BSB okt. 08-10. OULTON Park az új ZX10 bemutatkozik.
Remélem közelről sok képet tudok készíteni és talán lesz több info. http://kawasakiworld.com/zx-10...
Szeva én kiprobáltam az ismerösöm tanácsát elöször fékcsö csere fékfolyadék csere és a fékbetét és a dugatyúközzé klingeri vagy teflon lapot vágni 1mm -et ,ahogy kopik a betét ugy lehet vastagabat be rakni.
Minden esetre szerintem : a fékolajat a lehető leg rövidebb idő alatt cseréld le. A legmagasabb értékűre. Az olaj márka majdnem mindegy.
Ez a legolcsóbb megoldás egyenlőre
Igazából azért kérdeztem, mert egyik havernak elvileg megoldódott egy fékkarcserével, h 5-6 kör után nem ment be ütközésig a kar. És az érdekelne, h neki csak szerencséje volt, vagy valóban megoldás lehet e bizonyos mértékben. nagy összeget nem fogok rákölteni, mert nagyon ritkán megyek pályára, csak meglepődtem mikor kezdett elmenni a fék.
Probléma megoldás röviden
1./ Fő fékfenger, ( pumpa ) csere
2./ fékcső csere
3./ első féktuskók csere
4./ fékbetét csere
5./ féktárcs csere és ha mind ez megvan akkor jön a kényelem! állítható fékkar :)
Több megoldás is lehetséges:
1./használt, fényezett
2./használt,- új fényezéssel
3./ új fehér fényes alapozott felülettel
az idom szénszál erősítésű,furatokkal és gyors csatlakozóval ellátva
írj e-mail-t
igény szerinti átalakítással.