Annak a blokkját fúrták a japok feljebb /z1000/ és alá /z750/.
Az enyémhez jó 2006-os ha kell én azt veszek. kérdezz rá az üzletben, hogy az új z-hez is jó e ?
FIGU
Norbi en pl. felemelem a motor segget a hatso emelovel, aztan 1es rellantin.
Kezbe egy fel literes flakon tele gazolajjal, a dugojan egy kis lyukkal, nomeg egy ecset.
Aztan spricc a lancra es az ecsetet meg odatartod, es gyonyoruen lepucolja salyat magat.
Utanna egy keveset kell vele menni, hogy lehanyja magarol a gazolajat, es maris johet a lancspray.
Aztan szep tisztara torolgeted a kereget
Elony: olcso
Hatrany: hosszadalmas
Én a Pink motornál vettem Tatabánya szélén vannak, szinte mindig van készletük, típus szerint, akkor korrekt volt az ár is!
Ha kicsit akarod figurázni vehetsz 4 foggal nagyobbat, de lehet hogy toldani kell a láncot, ha előre 1 el kisebbet teszel azzal mehet a régi lánc.
de ha csak a hátsó lánckereket cseréled szerintem a 2-vel nagyobbat még elbírja a gyári lánccal, és az ára max egy 10-es.
A legkedvezőbb lánc variáció szerintem a 2003 as ZX-9R lánca szettben 20-25 között láttam tavaj /első, hátsó lánckerék + lánc/
a mi 520-as láncunk helyett 530-as és a variáció szerinti láncot adták hozzá.
FIGU
vaúúú remek akkor te vagy az én emberem ha jártadban keltedben olyan motoros bolt körül járnál ahol FORMA csizmákat forgalmaznak pl:csikibege,amargo,superzone,stb felpróbálnál egy Forma GT csemmát,hogy melyik a kényelmesebb erre nem forgalmazza már senki mert akkor rendelnék a neten ha tudnám melyik a kényelmesebb előre is köszi
Ja és mindig belülről kifelé. Tehát az alsó, hátramenő ágra fújod. Aztán tovább tekered a kereket, újból fújod. Amíg körbe nem ér a lánc. 10-15 és elpárolog. Aztán ugyanezzel a technikával az olajozás.
A tisztító spray elpárolog. 10-15 percet kell vele várni és mehet rá a teflonos olajozó cucc. Nem kell törölgetni. Én annyit szoktam csinálni, hogy egy kartonpapírral eltakarom a gumit, hogy ne menjen rá se a tisztító se az olajozó. Ennyi. Lábán szoktam ( se garázsom, se emelőm ).
Hali mester!
Egy kérdés ha már itt vagy. Hátra milyen lánckereket és honnan? 2007-es az enyimé. Elsőt egyelőre nem cserélnék ( ahogy láncot sem ).
Tenk jú veri a macskát!
Szevasztok!
Nekem nyitott ARROW dobom van
én nem hangoltattam semmit és hibátlan
Láncra pedig Agip-ot ezt kapom olcsón szerintem jó is,
olajat is Agip-ot az nagyon tuti 10w-60-as
a lánc mosással nem szarozok, gázolaj, ecset utána kompresszorral átfújom és kész,
ezt megszoktam az endúrónál ott kicsit sűrűbben kellett mosni az isten pénze se lett volna elég külön lánc mosóra!
FIGU
Most nezem, hogy varad vagy igy nem fura, hogy tudod
Abba nyomom felulrol a benzint, vagy motorinat(mikor mi van) aztan igy tisztittom....
Az enyémhez jó 2006-os ha kell én azt veszek. kérdezz rá az üzletben, hogy az új z-hez is jó e ?
FIGU
Kezbe egy fel literes flakon tele gazolajjal, a dugojan egy kis lyukkal, nomeg egy ecset.
Aztan spricc a lancra es az ecsetet meg odatartod, es gyonyoruen lepucolja salyat magat.
Utanna egy keveset kell vele menni, hogy lehanyja magarol a gazolajat, es maris johet a lancspray.
Aztan szep tisztara torolgeted a kereget
Elony: olcso
Hatrany: hosszadalmas
Én a Pink motornál vettem Tatabánya szélén vannak, szinte mindig van készletük, típus szerint, akkor korrekt volt az ár is!
Ha kicsit akarod figurázni vehetsz 4 foggal nagyobbat, de lehet hogy toldani kell a láncot, ha előre 1 el kisebbet teszel azzal mehet a régi lánc.
de ha csak a hátsó lánckereket cseréled szerintem a 2-vel nagyobbat még elbírja a gyári lánccal, és az ára max egy 10-es.
A legkedvezőbb lánc variáció szerintem a 2003 as ZX-9R lánca szettben 20-25 között láttam tavaj /első, hátsó lánckerék + lánc/
a mi 520-as láncunk helyett 530-as és a variáció szerinti láncot adták hozzá.
FIGU
Én is megszoktam a Ktm-nél a nagynyomásút és kifújni,utánna piross motorex láncspray,de a z nél nem jó,mert nagyon szétveri a kenőcsöt!
Egy kérdés ha már itt vagy. Hátra milyen lánckereket és honnan? 2007-es az enyimé. Elsőt egyelőre nem cserélnék ( ahogy láncot sem ).
Tenk jú veri a macskát!
Nekem nyitott ARROW dobom van
én nem hangoltattam semmit és hibátlan
Láncra pedig Agip-ot ezt kapom olcsón szerintem jó is,
olajat is Agip-ot az nagyon tuti 10w-60-as
a lánc mosással nem szarozok, gázolaj, ecset utána kompresszorral átfújom és kész,
ezt megszoktam az endúrónál ott kicsit sűrűbben kellett mosni az isten pénze se lett volna elég külön lánc mosóra!
FIGU