Pár dolog van ezzel kapcsolatban:
1. ha rendszámos a motor és nincs kivonva ideiglenesen a forgalomból, akkor kell rá fizetni.
2. ha nem rendszámos, akkor nem kell fizetni.
3. a versenypályák nem közutak, tehát az ott okozott kárt másnak nem fizeti a KGFB. Ha te okozol vagy neked okoznak, akkor mivel "versenypálya", igy igy jártál. Létezik versenyenként vagy a liszenszeddel éves biztosítás, ami a harmadik félnek okozott kárt tériti csak meg, ami annyit jelent, hogy a pályában és tartozékaiban okozott kárt térítit meg. Nem tériti a saját károdat illetve a másik motorosban okozott kárt.
Na hali,kedves zx-r;A problémát kezd el alul kiküszöbölni,mert sajnos az alsó munkahengerek eléggé hajlamosak az oxidációra a sok mosás és puculás miatt és nincs elég jól védve.Én elkezdtem a alsó komplett karmantyú szettel,majd a fékcsővel,majd a felső főfékhenger cseréjével,majd megint az alján a sor és csak puha dörzsivel lehet leszedni a nyeregről ráragadt alumínium oxidot a ddugattyúról alul.Úgyhogy sok kitartó és precíz takarító munkát igényel!
A MAR Kawasaki-s blokkokkal vigyázzatok, mert engem átbaxtak vele a múlt7en.
Vásároltam tőlük egy blokkot, ami "tökéletes, tuti, erős, működőképest, stb..", aminek az ára a megvételre már 50%-kal volt több úgy, hogy jó pár dolog hiányzott róla.
Beszereltük, és a motor nem volt működő képes, nem vett egyetlen egy fokoztatot sem. Telefonhívásra az volt a válasz, hogy biztos szállítás közben sérült meg, bizots leesett egy zéger (?!) és mivel mi biztos szakszerütlenül szállítottuk - semmivel sem szállítottuk másképpen,mint ahogy ők felszállították egy sportkocsi csomagtartójában, mi legalább kikötöttök a blokkot - és hát igy nincs garancia. Több órás telefonálás után úgy döntöttünk, hogy a hétvégi versenyre kell a blokk, azért az ALJÁT leszedtük, hogy lássuk mi van a váltóval. Szemmel is lehetett már látni, hogy a "tuti jó, működő, erős blokk"-ban a váltó rosszul van összerakva, a fogaskerék rosszul van belerakva, ami így sosem tudott működni (erről fényképeket is készítettünk). Ezen kívül még jó pár gond volt a váltónál. A többihez nem nyúltunk, mert nem volt rá idő és szét se szedtük. Érdekes módon így már működött a váltó is.
Megmértük és a "tökéletes, erős, super, alig használt blokk" csak 156LE/90Nm-es volt.
Persze mindenért mi vagyunk a hibásak, ők tökéletest adtak - csak hát szállítás közben "gondolom" megfordult a tengelyen a fogaskerék, mert az szokott.
Az első menetkor megszólalt a vezérműlánc is benne, stb...
Gondolom eladásra ment a blokk, jó bele a xar is...
Mi max odáig jutottunk a vitában, hogy a váltót hajlandóak lennének megcsinálni - nem értem, de azt már megcsináltuk -, de mást nem hajlandóak megcsinálni, mert biztos mi állítottuk el direkt.
Nem hinném, hogy oda kellene adnom valakinek a blokkot, aki elsőre sem tudta összerakni, illetve abban se vagyok biztos, hogy az ember aztán nem tünik el vissza angliába és akkor se pénz se posztó....
Persze próbált győzködni, hogy Ő most majd jól megcsinálja, de arra a kérdésre, hogyha kell bele alkatrész, akkor majd ő fogja akár 100.000HUF-okért kicserélni már egy eladott blokkba?! Persze erre nem tudott válaszolni, arra meg nekünk nincs szükségünk, hoyg valami másik xar alkatrésszel megoldja ideiglenesen.
Persze a blokkhoz se kaptunk meg a papirokat...
Emberünk hamar "magyar lett" és jó magyar szokás szerint oldja meg a dolgokat.
Én igy jártam velük - "gondolom pont én fogtam csak ki egy véletlent".
Sziasztok.
2007-es ZX-10-esem van.Nekem a 2-3 kör utáni felpuhulásra kiváló megoldás lett az állítható-felhajló Ago féle fékkar.A tapasztalataim szívesen megosztom azzal,akit érint ez a nem kis probléma.:horvath.t.25@gmail.com:ide írhattok.
