Egyetértek a második bekezdéssel. Csak annyiban egészíteném ki, hogy a lelkiismeretesebb motoros, ha rendelkezik ezen eszközzel, akkor mondjuk lakott területen nem a leghangosabb üzemmódban közlekedik, főleg nem korán reggel hétvégén vagy az esti órákban. Rám még nem érkezett panasz, mert tekintettel vagyok a környezetemre ilyenkor.
Csutka ebayes ügyben tudnál nékem segiteni? Lenne folyamatosan pár kicit-kacat ami érdekelne, de magyarországra ilyesmit sose küldenek. ha egy imélt dobsz nekem, akkor elmondom mi a bánatom
Hali! Azért annyira nem komoly ez a gyorsulás ám Nyáron elnéztünk poénból Fertőszentmiklósra, 1000 Ft volt a nevezés, aztán úgy alakultak a dolgok, hogy bekerült a Kiru a döntőbe, úgy, hogy 900-as CBR-t, meg 750-es Gixxereket alázott, és a döntőben a full tuningos Gixxe ellen ment, a rajtja kib@szott jó lett, reakcióidőben is eléggé verte a srácot (asszem 3 tizeddel), elment vagy 25 méterre a sráctól, a gyereknek kiállt picit kerékre, aztán a vége előtt kb 20 méterrel hagyta le a gyerek úgy, hogy a gixxer 220-al, a Kawa meg 198 körül ért be a célba. itt számítot volna néhány paci, meg eggyel kisebb lánckerék Idén meg lesz verve a gyerek Nem arra találták ki Inkább kompresszort tenne rá, ahogy ismerem, de az meg sokszázezer forint, sőt majdnem egymilla, és lenne egy idegbeteg, sokmindenre nem jó gépe...
Szevasztok!
King komám király lett a gép , soha semmit nem irigyeltem senkitől de a motor az más.
Végre leadtam a szakdogát, hívlak h mikor megyek, és majd telefonon egyeztetünk.
Drága Csutka, aki végdobot cserél az azért nem arra 3 Le-re megy rá,
mert az esetek töbségében nincs is annyi, tehát lószar. Max nyomatékban jelent valamit alsó tartományban. Viszont közhely de engem már megmentett a hangos dob és időben észrevett ez autós /sajnos a STOP-táblát csak utána / a hangja viszont sokkal jobb, a szomszédok meg csinálják azt amit gondolok .
Dragos csapat Mzgaba, Kiru!
Basztatta a csöröm a dragos téma, konkrétan megkérdeztem /tipus szerint/ Z-750 kontra Gsxr -750
mit lehetne tenni.
Szerelő, versenyző is azt mondta amit King komám .
Tömören lári, fári a légszürő /ők minden szűrés nélkül versenyeznek/, sport dob, stb.
A legolcsóbb és legnagyobb teljesítmény a NITRÓ.
Motorba kb 100-150 ropi között van, kb 30-50 Le-rő, a Nitró kg-ja 1000-1500Ft, és megvan az az előnye h nem motor specifikus /ha eladod a gépet kiveszed és a következőbe berakod/
elérhetőség /nitrosistem.hu/, van két telefon szám is 06 20 9257207 ez atulajé, 06 20 9805873 infó.
Sajna aneveket elfelejtettemmegkérdezni.
FIGU
Általában havonta 1x vagy én megyek haza, vagy a kedvesem jön. Legközelebb kb 3 hét múlva. Kivéve a május, vagy akkor max akkora cuccot, ami elmegy motoron is. Van Louis, Polo, Hein Gericke, fc-moto.
Az ülést itthon egy jó kárpitos simán le tudja koppintani! Kérdezz rá néhány helyen! Ebayen is érdemes guberálni, bár Bagster ritkán bukkan fel. Német ebayről rendelésnél meg tudok segíteni spórolni a postaköltségen.
nekem a Csabától van a hátsó sárvédőm és láttam a hasidomot. Nagyon rendben van mindegyik. És korrekt az ára is. A Csaba is jó fej. Együtt gurultunk az évadnyitón. Itt lakik nem messze tőlem.
Hát bizony ez az ülés bazidrága. Megkérdezek valami kárpitost, hátha van egy jobb ötlete .
King!
Felvettem a kapcsolatot "műanyagoscsabával" hasidom és hátsó sárvédőből kifolyólag. Amit a mágus küldött képeken a hasidom más, mint a tiéd. Spec a tiéd miféle? - ha nem titkos
A sárvédő viszont nagyon "királyi".
Hello King!
Örülök, hogy elégedett vagy az üléssel, jómagam is csak a legjobbakat tudom hozzáfűzni a gyári után.
A feliraton kellene csak igazítani : KING
Somának: a párom is nagyon értékeli!
Nagyon jó lett a gép! Amikor láttam még nem ilyen indexeid voltak ...
Az a kis köld szín meg tényleg jó így. Kicsit barátságosabbá teszi az erő sötét oldalát
Szerintem egy csomóan azért vesznek sportdobot, mert bebeszélik, hogy fúúúú dejó, 3 LE-vel többet tud majd a gép, közben meg csak a szomszédok idegesítésére jó... Persze egy szép hangú dob sokat dob a gépen, de csak azért megvenni, hogy minnél hangosabb legyen szerintem hülyeség. A sport légszűrő kicsit ugyanilyen. Lehet hogy dob rajta pár lóerőt, de egy mezei motoros aligha érzi majd a különbséget, viszont a fene se tudja, milyen hatással van a motor élettartamára.
Én ezt nemértem... Hát énse vagyok még egy 1/10-ed V. Rossi se, de ahhoz, hogy sportdobom legyen miért kéne "megtanulnom motorozni"? Egy dob magába nem dob semmi életveszélyes teljesítményt a gépen (1-3Le) csak a hangja lesz szebb és jobb. Ha ezt mondjuk egy dinojet+auspuff rendszerre mondta volna, sport légszürcsikkel karöltve, akkor aláírom hogy igaza van!
Személyszerint én így gondolom ezt a dolgot.
Még azis lehet, hogy csak azért nem akarta azt, hogy egy zöldfülű motorján legyen olasz dob, mert rontaná az ázsióját :).
Hát bizony bizony ,Robisbácsinak igaza van !
Asszem a Corsaro-nál lehet rendelni,96000-ért !
Tomlamb cimbora vett magának egyet az ebay-en és mondta,h látott még egyet,csak az zöld csíkos!
Kérdezte érdekel-e olyan kb 40 000 ig,annyit úgy érzem megért,bár az sem kevés pénz,de ma ki tudtam próbálni,sokkal sokkal jobb,mint a gyári és nem feltétlenül csak túrára jó !
42 lett a móka vége,de ebből majd 10 volt a posta Franciaországból !
De megérte nagyon is ,nem bánom! Má úgyis egy vagyonba van a motor
Amúgy a 636-os eleje van benne Z1000 felső villahíddal!
A sport légszűrőről az jut eszembe, amikor egy olasz boltocskában sportdobot akartam venni, mert fele annyi volt, mint itthon, és a tulaj megkérdezte mióta motorozom. Mikor mondtam neki, hogy egy éve, akkor közölte, hogy akkor tök fölösleges nekem sportdob, előbb talán tanuljak meg motorozni, és utánna akarjam így-úgy tuningolni a gépet. És arra jutottam, hogy tök igaza van... Nem is vettem nála kipuffot. Meg másnál sem fogok még egy darabig.
régi szentendrei úton vannak.