kössz!
Nekem mindezek nincsenek és nem is tervezem hogy ilyen mértékben belenyúlunk! De prop-techtől megkapja majd gear box-ot,légszűrőm már van meg leovince gp dob aztán nekem is tervbe van fékpadi mérés még ott megkapja elektronikát. Kíváncsi vagyok a különbségre! azt hittem mindez meg van már neked! Nemrég felraktam a sport csövet de nagyon hömbölög a motor,megkapja a légszűrőt mégszarabb lessz! minnél elöbb be kell lövetnem.
Nem felejtettem el a gombádat,csak még mindig szét van szedve az esztergapadom!
Kb 2 hét múlva lesz kész,addig remélhetőleg nem lesz rá szükséged!
De amint meglesz a masina,már csinálom is , sőt már lestem egy mégjobb kialakítást mint az enyém,olyat fogok majd neked csinálni! Szép fekete lesz a gomba is meg a szára is!
Kiru!
Igazából van a motorba 1 sportlégszűrő,van egy arrow és egy cobra sportdobom,a leömlő meg van belülről bővítve,ahol a karimái vannak,és a hengerfej van igazán megcsinálva,az sokat számít!
Szelepfészkek lettek kiszedetve a maximális átmérőre + a ki és beömlők átmérője is maximalizálva lettek+ üvegporral homokszórták a csatornákat ! Így jobb lett az öblítés a hatásfok! Robbanékonyabb lett a motor,sokkal jobban veszi a lapot!
Megyek majd nemsokára a Proptech-esekhez egy fékpadi mérésre,aztán majd ott számszerűen meg tudom majd mondani mit nyertünk !
És a fogyasztás abszolút nem emelkedett ,sőt! Volt ,h túra alkalmával(igaz 120 fölé nem mentünk) 4,5-et evett,de Hungaroring-en se volt több 8-9nél! Átlag olyan 5,5-6 szokott lenni!
Szia!
Igen igazad van,azok nem hiába sport gépek,de ez az utcán mit sem ér hogy hány lóerős,cc-is!
legalábbis ez a tapasztalatom,sokkal küzdöttem már de nem a motor erő volt a sorsdöntő.
24 ezer km-nél járok de még nem volt aki elment volna legalábis ez okból! Én is most forszírozom ezeket a tuningokat,de nem tudom még mitévő legyek. Megéri? Agyorsulásra vissza térve nem az érdekel hogy ki milyen időt megy,hanem mit tudok kihozni a Z-ből! de így is amint mentem már azzal meg vagyok elégedve! de tudomhogy lehet jobb mert voltak hibák.
ha még írnál bővebben tapasztalatot hogy milyen tuningolva,megköszönném!
csá
Sziasztok!
Rég jártam a fórum környékén és eltartott egy ideig napra készre hozni magam.
5-én szintén csatlakoznék, bár azt hiszem már jeleztem.
Látom lesz Kawa nap is 12-én, az is szóba jöhet!
Csutka!
A vezetéstechnikai tréning engem érdekel, szerintem egy barátommal 95% megyünk.
Addig még egyeztetünk.
Steve!
Itthon még nem láttam, (májusra igérik) de Hegyeshalomtól nyugatra már kapható. 269 Euro volt a legolcsóbb ár 120/180 párban.
Azt hiszem, hogy a 2008-as Zék már ezzel jönnek, de 12-én kiderül.
Egyaltalan nem, de a verbalis hadviselest azert alkalmazni kell.
Amugy a Z-vel gyorsabb voltam. Nem tudom egyelore jol vezetni a Ninjat. Nem vezettem sportmotort korabban. Meg kell tanulnom hasznalni.
elörébb jutottál buko gomba ügyben?Tod 2005-ös Z750S.:-)
Csak azért kérdezem, mert a héten lehet megyek arra felé(ha végre megjön a prexport dzsekim), és akkor elugranék érte.
Atomokra van szetszedve a Ninja, nem tudom mi lesz belole Aprilis 5-ig. Lehet, hogy osszerakom felig, ugyertem hogy visszaepitem menetkeszre, hogy el tudjak menni. Aztan majd ismet szetbontom, hogy a motortuning is bekeruljon. Jelenleg eppen a futomu-fek javitasok miatt van szetdobva. Az Euro-Ringre ugysem fog hianyozni a motortuning... . Ninja mindent visz.
Kazincbarcikán laktam, Miskolcon tanultam (Berzeviczy Gergel Ker SZKI) és dolgoztam (Vörösmarty Csemege) egy keveset. Utána jöttem Bp-re, főiskolára. De a rokonaim Miskolcon és a környékén élnek ma is.
Kedves mindenki!
A röhögést garantálom, de sértődés nem leszbelőle .
Erre már utaltam, h én is kitomboltam már magam, ami nem azt jelenti h nem csinálok néha hülyeséget.
De alapvetően nem akarok senkinek bizonyítani, és nem is kell , kizárólag rekreációs jelleggel motorozom.
Skacok Robis, Golfi az anál irány azért meggondolandó,
vagy pontosítani kell kire is gondoltok , nem akarok tippeket adni hátha nem örülne neki.
Midas koma örülök h hallok felőled, ne aggódj 5-én én se érek korán oda aznap lesz Érden veterán motor börze, jó korán lecsekkolom és utána megyek.
FIGU
Apám, emiatt ne aggódj, az én mocim sincs még szétcsapva. . És ahogy a FIGU mondta, inkább a marha kopjon, mint a marha kopjon . (lehet, hogy nem pont így, de biztosan érted.) Amint lesz pénzem, én is magamra húzok egy csorda zöldre festett marhát. De akkor sem fogok gyorsabban menni.