Tomi#25
Pár dolog van ezzel kapcsolatban:
1. ha rendszámos a motor és nincs kivonva ideiglenesen a forgalomból, akkor kell rá fizetni.
2. ha nem rendszámos, akkor nem kell fizetni.
3. a versenypályák nem közutak, tehát az ott okozott kárt másnak nem fizeti a KGFB. Ha te okozol vagy neked okoznak, akkor mivel "versenypálya", igy igy jártál. Létezik versenyenként vagy a liszenszeddel éves biztosítás, ami a harmadik félnek okozott kárt tériti csak meg, ami annyit jelent, hogy a pályában és tartozékaiban okozott kárt térítit meg. Nem tériti a saját károdat illetve a másik motorosban okozott kárt.
Akkor is kötelező KGFB-t kötni ha közúton nem használom?
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Kapcsoló elrendezés
Futómű és az állíthatóság
Akkor a 08-asnál már kiküszöbölték a hibát,mert az enyémen nagyon jól működik!
az én Zx-10R '07-em keréken Ago-nál mérve:165,28 Le,108,62 Nm.és a '08 blokra mondták,hogy ennyi volt gyárilag a Le.
Komoly szakmai háttér lehet a MAR-nál, ha így raknak össze egy blokkot. Az a lóerő meg elég halovány egy tuning cégtől
Vásároltam tőlük egy blokkot, ami "tökéletes, tuti, erős, működőképest, stb..", aminek az ára a megvételre már 50%-kal volt több úgy, hogy jó pár dolog hiányzott róla.
Beszereltük, és a motor nem volt működő képes, nem vett egyetlen egy fokoztatot sem. Telefonhívásra az volt a válasz, hogy biztos szállítás közben sérült meg, bizots leesett egy zéger (?!) és mivel mi biztos szakszerütlenül szállítottuk - semmivel sem szállítottuk másképpen,mint ahogy ők felszállították egy sportkocsi csomagtartójában, mi legalább kikötöttök a blokkot - és hát igy nincs garancia. Több órás telefonálás után úgy döntöttünk, hogy a hétvégi versenyre kell a blokk, azért az ALJÁT leszedtük, hogy lássuk mi van a váltóval. Szemmel is lehetett már látni, hogy a "tuti jó, működő, erős blokk"-ban a váltó rosszul van összerakva, a fogaskerék rosszul van belerakva, ami így sosem tudott működni (erről fényképeket is készítettünk). Ezen kívül még jó pár gond volt a váltónál. A többihez nem nyúltunk, mert nem volt rá idő és szét se szedtük. Érdekes módon így már működött a váltó is.
Megmértük és a "tökéletes, erős, super, alig használt blokk" csak 156LE/90Nm-es volt.
Persze mindenért mi vagyunk a hibásak, ők tökéletest adtak - csak hát szállítás közben "gondolom" megfordult a tengelyen a fogaskerék, mert az szokott.
Az első menetkor megszólalt a vezérműlánc is benne, stb...
Gondolom eladásra ment a blokk, jó bele a xar is...
Mi max odáig jutottunk a vitában, hogy a váltót hajlandóak lennének megcsinálni - nem értem, de azt már megcsináltuk -, de mást nem hajlandóak megcsinálni, mert biztos mi állítottuk el direkt.
Nem hinném, hogy oda kellene adnom valakinek a blokkot, aki elsőre sem tudta összerakni, illetve abban se vagyok biztos, hogy az ember aztán nem tünik el vissza angliába és akkor se pénz se posztó....
Persze próbált győzködni, hogy Ő most majd jól megcsinálja, de arra a kérdésre, hogyha kell bele alkatrész, akkor majd ő fogja akár 100.000HUF-okért kicserélni már egy eladott blokkba?! Persze erre nem tudott válaszolni, arra meg nekünk nincs szükségünk, hoyg valami másik xar alkatrésszel megoldja ideiglenesen.
Persze a blokkhoz se kaptunk meg a papirokat...
Emberünk hamar "magyar lett" és jó magyar szokás szerint oldja meg a dolgokat.
Én igy jártam velük - "gondolom pont én fogtam csak ki egy véletlent".
2007-es ZX-10-esem van.Nekem a 2-3 kör utáni felpuhulásra kiváló megoldás lett az állítható-felhajló Ago féle fékkar.A tapasztalataim szívesen megosztom azzal,akit érint ez a nem kis probléma.:horvath.t.25@gmail.com:ide írhattok.
Tomi#25