Soha nem felejtem el,pár éve Bécsben a csávó GS-500al hasított a pályán mellettem szakadó hóban.Először azt mittem én bámulom őt majd kiderült ő bámul engem hogy mi a faszt lesek annyira.
Helyes
megertem a turelmetlensegedet hetvegen en is majdnem felultem Tehenkere de mivel a kabatom lassan masfel honapja zippzarcseren van... , mert nem mentem erte meg
Kawasaki Vösendorf!Az utolsó kis műanyag szegecset is meg tudtam venni és nem drága. Ajánlom mindenkinek.
pl.szelepfedéltömítés 29€
Persze a jó kis forintunk most igen nagy szarban van.
A blokk az ugyanaz, mint az ezresnél, szal a motorszám nem változna, csak a többi. Hűtő nem stimmel? Így is csináltál egy másik hűtőt, nemde?
Tényleg nem kötekedésből, de ezzel az átalakítással mennyit nyersz? Akár a LE-t, vagy a használhatóságot tekintve?
Február 27-Március 1.-ig TOKAJI TÉLI MOTOROS-TALÁLKOZÓ!
Mindenkit várunk szeretettel! Aki nem jön el az otthon marad..
Fűtött sörsátor,fűtött koncertsátor!Sör,sör,sör,sör,sör,sör,sör,sör,s
A Z750 computer jó az 1000-re, a külföldi fórumokon sokan rárakják, mert feljebb tilt. Nekem műszakin- átíráson kívül még nem néztek motorszámot. Nem engem érdekel, de nem tudja valaki, hogy ZX9 (C) henger-dugó belerakható-e a régebbi Z750-be?
Mivel a blokkszámból kiderül,hogy nem stimmel a köbcenti ezért nem lehet átíratni.Plusz injektor sort is kellene cserélni + komputert és végáttételt is.Anyagilag horror vagy bontott sz.rokkal tákolod és még a blokk szám miatt(amit ráadásul jól látni)még majrézhatsz is.Ja a hűtő sem stimmel stb........
Szeva alkimisták gyöngye!
Nincs semmi különös , inkább olvasni szoktam csak!
Új meló lefoglal nagyon, plusz van egy másodállás ami inkább hobbi
és ott is hajrában vagyunk, na ezekhez már csak a család jön hozzá,
és ha még mindig van időm a motor is .
FIGU
Ha menni kell akkor menni kell.