elejét 2centivel,és azóta tökéletes. A beállításról meg annyit, hogy legjobb ha magadnak csinálod. Én is addig állítottam míg jó nem lett.
Ez rendben is van. Tény, hogy elég extrém egy bicaj:) De 250 fölött vendégnek érzem magam a hátán ... Össze kellene hasonlítani egy másikkal, de ismerősi körben egy sincs....
Meg minden futómű dolgot át akarok nézni ill nézetni ...
Én egy ideje már csak D211GP használok. Ha másik gumival is csinálja akkor az egyéb gondra utal. De ez a motor alapból a legcsapkodósabb ami valaha futószalagról lejött.
Az a gond, hogy a másik gumival is ezt csinálta. Bár ott nem mentem ilyen tempót, de ez így nem jó. Neked milyen gumik vannak fent most?
A gumi eredeti japán amúgy!
Nem tervezem.
A Bazzaz-ra azt mondják hogy a csaklakozója más az injektornak de azt tesznek rá másikat a Prop-Technél és beállítjálk padon.
Ago is azt mondja hogy ugyan az a két cumó,csak ő nem vállalja hogy átrakja a csatit nehogy véletlen lefüstölje a cumót.
Neked milyen gyorsváltó elektronika van a mocidban.Esetleg Bazzaz-ról hallottál valamit?
Az elejét szerinted érdemes lenne süllyesztenem a gixernek hogy jobban forduljon?
Ring 7.-én?!
Ha ez sem jön be akkor a két első telószár következik. Hogyan tudom abban megnézni az olajszintet?
Mennyi idő és mennyi pénz egy ilyen görgőzés?
Te pesti vagy?
Meg minden futómű dolgot át akarok nézni ill nézetni ...
A gumi eredeti japán amúgy!