Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aaaaaaa, biztos Te leszel! En meg biztos nem, mert nincs is Z-m! De valaki csak kolcson ad egyet....
láttátok az új ghostridert?
úgylátszik el kell kezdenem pályára járni veletek a végén én leszek a leglassabb Z-s a ringen


FIGU, a testmagassag nincs hatassal a guminyomasra! Nem tetted hozza, hogy a tengerszint feletti magassagrol beszelsz (arrol is szakszerutlenul, mert a kulso kornyezeti legnyomas nem kizarolag attol fugg)!

Mostmar erzek egy kis szivozast a szovegekben, de sebaj: palyan majd elkenem a szatokat! (vagy nem). / Borsonak es fektitibinek nem szolt - igaz Ok nem is szoltak be nekem. Ok biztos szakszeruek, mint en. /
Kedves Cápa!
Ne vedd el a kenyerem , "parasztosan" majd én nyomom amit írsz, h mindenki értse .
Téged meg úgy szeretünk ahogy vagy, és azt is várjuktöled a témában például hogy
A LEVEGŐ NYOMÁS OLYAN TÉNYEZŐ, AMIRE HATÁSSAL VAN A KÖLSŐ HŐMÉRSÉKLET, ÉS A MAGASSÁG,
ÍGY AZOK FIGYELEMBE VÉTELÉVEL KELL AZT ELLENŐRIZNI ÉS BEÁLLÍTANI.
ELÖL 250 kPa (2.5 kgf/cm, 36psi) HÁTUL 290 kPa (2.9 kgf/cm, 41psi) cm=négyzetcentiméter
Valami ilyesmi, de komolyra fordítva én szinte csak első fékkel fékezem, és rosz szokásom h "csúsztatom a motor seggét" , ha terepeztem pl: a TTR hátsó guminyomását 0.9-re állítam.
Szóval ez nagyon egyéni tényleg.
FIGU
Vehhehe : ] A guminyomas legyen muszaki kerdes! Na akkor FIGU kedveert most csak parasztosan....
A konyben benne van a gyari ertek, elol 2.6 hatul 2.9 ha jol emlekszem. Persze nem gyari gumanak nem gyari nyomas kell, csak a dolog rakfeneje az, hogy az idealis nyomas fugg egymillio dologtol. Soroljam ezeket? Aaaaa, inkabb nem! En mindig ugy allitottam a nyomast, hogy ha ala is mentem a gyari erteknek, sohasem engedtem, hogy a hatsoban kevesebb legyen, mint az elsoben, erre mindig vigyaztam. Igy probaltam biztositani, hogy a csuszashatar eloszor lehetoleg a hatso kereken jelentkezzen es ne elol. Ez sokkal biztonsagosabba tette szanamomra a motorozast (abban a stilusban, ahogy en menni szoktam).
Na ja, gyárit vettem, pontosabban kaptam, és igazából elképzelésem se volt, hogy a csodába lesz rögzítve, de meglehetősen meglepődtem, amikor a szervízes elkezdett szegénykébe lukakat fúrni... Azt hittem, a folyamat reverzibilis, de így úgy tűnik mégse... Nagyon vicces lett a béka plexivel, majd teszek fel képet! Nekem tetszik. Felszereltünk pár ezmegazt, lassan annyi kütyü van a gépen, nem is lehet kiigazodni. Viszont a markolatfűtés okos találmány.
A kereskedő meg közben kiöntötte a lelkét, hogy a beszámított motoromat nem tudja eladni, mert nincs rajta ABS, és hogy ezzel nagyon elszámolta magát... Na ja, hát én ezt sejtettem, de mondtam volna neki, hogy ne adjon már ennyit a motoromért, mert annyit nem is ér? Nem kell valakinek egy sárga ER-6? Igazán jó kis motor, csak a vázat kellett kicserélni, meg az idomok karcosak, meg kicsit sokat is futott, amúgy hibátlan...
Hali mindenki!
Csutka nem kell fúrni a fejidomot a plexi felszereléshez , CSAK ha olyat vettél , akkor kell.
Kérdeztél volna elöbb , nézd meg Kingmidas gépét igaz, h a régi Z-n van.

