Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem még sose melegedett el egy fékem se. Még a sokat szidott gixxer fék sem. Biztos nem húzom eléggé.
sokmindegyik jó ha mered későn rángatni és akkor nem melegszik el..
ha pedig hamar huzigálod úgyis meleg lesz mindegy milyen típusú...
monnyuk ez a sokmindegyik szó......ez elég hülye..
Nincs olyan, hogy LEGJOBB! Ezt a legfontosabb szabály. A hozzászólásokból egyértelműen kiderül, h minden utcai ill. pályán motorozó ember más és más technikával motorozik.
Összegezve : ki kell próbálni, és mindenki saját maga döntse el, h számára melyik a legmegfelelőbb. NE AZ ÁR DÖNTSÖN,- és ha még is,- akkor azonnal cserélni, ha nem felel meg az elvárásnak amit minden motoros saját magával, ill a betéttel szemben támaszt.
Nos sztem úgyis mindenkinek magának kell kitapasztalnia,h vajon neki melyik a legjobb...

kár ragozni,h kinek mi vált be...

én se mondanám,h a ferrodo rossz lenne...

nekem a brembo bevált,ennyi...
Vida Tibit támogattam sokszor ő a gyárira esküdött
Elvileg én egy racing verziót használtam. Soha többé. Nem is fogott és nagyon gyorsan elkopott. Ferrodo XRAC, Galfer vagy a gyári. Biztos jó a Brembo is.
Azert jo lenne tudni hogy melyik a legjobb gondolok itt versenyzokre mert szerintem a legfontosabb bistonsagi tenyezo
Nem venni akarok, mert bármilyet tudok szerezni jó árba, inkább arra vagyok kíváncsi, h melyik jó!
Szeva!
Ta használtál AP racingat! Az milyen volt?
mérési jegyzőkönyv a jobb kézem mutató és fuck ujjában vanni
Csatlakozom. Én is így vagyok vele
És még csak egy kis adalék,- nagyon sok a hamisítvány! Utángyártott BREMBO ami csomagolásában nagyon hasonlít az eredetire.
Nekem semmi bajom a Brembo fékbetétekkel csak a cikk "felvezetése"sántított egy kicsit.
A tesztet én szerveztem, de a Brembo márkát forgalmazom is, így nem lett volna értelme "hivatalos" tesztet készíteni, jegyzőkönyvvel stb. hiszen úgy is megkapnánk, hogy "hazabeszélünk".
Egyszerű kiváncsiságból próbáltuk ki, hogy a motorokban lévő X-féle betéteket lecserélve milyen változást tapasztalunk.

Nekem bevált, határozottabban fogott, mint az előtte használt gyári ill. utángyártott betétek (márkát szándékosan nem írtam), és a tartóssággal sincs baj: azóta megtettünk tízezer kilométert, kimondottan erős igénybevétel mellett (néhány pályanap, illetve hágózások, Alpok, Dolomitok és Tátra) és még mindig az a pár betét van benne, a fékerő sem csökkent.
Lehet felületesen olvastam el de én azt látom, hogy az új Brembo fékbetétet 3-4-féle használthoz hasonlítjátok. 2X annyi anyag van a Brembon mint azon ami eredetileg benne van.Kép.
Csak mert úgy írtad "Szerintem sokkal jobb,mint a többi ! Tesztet is csináltunk 3-4 félével és verte mindet !"
Ez akkor lenne igazságos ha beraknátok a zsír új Ferrodo, Galfer, Brembo, AP Racing, Gyári fékbetéteket és úgy csinálnátok a mérést.
Elhasználtam pár fékbetétet pályán és az 1mm-re lekopott Galfer/Ferrodo XRAC nem nyújtotta ugyan azt mint az 5mm-es vadi új.
Szia!

Ezen a linken megtalálod fékbetét teszt
Hol lehet a teszt eredményét olvasni? Mérési jegyzőkönyvek is vannak?
Hello!

Tudok neked küldeni 15.000-ért Brembo-t/ pár ...
Szerintem sokkal jobb,mint a többi ! Tesztet is csináltunk 3-4 félével és verte mindet !
Ha jót akarsz
60EUR/cs
Szia!

Legjobban a gyári vált be mifelénk 16980ft/oldal vagy brembo márkában az is 17-19ezer ft/oldal
Szevasztok!
06-07-es tizesbe milyen betétet ajánlotok előre? 99%-ban utcán van használva.
ZL,

A service manual tartalmazza a pontos elhelyezést.. bár azt hiszem rajzon csak...
Sziasztok!

Kis segítség kellene 2004es zx10 baloldalán a kábelköteg helyes elhelyezésére lennék kíváncsi, mert nem tudom feltenni az idomot.
Pár jó minőségű fotónak nagyon örülnék.

Üdv
Utolsó darab a Kawasaki Ceglédnél van:

http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-22351082/