Nincs minden haveromnak ilyen. Egyébként az ixil az asszem egy teljesen hivatalos usaikai kipuff gyártó cég, és ez kifejezetten az ezreshez készített modelljük. Sógoromnak egyébként Akra dobok vannak fent, az eredeti helyükön, ezért gondoltam, hogy egymás mellett fotózom le a kettőt, de úgy érzem kezdessz elmenni fikázásba...
Ugy tunt, hogy Nalad a farokidom ules ala nyulo reszenek a hegyenel res van az ules es a farokidom kozott. Illetve a farokidom also resze es az oldalso vaz-takaro haromszog hegye kozott is res van. Mintha a farokidom vege 1-2 cm-re feljebb lenne huzva.... De lehet, hogy csak becsapott a kep...
Természetesen ízlés dolga. Kerestem még pár fotót ezekről a zékről, szerintem teljesen normálisan áll a fara. Valószínűleg a felhúzott kidörgők húzzák el az ember szemét. Igazából fingom sincs, hogy van-e módosítva a seggén, de most, hogy felhívtad a figyelmemet erre, odaállítom a motoromat a sógoromé mellé és lefotózom neked együtt a kettőt.
Valami csak van Setzer, mert nem ugy all a fara, ahogy kellene. A kipufogo sem tetszik, de mindez vegulis csak izles dolga. Engem muszaki szempontbol erdekelt.
én oda hordom a gépet és szerintem megbízható szerelő és jó az országban sok felől járnak hozzá.Még valami diszkosz vető olimpiai bajnok is oda hordja a gépet.Szerintem érdemes telefonon érdeklődni nálla.
Hol van a szerelő és megmondom, hogy megyek-e. Jó időben és ha nem kell napokra otthagyni a mocit akkor 100-150 km is simán belefér. Mondom ha megéri, mármint nem pénzben hanem minőségben. Nem akarok 200ezerért telóket venni ha a gyárin is lehet segíteni, hogy jobb legyen stb...
Bejáratás... örök téma. Szvsz nem tudom elképzelni azt a modern, mai gyárat ( Japánban ) ahol a gépi megmunkálás és az összerakás között ne tisztítanák meg a munkadarabokat. Legyen az motorblokk, dugattyú vagy bármi. Én nem nagyon tartottam be a max 4000es rpmet az első ezres szervizig, és láttam amikor leeresztették az olajat. Vagy hülyeség az állítólagos fémreszelék, vagy annyira szétterült a motorban, hogy nyoma sem volt a leeresztett olajban. Gyári, új blokknál fémreszelék... pláne egy japán blokknál... A lánc nyúlásáról pedig annyi tapasztalatom van mindössze, hogy én eleve aggódva kérdeztem a szerelőt az első 1000es szerviznél, hogy normális-e, hogy ennyire megnyúlt, és erre mosolyogva közölte, hogy az lenne a baj ha nem nyúlt volna meg, látszik rajta, hogy normálisan van használva. Ennyi.
A garanciának meg egyébként sincs semmi értelme, a márkaszervizek szinte bárkit, bármikor megsakkoznak ha arra kerül a sor, csak, hogy kibújjanak a garancia alól... számtalan példát láttam erre autók esetében, felteszem, hogy kiválló országunkban a motoroknál sincs ez másképpen...
Akkor kiért hívja fel a szervíz a figyelmedet, hogy ha túlhúzod az első 800km alatt (4000 fölé) bukod a garanciát.
Én úgy tudom, hogy nem is kellene bejáratni, mivel a blokkok padon járnak 72 órát és utánna szerelik be őket. Azért kell óvatosan az első pár száz kilóméter, hogy megszokd a gépet.
Amikor én vittem az első szervízre, előttem egy 6-os ninja gazdájával közölték, hogy bukta a garit a bejáratás miatt. A láncára mutogatott a szaki, hogy ennyi idő alatt nem nyúlik ennyit, ha normálisan használod.
Hali!
Előre közlöm, csak felületesen olvastam át az írást .
Az erős alapnak látszó műszaki szöveg ellenére szerintem marhaság,
h a 0-kmes gépet tökig húzzuk és tuti, de ez az én véleményem.
Különben meg ezek a Japók olyan hülyék, h ilyeneket nem is tudnak /ha igaz/, és nincsenek is a versenysportban, meg biztos nem kutatnak új és tökéletesebb technológia után .
Ettől függetlenül mindenkinek szive joga.
Ma voltam Midas kománál, és meg van a hátsó gombesz, meg az emelő szem , VIVÁT Király
Ja és közbe térítettem is, a Dunaújvárosi MOL kuton találkoztam 1 sráccal /Székesfehérvéri/
akinek kék Z-750-e van. Dumáltunk és említettem neki h nézzen fel a fórumra, tehát üdv ha olvassa.
FIGU
Ez is egy perspektíva... Én meg itt kínlódok a bejáratással. Azért nem gondolom, hogy egy mindenféle (persze finom) fémforgáccsal és reszelékkel sűrített olajjal, mert az első 800-1000-kmnél bőven jut belőle, jólesik a motornak, ha szétforgatod, hogy a nyomás aztán tényleg mindenhol szétterítse...
