Én ennek tükrében csak azt nem értem, a motogp-n mért nem síktolattyús karbival szerelt motorokkal mennek?
Minek kipörgésgátló? Ahogy tekernék a 'parasztok', úgy menne a motor.
Ott a punkte.
Ezt a 'tiltást' kint 'timing retard'-nek nevezik, többek között azért, mert az előgyújtást is visszaveszi, ill. a fokozat jeladó jele alapján vált injektor-térképet az ecu. Nem feltétlenül hátrányos a tiltás pl. rajtolhatóság szempontjából 1000 és 1000+ gépeknél, de ezzel magára valamit is adó motoros úgyse érthet egyet.
Ne értetlenkedj már teee! A modern motorkerékpárokban van egy környezetvédelmi tiltás nevezetű szörnyűség. Talán a zajkorlátozásban is van szerepe de ez mindegy a lényeg az, hogy az első három sebességfokozatban nem adja le azt a lóerőt/nyomatékot amit tud a motor. Középtartományban jelentős eltérés lehet a 4-5-6 fokozathoz képest. Akár 15Le is. A végteljesítményt nem tudom, hogy befolyásolja-e. A lényeg, hogy vannak mindenféle bizgentyűk amik elhitetik a motorral, hogy állandóan 4-ben van a váltó és ezért a legerősebb térképet futtatja az elektronika. Biztos van olyan fokozatkijelző ami tudja ezt.
meg volt becsülve,szépen be melegitve,olajat mindig időben kapta,minden szar meglett rá véve a kipufogók közel 200ért lett rá véve és hangolva fokozat jelző+tiltás nem volt sérülve kintről lett hozva,szerviz könyvel és minden papirral sallangal megy mint az állat nem tudom menyiért vetted nálam 1,6-ért nem kelt el de viszont az 1 kerék az folyamatos volt
Minek kipörgésgátló? Ahogy tekernék a 'parasztok', úgy menne a motor.