Szervíz? Hát igen leszakadna az álla pár helyen. Biciklit nem bízznék rájuk.
Nekem van fűzetbe vezetven minden. Mit cseréltem mikor...stb. Ami benne van én tudom hogy megtörténtek a motoron,, , egy szervízbe már nem biztos hogy az is történik aüi a lapon van. Ez az egyik, a másik meg hogy az a szerelés hogyan is valósúl meg.
Hagyjuk már ezt a szervízkönyves mizériát....
Egyszerre volt gsx-r1000 k6 és 04-es zx10-r amikor újszerű motorok voltak, később k5 1000 és 2005-ös zx10r. Nagyon kicsi a két motor között a különbség. Nekem a kawa jobban tetszett talán egy picit erősebb is, gsx-r-el könnyebb volt gyorsan menni. Nálam egyik se esett szét. Szeretem a mostani motort, de egyszer úgyis lecserélem vagy lesz mellette egy újabb ezres gép, valószínű 2018-as cbr.
erre ide települt a gsxr 1000 fanok nagyjai és elkezdődött a márka vita. ez csak itt mo. lehetséges. ez nem indulat csak, sem hondás sem más oldalról nem érkezett csak a nyomorult gsxr slepp kezdte el verni a nyálát, nem ducati panigale nem R1 ! ezek olyan emberek akik keresik hogy mikor hol tudnak érvényesülni a motormárkájukkal. régebben a zx9 fórumról pár csákó szó szerint bele kötött a gixeresekbe, ment is a had el had több oldalon keresztül, csak nevetni tudtam a nagy márka nagykövetein milyen jól be lehetett forgatni őket, akkor a büszkeségük volt a sima száraz tényekkel szemben hogy még jobban elfajult a vita !
én le írtam amit a csákó el mondott mikor beszéltem vele. szerinted mennyi olyan jármű került vissza a forgalomba ami előtte olyan használóknál volt akik szartak rá hogy karban is kell tartani. amíg személyi igazolvánnyal vagy 10% beugróval lehet-ett 3-4 M járműveket motorokat vásárolni addig nem kell csodálkozni ezen.
Na meg ez a bankos duma.Nem tudom tudtad e,hogy attól hogy a bank elveszi a motorodat még a hitled megmarad.Mert állapotát felmérik és ha szar akkor keveset fog érni és fizethetsz ha nincs motorod akkor is.Majd bizos szántásba dobnak egy 6 millás zx10-et.
Sziasztok!Azt a kurva meg lepődtem,hogy itt milyen indulatok vannak,plusz azt nem is tudtam zx10 fórumra nem írhat olyan akinek más márkájú motorja van(pl:Gsxr1000).Igaz előtte világ életében kawája volt.Pont az volt a lényege,hogy kérdezték mik a tapasztalatok a zx10-röl,és le lett írva feketén fehéren,hogy kinek mi.Csak van aki nem bírja ha egy adott márkát kritika ér.Na meg ez a csak vezetett szervizkönyves első tulajos motoros írhat kritikát.Ne vicceljünk már!Voltál már szervizbe?A 70% ban azt se tudják,mi fán terem a motor mert alig van jó szerelő.Az meg nem szervizben fog dolgozni szarért hugyért.Ja meg írok én is ha kell a szervizkönyvbe hogy ott se volt a motor.
Én jót vettem mert az utóbbi 4 évben nem hullott szét (pedig tinédzser korú), de amikor 2-3 éves korában kikönyököl az nem normális. Ott volt a 2001-es zx9r-em egész nap küldtem autópályán tiltás körül mégsem esett szét. Hazamentem cseréltem gumit láncot olajat és tankoltam. Ezt nem tudják a mai motorok, ha gondolod megkeresem a tesztet 5-ből 3 új ezres motor nem bírta hogy teli gázon köröznek vele hatodikban.