FIGU, elvigyem a Gagarin sisakom? Akarsz röhögni? Minél zöbben leszünk, anál jobb. Anál, ez kúrva jó. Biztos a pia teszi
Remélem létrejön a Z találkozó, mert szeretnék személyesen megismerni ennyi rendes arcot. De van egy kis gáz! Én kicsit sem vagyok versenyző típus és a gumimon ez látszik is rendesen. Ezért nem fogtok kinevetni ugye?! Komolyra fordítva: néhány napja nem tudtam olvasgatni az írományokat és egészen érdekes dolgokkal szembesültem most locsolkodás után. Valahol kicsit előrébb valami olyasmit olvastam, hogy tiszta gagyi az a pali, aki bőrben keni és a gumija meg nem rojtos. Vagy valami ilyesmi. Ezt magamra vettem. Üzenem a fiatalembernek aki ezt leírta, hogy én csúsztam már el farmernadrágban és elég hülyén éreztem magam amikor az anyaggal együtt lehámlott a bőröm is! Szóval: Én nem azért hordok bőrt a bőröm felett, mert azt akarom elhitetni az emberekkel, hogy bazi nagy versenyző vagyok, hanem egyszerűen csak azért, mert biztonságosnak tartom. Arról nem is beszélve, hogy nem mindenki motorozik azért, hogy az adrenalin szintje a göncölszekeret verdesse. Én pont azért motorozok, mert lelazít az egyébként is eléggé stresszes hétköznapok után.
Szóval kollégák! Mehetek a találkozóra? Becs' szó, hogy nem lesz röhögés?
Szal nem érdemes feszegetni a versenyt 1 sportmotorral,mert sokkal kiélezettebb technika van benne,könnyebb csomagolásba!
Én már mindent megtettem a motorral az elektronikián kívül,amit csak lehet (természetesen nincs lóvém erősített főtengelyre,tuning dugattyúkra és Yoshimura vezérműtengelyekre meg komolyabb injektorra)
de ha lenne se tenném,mert nincs értelme! És szerintem se vegyél Commandert ,én már eléggé körbejártam a témát,majdnem vettem is, inkább Prop-tech es elektronika,az befékpadozva,behangolva 75000,de ott sem fog jönni + 30 paci, hanem behangolják az injektort,h annyi benyát edjon,amennyit csak el tud égetni tökéletesen! Éshát többet tud,ha van egy normális kipud (megjegyzem a leömlőt is lehet okosítani) ,légszűrőd és a hengerfejbe is bele van kicsit kotorva! Így együtt nyersz némi lóerőt és nyomatékot,de gixer verő sosem lesz a gép!
Hozzáteszem, ez csak az én véleményem ! Amit sztem itt jópáran osztanak majd!
Nagyon szívesen leírom,elmondom neked ,h mit kell csinálni és ,h kb mennyibe kerül,aztán eldöntheted,h van-e értelem vagy sem !
Megjegyzem,h a leghasznosabb dolog,amit a motorra vettem az a riasztó !
Az idén télen inkább az optikára mentem rá + a futóműre! Nagyon jó lett !
A múlthéten teljesen elkészült a gép,holnap csinálok róéa képeket!
FUGU & Robis !
Rám mindenféleképp számíthattok 5-én,bár sajna csak délutáni órákban,de mind1,h hol, a lényeg,h összeverődjünk !
Kissé hanyagoltam a pötyögést a napokban,de örömmel olvastam(vagy 20percen át) a lemaradást!
Osztom én is az idősebbek véleményét temperamentummal kapcsolatban,pedig még messze a 3.X !
Én is sok srácot láttam már gépet amortizálni(sajnos sok köztük aki a saját hülyeségéből) és leginkább ez ami engem is leszabályoz!
Én is állatkodtam,kockáztattam,de lehet,h csak a szerencse dóga,h még "motorozok,élek"!
Valahogy én sem szeretem közúton 130-140nél jobban veretni! Persze a pálya más! De igazán sok rutinom még nekem sincs ,pontosan az árak miatt! + időhiány ! Szeretem én is,megvan a maga előnye,biztonsága, viszont vannak rejtett veszélyei is! Mint sokan itt közülünk, nem utánfutóval akarjuk a motort hazaterelni a sóderágyból! És valóban boszantó,h a full pályamotorosok nem féltve a gépet kiüthetik alólad a motort,mert nehogymá egy kis Z-s polgárt ne tudjon má körbemotorozni a fasztudja hány lóerős gixerrel!
Ápropó gixer!
Kedves KIRU!
Én is csak osztom a lelkesedésed a gép csiklandozását illetően ! DE . . .
A mocim meg van piszkálgatva,igaz még a Prop-tech-es Kunderlik Csabát meg kéne látogassam(elektronika+ hangolás) ,de még gyűjtöm a manit hozzá(75 ropi) !
Belenyúltunk rendesen,jobb lett érezhetően és az elektronikával biztos,h még finomabb lesz a gép!
DE... !
Még akkor sincs értelme vitézkedni egy gixxer ellen(főleg ha K4,vagy fiatalabb)
Könnyebb,erősebb és felül jobban tol!
vagy azért lehet megcsípni ,mert 600-as,vagy azért mert elbaszta a startot,váltást!
Nekem mindezek nincsenek és nem is tervezem hogy ilyen mértékben belenyúlunk! De prop-techtől megkapja majd gear box-ot,légszűrőm már van meg leovince gp dob aztán nekem is tervbe van fékpadi mérés még ott megkapja elektronikát. Kíváncsi vagyok a különbségre! azt hittem mindez meg van már neked! Nemrég felraktam a sport csövet de nagyon hömbölög a motor,megkapja a légszűrőt mégszarabb lessz! minnél elöbb be kell lövetnem.