Mikor legutóbb fényeztettem motort (CB 900), nekem is 25ezerbe fájt, úgy, hogy kétszer polírozták át. Ami azt jelenti, hogy használatba vétel után két héttel visszamentem, és újból átpolírozták. Ez asszem 2002 környékén lehetett. Mondjuk az csak sima fekete volt, magasfényű lakkozással.
Szia Csutka, én kerestem a zöld Z-t, beszéltem ezzel a nyíregyi kereskeséssel is, de nem számították volna be a mocimat, ezért kellett szegedig mennem érte...
A fényezésről nekem is vannak tapasztalataim, tavaly ezzel kezdtem a szezont, új színt kapott a kisbanditom, de ha ilyen horribilis összegeket említett volna a srác biztosan nem csináltam volna meg...
Nekem cakkonpakk kb. egy 20asban volt, igaz Nekem kellett szétszednem és a matrica után is mászkálnom, de ennyit szerintem nagyon megért.
Hali Robis!
Az én izlésem is hasonló, kipufogó terén , csak az a jó mély hang az legyen .
De amint olvastam Corot van tudományos alapja a gyári dob megtartásának.
A fényezéshez annyit nem túl occsó , de nem is a legdrágább .
Cimbim most fujat 1 CBR 600F-et 100 ropi csak a fényezés,
és ö szedi szét, rakja össze + javítás + matrica, stb.
Ha meg vagy elégedve szerintem OK .
Csá FIGU
Sajnos csak hétvégén tudok menni, de van más szenvedélyem is, pl. Airsoft és a csapat elvárja a rendszeres résztvételt a bevetéseken. Ha nem irányítom őket, odavesznek a csatamezőn. . Oda meg csak kocsival tudok menni. Hülyén néznék ki a motoron USA woodland katonaruhában, taktikai mellényben, kevlár sisakban és a hátamon egy M4-es automata fegyver. Nem jutnék messzire. De most komolyan, ha meglesz a bejáratás, mindenképpen szeretnék hosszú túrákat tenni vele. Akár egész hétvégéset is.
A "Z" dupla optikás fényszóróval szerelt így külön van a tompított és a refi ezért szerintem H7 izzóval szerelt, de ha jól emlékszem valakinek már xenon van a "Z"-jében!
Ha visszább olvasol megtalálod
H4-es izzó, mikor egy égő tartalmazza a tompított és távolsági fényszórót. H7-es pedig, mikor a kettő külön-külön égőben van. Ha jól tudom, a Z-be H4 kell, de azért nézd meg!
A rendszámtartóhoz teljesen szét kell szedni a moci hátulját
Kér imbuszfejes csavar van a vezetőülés felöl felülről az egyik a computer alatt a másikat látod , ha leveszed a hátsó ülést
a másik két csavar amit alulról látsz az levan kontrázva a lámpa alatt ,ahhoz csak akkor férsz hozzá, ha teljesen lebontod a moci hátulját
rakok fel néhány képet arról amikor én szétszedtem sajátomat
Hali FIGU, igen nagyon is rendben van. Gyönyörű. Egyébként én is azt gondoltam, hogy kivárom még ezt az évet, remélem év végére meglesz vagy 6000 km. Nekem nem a nagy hang, hanem a mély dörmögős basszus a lényeg. Várok.
Két kérdésem lenne,amik megoldásához úgy látszik nem vagyok elég egyedül.
Szal a problémák (z750 2007):
-hogy lehet leszedni a rendszámtartót?A hátsó csavarok hatlapfejűek,de a szabvány kulcsok nem fogják(legalábbis nekem).Az elsők meg imbuszkulcsosak,a hátsó ülés alatt lehetne kilazítani őket,de az egyikhez abszolut nem lehet hozzáférni.Szóval aki már cserélte,súgja meg a megoldást lécci...
-vajon a fényszóró izzók milyen foglalatuak?Szeretnék egy xenon szettet belerakni,azért lenne jó tudni.
Apropo... Gyárilag kaptam szerszámost ugye a géphez és 3as szintre van állítva a hátsó telő, ezt valahogy otthon megtudom olcani azzal a fura kulcsal, hogy alacsonyabb legyen?
Szerintem nem vagtak at, marha sokba kerul am a fenyezes, 150 siman lehet realis is. Mondjuk akkor nem ertem miert mondtak kevesebbet... De nagyon szep lett! Persze hogy latszik, hogy nem gyari!
Hát nemis emlékszem rá Isten igazából, de ez van. Gyönyörű lett Hála Istennek és mégha nemis olyan szembetűnő, de egyedi és napfényben azért látni, hogy nagyon nem gyári narancs. Ez vígasztal... valamelyest
A fényezésről nekem is vannak tapasztalataim, tavaly ezzel kezdtem a szezont, új színt kapott a kisbanditom, de ha ilyen horribilis összegeket említett volna a srác biztosan nem csináltam volna meg...
Nekem cakkonpakk kb. egy 20asban volt, igaz Nekem kellett szétszednem és a matrica után is mászkálnom, de ennyit szerintem nagyon megért.
én 3 hónap alatt 8ezret mentem
Az én izlésem is hasonló, kipufogó terén , csak az a jó mély hang az legyen .
De amint olvastam Corot van tudományos alapja a gyári dob megtartásának.
A fényezéshez annyit nem túl occsó , de nem is a legdrágább .
Cimbim most fujat 1 CBR 600F-et 100 ropi csak a fényezés,
és ö szedi szét, rakja össze + javítás + matrica, stb.
Ha meg vagy elégedve szerintem OK .
Csá FIGU
A "Z" dupla optikás fényszóróval szerelt így külön van a tompított és a refi ezért szerintem H7 izzóval szerelt, de ha jól emlékszem valakinek már xenon van a "Z"-jében!
Ha visszább olvasol megtalálod
üdv,
Zoli
de nem az a kép ment amit akartam
ez saját gyártmány , de erről van méretarányos rajzom
üdv,
Zoli
A rendszámtartóhoz teljesen szét kell szedni a moci hátulját
Kér imbuszfejes csavar van a vezetőülés felöl felülről az egyik a computer alatt a másikat látod , ha leveszed a hátsó ülést
a másik két csavar amit alulról látsz az levan kontrázva a lámpa alatt ,ahhoz csak akkor férsz hozzá, ha teljesen lebontod a moci hátulját
rakok fel néhány képet arról amikor én szétszedtem sajátomat
üdv,
Zoli
Két kérdésem lenne,amik megoldásához úgy látszik nem vagyok elég egyedül.
Szal a problémák (z750 2007):
-hogy lehet leszedni a rendszámtartót?A hátsó csavarok hatlapfejűek,de a szabvány kulcsok nem fogják(legalábbis nekem).Az elsők meg imbuszkulcsosak,a hátsó ülés alatt lehetne kilazítani őket,de az egyikhez abszolut nem lehet hozzáférni.Szóval aki már cserélte,súgja meg a megoldást lécci...
-vajon a fényszóró izzók milyen foglalatuak?Szeretnék egy xenon szettet belerakni,azért lenne jó tudni.
Kösz előre is a segítséget!
.coRo
.coRo
Az ember életében úgy is vannak olyan dolgok, amiből nem mindig a legjobban jön ki. Legyen ez az utolsó
.coRo
.coRo