Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmmm ez jó,legalább nem mocskol össze semmit

Most nezem, hogy varad vagy igy nem fura, hogy tudod
uhummm
motorina=gazolaj
kiegeszitto kep...
Vettem a louisbol egy lanctisztitto "kefes dobozt"
Abba nyomom felulrol a benzint, vagy motorinat(mikor mi van) aztan igy tisztittom....
aha ez se rossz megoldás igen csak egy kicsit pöcsölős
Annak a blokkját fúrták a japok feljebb /z1000/ és alá /z750/.
Az enyémhez jó 2006-os ha kell én azt veszek. kérdezz rá az üzletben, hogy az új z-hez is jó e ?
FIGU
Norbi en pl. felemelem a motor segget a hatso emelovel, aztan 1es rellantin.
Kezbe egy fel literes flakon tele gazolajjal, a dugojan egy kis lyukkal, nomeg egy ecset.
Aztan spricc a lancra es az ecsetet meg odatartod, es gyonyoruen lepucolja salyat magat.
Utanna egy keveset kell vele menni, hogy lehanyja magarol a gazolajat, es maris johet a lancspray.
Aztan szep tisztara torolgeted a kereget
Elony: olcso
Hatrany: hosszadalmas
2003-as ZX9? Pink Motor? Na ezt jól felírtam. Amúgy is az volt egyébként az érzésem, hogy a gyéri lánc egy kicsit hurka...
nem sürgős köszi csak a forma gt érdekelne
Láb és láb között is van külömbség ami nekem jó az nem biztos,hogy neked is,de ha nem sűrgős akkor,ha arra járok felpróbálok 1-2őt
szeretnék majd hobbi célra egy PIT-BIKE-ot venni van javaslat,hogy honnan
vettem a technikát köszi
Üdv Petya!

Én a Pink motornál vettem Tatabánya szélén vannak, szinte mindig van készletük, típus szerint, akkor korrekt volt az ár is!
Ha kicsit akarod figurázni vehetsz 4 foggal nagyobbat, de lehet hogy toldani kell a láncot, ha előre 1 el kisebbet teszel azzal mehet a régi lánc.
de ha csak a hátsó lánckereket cseréled szerintem a 2-vel nagyobbat még elbírja a gyári lánccal, és az ára max egy 10-es.
A legkedvezőbb lánc variáció szerintem a 2003 as ZX-9R lánca szettben 20-25 között láttam tavaj /első, hátsó lánckerék + lánc/
a mi 520-as láncunk helyett 530-as és a variáció szerinti láncot adták hozzá.
FIGU
vaúúú remek akkor te vagy az én emberem ha jártadban keltedben olyan motoros bolt körül járnál ahol FORMA csizmákat forgalmaznak pl:csikibege,amargo,superzone,stb felpróbálnál egy Forma GT csemmát,hogy melyik a kényelmesebb erre nem forgalmazza már senki mert akkor rendelnék a neten ha tudnám melyik a kényelmesebb előre is köszi
Ja és mindig belülről kifelé. Tehát az alsó, hátramenő ágra fújod. Aztán tovább tekered a kereket, újból fújod. Amíg körbe nem ér a lánc. 10-15 és elpárolog. Aztán ugyanezzel a technikával az olajozás.
az egy jó hely jó emberekkel . én is laknék ott
A tisztító spray elpárolog. 10-15 percet kell vele várni és mehet rá a teflonos olajozó cucc. Nem kell törölgetni. Én annyit szoktam csinálni, hogy egy kartonpapírral eltakarom a gumit, hogy ne menjen rá se a tisztító se az olajozó. Ennyi. Lábán szoktam ( se garázsom, se emelőm ).
ok és hogyan csak lefújom a tisztítóval és letörlöm
Helló!
Én is megszoktam a Ktm-nél a nagynyomásút és kifújni,utánna piross motorex láncspray,de a z nél nem jó,mert nagyon szétveri a kenőcsöt!
ja azt én is használtam a motult és az tényleg fasza
Hali mester!
Egy kérdés ha már itt vagy. Hátra milyen lánckereket és honnan? 2007-es az enyimé. Elsőt egyelőre nem cserélnék ( ahogy láncot sem ).
Tenk jú veri a macskát!
Szevasztok!
Nekem nyitott ARROW dobom van
én nem hangoltattam semmit és hibátlan
Láncra pedig Agip-ot ezt kapom olcsón szerintem jó is,
olajat is Agip-ot az nagyon tuti 10w-60-as
a lánc mosással nem szarozok, gázolaj, ecset utána kompresszorral átfújom és kész,
ezt megszoktam az endúrónál ott kicsit sűrűbben kellett mosni az isten pénze se lett volna elég külön lánc mosóra!
FIGU
Norbi most nézem 40-41 es lábad van?Ha ha nekem is!