Bingo! FIGU koma: nem 10-es az a csavar, hanem a feje 10-es kulccsal foghato meg. A csavarmereteket a szar-atmero szerint szabvanyositjak. Metrikus es inches szabvanyok leteznek. A metrikus szabvany szerint az csavar, aminek a feje 10-es kulccsal foghato, az 6-os.
Én találtam benne hibát.
Bár nem néztem meg a sajátomon, de szerintem ez van: Amikor te 10-es csavart említessz, szerintem arra gondolsz, hogy 10-es (10mm) villás-, csillag-, illetve dugókulcs javallott a tengelye körüli elforgatáshoz. Na kérlekszépen, az a 6-os (6mm) metrikus csavar.
Hali!
Á nem olyan nehéz és fogékony vagyok a hülyeségre, sőt általában kreatívvá is tesz .
Ráadásul Cápa biztos talál benne hibát, de nem a tökéletes útbaigazítás,
hanem a dezsavü volt a lényeg ,
és h eszetekbe juttassam mentorunkat, és mesterünket Cápát .
Csá FIGU
Kösz a segítséget Zotyo.Ha lesz egy szabad 7végém,nekiesek majd.Viszont a saját gyártásúdról a rajzot átdobhatnád,hogy a lyuktávolságokat lemérjem,és akkor meg tudom csinálni a sajátom.
Kösz
Nincs itt a macska cincognak az egerek!
Tessék Cápa helyett itt van nektek a tuti, és legközelebb tessék szakszerüen fogalmazni.
Ne úgy h itt egy pöcök ha meghúzod majd jó lessz, ne ilyen SLENDRIÁNUL KÉRÉMSZÉPEN.
Tehát ha a tompított fény és a fényszoró horizontális és vertikális beállításának megoldását kerestétek, a válasz akövetkező . Fejidom menet irány szerinti baloldalának, alsó, hátsó részén, a lámpa test hátulján elhejezkedő horizontális és vertikális csavar szolgál, ami a numerikus szabványba meghatározott 10-es csavarnak felel meg. Ezen csavarok ki illetve be csavarásával állíthatók a lámpatestek világítási iránya.
Fel a fejjel nézzétek a jó odalát 1-2 év és mérnök lessz mindenki .
Köszi szépen FIGU
Virágot az öltözöbe .
Hello!
A kettőből szerintem összeollózható a válasz!
Már várom Cápát a mindkettőnket lesöprő műszaki esszéjével a lámpabeállításról
Amiből én mindig tanulok az eddigiekhez hasonlóan
Hali kingmidas!
Id vagyok ám ............. és figyelek !
Most értem haza nagyon fasza az idő, fényképeszkedtem is 1-et M7-M1 közös szakasz , szembű
A Tuareges úgy nyomta nem vót szivem erontani a Dajcs-nak a játékát .
Kicserétem a izzómat xenonra, csak azé mert bementem a Metróba kocsihoz kerestem és jééééééééé
H-7es 55w-os /kinaji ugyan de szarok rá/ 400FT hát mondom nehogymá nelegyen disznopörzsölő.
Koma nem sürgetlek /de tényleg nem sürgős/ de ha még is meglessz a héten és az idő is akarja
vasárnap leszaladok , és ez nem fenyegetés, ha nem igéret .
Üdv FIGU
Ok,csinálom mihelyt lesz rá időm!
Majd azt a csavart ki kell venni,ami a hengerfejet rögzíti a vázhoz,annak a helyére kell majd egy másik csavarral szépen felrögzíteni és kész is!
FIGU komámnak meg pont hátsó köll! Róla sem felejtkezek ám meg !
Nekem is volna kérdésem.
A fényszórókat hogy tudom állítani magasságilag? Szeretném lejjebb állítani, mert állandóan villognak rám és az utat se nagyon világítja meg, hanem csak a messze távolt, amire meg a ott a távolsági...
Az S-est meg kell kukkantanom előbb,van itt egy ürgének,majd arról lelesem a rögzítési pontokat!
Természetesen csinálok mindenkinek, akinek kell!
Bár az idővel én is hadilábon állok,de igyekszem
Szerintem nem jó az 1000-es leömlője a kicsi Z-re,mert az eleve 4:2-be rendszer,a kicsié meg 4:1-be.
Da ha pont ez a cél,h szeretnél 2 dobot,akkor se hinném,h összejön,más a rögzítési pontja,sőt szerintem más az átmérő és a hengerfejhez való rögzítése is!
Szal nem jó
A hűtője az jó ,de csak a nagyról a kicsire,fordítva már nem !
A pénzem fele vissza!
Mostmár tudom, hogy kihez kell majd fordulni a sisak újra fényezésénél, meg a leendő hasidom lefújásánál .
Ha belegondolok mennyit tankolhattam volna...
Egyébként a nyáron tervezek egy jó kis matricázást rá. Feketét. Épp most kezdtem el az elképzeléseket a 3d-és modellre tervezgetni. Ha van pár készen, majd rakok fel ha van rá igééény .
Ha mán fényűzésrű van szó!
Az árak nagyon szórnak manapság is! Tudok olyat,aki (mondjuk teli idomos sport motort) a gyári állapot visszaállítás,és persze abban a minőségben 200-at kér! de gyanítom nem nála van sorbanállás,h nekem is nekem is...
tavaly nyáron csináltunk egy teljesen összetört GSX-F-et(amin rengeteg idom van),bontóból szedegettem össze a cuccokat hozzá,alig volt közte ép,többnyire sok javítani való volt rajta,magyarán rengeteg munkája volt vele a fényezőnek festés előtt! mi szereltük le föl,ez igaz,de 95-öt fizettem . ebben két szín is volt,mind2 metál+ le is polírozta miután össze lett rakva. Egy Z-nyi felület,még javításokkal együtt is max 70,és igényes munka!
Láttam már profi műhelyt is igénytelen emberrel sok maniért!
Szal bizony nagy a szórás! Ill sokat számít,h vadidegen madár vagy a számukra vagy sem!
Volt szerencsem...