Sziasztok!
Van ez a 4 db lemez rugo alatet a kuplungban. Mi ennek a szerepe? Lattam videokban hogy kicserelik 1 ill. neha 2 hezagolo alatetre. Azt mondjak jobb lesz tole. Tovabba esetenkent levagnak rola fuleket. Tudna valaki segiteni, hogy mirol van szo!?
Koszi
Ha ez típushiba és visszahívás volt az alkatrészre, akkor a szerviznek díjmentesen cserélni kell, nem számít a motor életkora!
Hívd a márkaszervízt! :)
Szoval, kutakodtam egy kicsit es azt talaltam, hogy ez problema jellemzoen elofordul. Kesobb javitottak ezt a hibat es garanciaban is csereltek az alkatreszt. Sajnos, nem hiszem, hogy az en 13 eves gepemen a markaszerviz garanciaban cserelne. :( Az alkatresz tipus szama megvaltozott (131610071, majd 131610072 es vegul 131610073 lett) Ha jol ertelmezem, akkor ezt az alkatreszt gyarilag erosebbre kezdtek kesziteni.
Az alabbi foton egy masik helyen van eltorve mint amirol lentebb szo volt. Szoval, rendelek ujat, addig szet sem szedem, amig meg nem jon.
Koszonom mindenkinek a segitseget, majd beszamolok, mire jutottam a javitas utan.
Koszi szepen. Akkor a heggesztest birja!? Holnap szet is kapom, meg ugy is eleg huvos van erre-fele. Eleg kenyelmetlen igy valtogatni, olyan mint ha nem is lenne ott fokozat, aztan gazra bemegy. Viszont nagyon nyersnek erzem a valtasokat.
Ez az alkatrész ott a zöld pontban szokott kihajtani és letörni. Inkább kihajlik ,meg kell erősíteni és nincs szükség cserére. Egy pályázónak csináltunk nem olyan régen .
Koszi szepen a tippet. Azt hiszem eloszor ranezek, bar ehhez kicsit szet kell szerelnem. Utana olvastam es kiderult, hogy ezt az alkatresz lecserelte a gyar egy erosebbre. Remelem meg tudom allapitani.
Amit linkeltél az 2004-2005-ös modellé, szerintem nem kompatibilis a 2008-assal. Nyilván nem esküszöm meg rá, hogy konkrétan ez az alkatrész a hibás, de gyanús. Az én váltóm egyelőre vajpuha minden fokozatban.
A 2008-as évjárat egyik hibája, hogy a váltótengely végén lévő kis biszbasz megreped. Ez egy kb 100 eurós tétel. Csak a kuplungot kell levenni a cseréjéhez.
Az en motoromban 53000 km van. Nincs patika allapotban, de leharcolva sem. Poccre indul es nem erzekelek semmmi rossz hangot vagy ilyesmit a blokkbol. Viszont a valtoval nem vagyok teljesen megelegedve. Neha nehezen tudok valtogatni, kettestol felfele. Nem dobalja ki a sebessegeket, csak egyszeruen nem megy be. Nem tudom h mennyire finom a valto eredetileg es hogy kell e ezzel valamit kezdenem. Utoljara 30 evvel ezelott szerelgettem (gyakorta) a P20-as valtojat.
Jaja, teljesen igazad van, látatlanban is. Szóljon, akinek kell ingyen egy ilyen sz@r, versenypályán nyúzott, 200 ezerről visszatekert, kotla gép. De még lehet fizetek is érte, hogy eltakarítsák az udvarról.
Csak annyit kiegészítésképpen, hogy akkor, mikor leelőlegezték, akkor még korántsem ez volt a legolcsóbb. Csak azóta tavasz lett, és a nagy jóléti államban is megpezsdült a piac...
Van ez a 4 db lemez rugo alatet a kuplungban. Mi ennek a szerepe? Lattam videokban hogy kicserelik 1 ill. neha 2 hezagolo alatetre. Azt mondjak jobb lesz tole. Tovabba esetenkent levagnak rola fuleket. Tudna valaki segiteni, hogy mirol van szo!?
Koszi