Ilyet sehol nem irtam... az elmult 15 evben szinte csak Kawam volt, semmi bajom veluk.
csak nem lattam semmit sem itt a forumon, sem a belinkelt Totalbike-os oldalon, hogy barki barmi erdemlegest kepes lett volna mondani a visszahivassal kapcsoltabna, csak talalgatott mindenki...
...... pl:attól hogy a TOYOTA autókat vissza hívták és nem csak ezt a márkát,- azért nem lehet azt mondani, h mind rossz ,-zörög, szar, ez meg az .... ...stb
Az infókat helyén kell tudni kezelni. A magyar utánírott "szaksajtó" hírei mögé kell nézni, és más hírforrásokból is jó ha az ember tájékozódik.
Kawasaki Eu. kiadott közlemény szerint az európai modelleket nem ériti! Mindenesetre az USá-ból behozni szándékozó vevöket ez elbizonytalanitja ,jogosan mert a garancia odaát maradt!
Majdnem pontos az infó: az európai piacra más teljesítményű motorok kerülnek forgalomba. Az USA,-ba leszállított motorok a gyengített változatok, ua. mint amit a Japan belföldi mint amit az ember is írt. Az angol piacon a motor bemutatása megtörtént, sőt a mérések is igazolták a gyár által közölt adatokat. Svájc,-motor értékesítése folyik. Egyéb EU. piaci bevezetése az árfolyam nagyon rossz alakulása miatt várat magára. A jelenlegi kereszt árfolyamok miatt nagyon magas lenne az ár.
Ezt már közzé tettem (Facebook)
thx for the info about rider. JPN has most strict regulation in the world so we can not get full powered engine officially. so untill 2010 we needed to remove some connector and replace silencer too. hope 2011 gonna be the same way. no info about the power some magazine says 10R has more than 200hps. but dont no bout exact detail. the model we can get is Malaysian model even we produce in Japan anyway Malaysian model will lose some hp but its enough for street.
A fluid katalitikus krakkolás, vagy fluidizált ágyas katalitikus krakkolás, angolul Fluid Catalytic Cracking (FCC) a kőolajfinomítás egyik legfontosabb művelete. Széles körben használják a kőolaj nagymolekulasúlyú frakcióinak feldolgozására értékesebb, könnyű termékek előállítására. 2006ban világszerte 400 olajfinomító használja ezt a módszert az általuk kezelt kőolaj körülbelül egy harmadának feldolgozására.
Igazából nem keverem mert pontosan tudom mi a különbség a DOT5 és a DOT5.1 fékfolyadék közt. Egyik silicone utóbbi glycol bázisu.
Viszont a kenőanyagokat olajnak hívják, a hidraulika meg ált folyadék. Pl a kocsiknál is az automata transmission-be fluid-ot tesznek, a motorba meg olajat mert kenőanyag.
A kawába 20-W-t írnak sok helyen, biztos a 10-es is jó. Nem emlékszem már mit vettem bele. Viszont felteszek két képet, valaki magyarázza el mi a különbség azon kivül hogy a fork oil az csökkenti a surlódást, mert mind a kettőt árúlják, és pont az a fura hogy a kawához a fluidot írják.
Hát ezzel nem nagyon értenék egyet. Szerintem te a fék folyadékkal kevered, amit sokan olajnak hívnak. De ugyebár nem az hanem szilikon vagy alkohol bázisú folyadékok.
A villában olaj van (Fork Oil)
csak nem lattam semmit sem itt a forumon, sem a belinkelt Totalbike-os oldalon, hogy barki barmi erdemlegest kepes lett volna mondani a visszahivassal kapcsoltabna, csak talalgatott mindenki...
hat ezert...
Az infókat helyén kell tudni kezelni. A magyar utánírott "szaksajtó" hírei mögé kell nézni, és más hírforrásokból is jó ha az ember tájékozódik.
thx for the info about rider. JPN has most strict regulation in the world so we can not get full powered engine officially. so untill 2010 we needed to remove some connector and replace silencer too. hope 2011 gonna be the same way. no info about the power some magazine says 10R has more than 200hps. but dont no bout exact detail. the model we can get is Malaysian model even we produce in Japan anyway Malaysian model will lose some hp but its enough for street.
csak hogy pörögjön egy kicsit a topik
legalább 1 évet,- ez a terv
Megvannak az árak a 2011 -es NINJÁRA!
3999999+Regadó
Abs 4249900ft+ regadó
Minden tekintetben kiváló. 2011 év meghatározó motorja.
Alacsony, hosszú, erős, és kitűnő az elektronika.
ETALON
Viszont a kenőanyagokat olajnak hívják, a hidraulika meg ált folyadék. Pl a kocsiknál is az automata transmission-be fluid-ot tesznek, a motorba meg olajat mert kenőanyag.
A kawába 20-W-t írnak sok helyen, biztos a 10-es is jó. Nem emlékszem már mit vettem bele. Viszont felteszek két képet, valaki magyarázza el mi a különbség azon kivül hogy a fork oil az csökkenti a surlódást, mert mind a kettőt árúlják, és pont az a fura hogy a kawához a fluidot írják.
A villában olaj van (Fork Oil)