csak akkor tudom elfogadni egy motor típusról az adott véleményt ha 1 tulaja végig vezetett szervizkönyvvel, vagy 1 tulajtól vásárolt végig szervizkönyves motorról írnak véleményt. onnantól kezdve minden leütött betű az éterben bármi lehet ! én egy első tulajos motorról írtam - be is köpött valaki- , onnantól hogy lehetett sok semmitlen ilyen olyan gazdája szerintem hagyjuk ! beszéltem személyesen olyan csávóval aki leszerződött a bankokkal a lefoglalásra váró autók és motorok begyűjtésével. korrektül elmondta a tényeket a behajtáskor , volt hogy az emeletről dobták ki a kulcsát és a papírjait, volt olyan - nem sumákolok- hogy első szériás zx10r-t ment behajtani, a tulaj oda adta forgalmit, a motorról csak annyit mondott hogy valahol a település körül valamelyik határban berepült a kukoricásba, ott keresse. a helyi krimóban tudta meg hol merre lehet nagyjából a motor amit 2 óra keresés után talált meg. 70 vagy 120 e ft volt egy beszállítás ára így volt értelme keresgélni. bevitte a gyűjtő helyre, ott pedig konkrétan bebaszták a többi közé ! tehát az ilyen és hasonló állapotú motorokról, vagy azokról amit tehetős emberek megvesznek, 2-3 évig nyaggatják majd tovább adják vagy be el cserélik azokról lehetőleg ne állítsunk ki minőségi bizonyítványt ! mint annó írtam a 954 blokkhoz adtam volna a műszerfalat cserébe a motorban lévőért, válasz : hülye vagy ennyi km-el lehetetlen lenne eladni, most van valakinek egy 30 pár ezret mutató 100 e feletti blokk a motorjában. ha megáll lehet azt fogja mondani hű de szar a honda ! én meg azt, hogy a rákba bírt ki 100 e -ret külföldön, itthon meg 30 e után elkopott az alusil a hengerről ? vagy olyan kintről származó és már mo.-on futó zx10r amiben már fütyültek a belső generátor csapágyai, órájában 12 e km-el !
szerencse és pénz kell hozzá, meg tapasztalat, ember és helyismeret,
Pont te láttad a 2004-es kikönyökölt (garndemotós) zöld zx10r-t nálam kb. 12 éve. Vannak hibák kár lenne tagadni, a 2005-2007 közöttiek szerintem jók, tartósak, a mostani papíron erősebb gépek érzésre nem olyan vadak. Sportmotor vételhez kell szerencse.
Megtalaltam kozben a cuccot. Nem hibatlan allapotu, mert horzsolas latszik a feluleten. Ha erdekel, akkor az adatlapomon talalhato e-mail cimre irj es dobok at kepeket.
nos MaLaC ! szép kis indulat cunamit indítottál el a motor kereséseddel !
először is megszeretném köszönni a yamaha R1 és honda CBR1000RR mw agusta triupmh ducati fórumosoknak hogy nem itt parádéztak járműveikkel, csak a nyomorult heresérves gsxr 1000 fórumosok reklámozták itt a szarjaikat, amire nem is volt kíváncsi a kérdező !
ha már nálad szét esett egy zx10r és rosszak a tapasztalataid akkor hagyd a fenébe a márkát típust és nézz más után, bár a használók tapasztalatai jó támpont, te fogod megvásárolni a te igényeid kell hogy kielégítse a következő motorod. tisztelem a solnár balázst aki ár alatt igaz de egy nem szép és nem is tökéletes motort vett meg, tudta hogy mi a hibái, és csak annyit mondott rá, ez most már az én gondom. a kawát meg kell szeretni, rá tuszkolni senkire sem szabad. én is kölcsön adtam a régi kawámat egy ismerősnek, párszor elvitte, majd egy fél év múlva nekiállt ő is motort nézni, végig nézte az aktuális kínálatot, sőt volt egy potya utunk győrbe egy alaposan helyben hagyott zöld zx6r-t megnézve, nem tántorodott el a márkától, sőt nem is zöldet akart fekete ezüst sárga volt a keresett szín. egy ma már ürességtől kongó akkoriban motor kereskedésben találtam neki egy külföldi zx6r-t méreg drágán, de megtetszett és a 11000 számtól 76000 hajtotta. ha tetszik a zx10r és be vállalod az esetleges hibáit akkor olyat keres, ha szétesett válts márkát !
Gen5-höz keresek felni garnitúrát esetleg gen4 is jó, de nem igen van kedvem hézagolással bíbelődni.
BST, Marchesini, Dymag, PVM...valami normális ép garnitúra ha van valakinek ne tartsa magában :)
Nekem van fűzetbe vezetven minden. Mit cseréltem mikor...stb. Ami benne van én tudom hogy megtörténtek a motoron,, , egy szervízbe már nem biztos hogy az is történik aüi a lapon van. Ez az egyik, a másik meg hogy az a szerelés hogyan is valósúl meg.
Hagyjuk már ezt a szervízkönyves mizériát....