Én autóval jártam sokféle pályán ilyen-olyan összefüggésben. A versenycélra kialakított, épített pályákon kivétel nélkül emondják, leírják és aláiratják veled, hogy a biztosító nem térít semmit, nem érvényesek a kresz szabályok és mindenki mindenféle szempontból saját felelősségre megy fel. Ebben szerintem az is benne van, hogy tudomásul veszed, ha valaki hibájából károd keletkezik akkor azt benyeled. Ha pedig úgy indul neki a társaságból bárki, hogy ha valaki kárt okoz nekem akkor majd leverem rajta, sok jót nem szül... szerintem. Akkor már inkább azt a 8-9-10 ezret is bele kell tankolni a motorba és motorzni széjjel meg szana az országban vagy a környéken. Én a kicsiZ-be 10 ezerből kétszer megtankolok és akkor az kb 6-700 km erős közelítéssel...
Ettől függetlenül ha jó lesz az időpont egyszer elmennék motorral is pályára.
köszi
üdv
knapet
Hol van a szerelő és megmondom, hogy megyek-e. Jó időben és ha nem kell napokra otthagyni a mocit akkor 100-150 km is simán belefér. Mondom ha megéri, mármint nem pénzben hanem minőségben. Nem akarok 200ezerért telóket venni ha a gyárin is lehet segíteni, hogy jobb legyen stb...
Köszi
üdv
knapet
Bejáratás... örök téma. Szvsz nem tudom elképzelni azt a modern, mai gyárat ( Japánban ) ahol a gépi megmunkálás és az összerakás között ne tisztítanák meg a munkadarabokat. Legyen az motorblokk, dugattyú vagy bármi. Én nem nagyon tartottam be a max 4000es rpmet az első ezres szervizig, és láttam amikor leeresztették az olajat. Vagy hülyeség az állítólagos fémreszelék, vagy annyira szétterült a motorban, hogy nyoma sem volt a leeresztett olajban. Gyári, új blokknál fémreszelék... pláne egy japán blokknál... A lánc nyúlásáról pedig annyi tapasztalatom van mindössze, hogy én eleve aggódva kérdeztem a szerelőt az első 1000es szerviznél, hogy normális-e, hogy ennyire megnyúlt, és erre mosolyogva közölte, hogy az lenne a baj ha nem nyúlt volna meg, látszik rajta, hogy normálisan van használva. Ennyi.
A garanciának meg egyébként sincs semmi értelme, a márkaszervizek szinte bárkit, bármikor megsakkoznak ha arra kerül a sor, csak, hogy kibújjanak a garancia alól... számtalan példát láttam erre autók esetében, felteszem, hogy kiválló országunkban a motoroknál sincs ez másképpen...
üdv és széles utat
knapet
Akkor kiért hívja fel a szervíz a figyelmedet, hogy ha túlhúzod az első 800km alatt (4000 fölé) bukod a garanciát.
Én úgy tudom, hogy nem is kellene bejáratni, mivel a blokkok padon járnak 72 órát és utánna szerelik be őket. Azért kell óvatosan az első pár száz kilóméter, hogy megszokd a gépet.
Amikor én vittem az első szervízre, előttem egy 6-os ninja gazdájával közölték, hogy bukta a garit a bejáratás miatt. A láncára mutogatott a szaki, hogy ennyi idő alatt nem nyúlik ennyit, ha normálisan használod.
Előre közlöm, csak felületesen olvastam át az írást .
Az erős alapnak látszó műszaki szöveg ellenére szerintem marhaság,
h a 0-kmes gépet tökig húzzuk és tuti, de ez az én véleményem.
Különben meg ezek a Japók olyan hülyék, h ilyeneket nem is tudnak /ha igaz/, és nincsenek is a versenysportban, meg biztos nem kutatnak új és tökéletesebb technológia után .
Ettől függetlenül mindenkinek szive joga.
Ma voltam Midas kománál, és meg van a hátsó gombesz, meg az emelő szem , VIVÁT Király
Ja és közbe térítettem is, a Dunaújvárosi MOL kuton találkoztam 1 sráccal /Székesfehérvéri/
akinek kék Z-750-e van. Dumáltunk és említettem neki h nézzen fel a fórumra, tehát üdv ha olvassa.
FIGU
Mit szóltok ehhez a cikkhez?
Bejáratás
Én autóval jártam sokféle pályán ilyen-olyan összefüggésben. A versenycélra kialakított, épített pályákon kivétel nélkül emondják, leírják és aláiratják veled, hogy a biztosító nem térít semmit, nem érvényesek a kresz szabályok és mindenki mindenféle szempontból saját felelősségre megy fel. Ebben szerintem az is benne van, hogy tudomásul veszed, ha valaki hibájából károd keletkezik akkor azt benyeled. Ha pedig úgy indul neki a társaságból bárki, hogy ha valaki kárt okoz nekem akkor majd leverem rajta, sok jót nem szül... szerintem. Akkor már inkább azt a 8-9-10 ezret is bele kell tankolni a motorba és motorzni széjjel meg szana az országban vagy a környéken. Én a kicsiZ-be 10 ezerből kétszer megtankolok és akkor az kb 6-700 km erős közelítéssel...
Ettől függetlenül ha jó lesz az időpont egyszer elmennék motorral is pályára.
üdv
knapet