Kritikus műszaki csapat hi !
Ennél nagyobbat soha ne tévedjek, mentségemre mondom kb 2perc alatt rögtönöztem , és mint írtam nem a ismeretterjesztés volt a cél , inkább a filing miatt.

Gumi ügyben !
Én elöl 2.6-tal hátul 2.3-mal járok hidegen mérve, tehát mérés elött nem mész 2-3km-nél többet.
De ez gumi, és egyén függö is /ki mire használja a motort, illetve h jár vele/ például a gyári gumival
elöl 2.7, hátul 2.5 volt a megfelelő /elöl 2.4 alatt erős féknél szitált az eleje/.
Aszondom ki kell tapasztalni.
Csá FIGU
Előre nagyon keveset nyomsz bele, ill. nagyon nagy a különbség az első és hátsó kerék között. 1,9bar inkább pályára a jó(tegyél bele 2,2-t kb.), hátulra 2,3-2,4(pályán 2-2,1)! Ez csak az én véleményem, mkinek más jön be, de a nagy különbséget nem tartom okésnak....
Szia!
Nem tudom pontosan megmondani, de szerintem ennél több kell bele. A láncvédőn elvileg van egy matrica, s azon a gyári értékek rajta vannak.
Skacok! Ti mekkora keréknyomáson használjátok a mocikat?

Én nyáron Lepencén tesztlgettem, és elől 1,9-2,1bar hátul 2,3-2,4bar-ra jött ki az optimális. DE! Kérdés, hogy valóban az e? Mert ezeket elég keménykének éreztem miután mentem vele és indulásnál, meg puhának...
Ki hogy lövi be magámnak az optimális nyomást?

.coRo
Nyehe... Csúna bácsi!

.coRo
Jürgen
Engem érdekel mindkettő!
Már akartalak keresni, de nem találtam a hirdetést a gépről és azt hittem eladtad már a cuccokat
Bakker, nem tudtam, hogy a plexihez furni kell a fejidomot, remes latvany volt...
Sorry, de nem bírtam kihagyni...
Te csak reszeljé"! A többit majd más hasonló lelelményes ember végzi majd

.coRo
Az még OK, de nincs Kamaz festékem
Ha tudnál olyan szépen faragni...

.coRo
Igazából sejtettem, mert az S-es szériának már újabb lámpája van mint az 1000-esnek.
Sajna nem egyezik a hátsó lámpa, mert nekem 750S-en volt (zx6-tal egyezik a hátsó lámpa). Az alsó idom viszont passzentos az ezresre, igaz nem a 2007-esre
Szia!
A 750-es indexes hátsó lámpád egyezik a z1000-esével?
Szombaton megyek Deszkre, s be tudnék ugrani hozzád s akár érdekelne is...
Ha megveszem Jürgentől, körömreszelővel ráfaragom a Z1000-re majd eladom Neked 40e-ért az jó lesz?
Nekem 1000re akarojon má" ennyié" kínálni hasidomot! Kettőt is vennék!

.coRo
Fúúú tényleg nagyon köszönöm a segítséget mindenkitől!

Zoty, viszont az én 1000resemen sajnos ott ahol az ábra mutaSSSSSa nincs csavar, csak egy fura, kallantyú szerű fém.
Viszont a bal oldalon van egy csavar ami felém néz (a mot. haladási síkjával párhuzamos) és kicsit fura megoodással, egy fogazott alátéttel van ellátva. Lehet hogy nekem ez az állító csavar?

.coRo
Szevasztok!

Akit érdekelne esetleg a 750-re még megvan az alsó idom (20eFt)és az S típusra a hátsó integrált indexes ledes lámpa (15eFt) - igen ez itt a reklám helye . cím: jurgen kukac freemail pont hu

Ami még ennél is fontosabb: ilyen szép időt tartósan (de egyre melegebbet!)
Kellemes biztonságos gurulást mindenkinek és márcsak 2 hónap (remélhetőleg) és összetrombitálok megint egy e-ringes talit!
üdv,
Jürgen