Ha valakit érdekel, 2004-2006 Z750-hez van egy eredeti Akrapovic összekötőcsövem, rugókkal.
Csatlakozás külső átmérője: 50,6 mm
Ára: 10 ezer ft
Érdeklődni: szhkovada@gmail.com, 06202671477
Mitől kophat egy gumi kicsit körmösre a gumi mindkét oldalán a gumi közép önálló és a széle között?
Nem csak itt ott, hanem mondhatni egyenletesen körkörösen.
A gumi egy Dunlop RoadSmart 3 első gumi. És túrázni használtam a meg tett 6000km alatt.
Csak mosás alatt vettem észre és gondoltam utánakérdezek.
Sziasztok!
Új tulaja vagyok egy 2005-ös Z750-nek. Abban kérném a segítségeteket, hogy a gyári kormány méreteit le tudnátok írni (szélesség, magasság)? Az előző tulaj szépen kicserélte egy baromi széles és alacsony csőre ami nekem nagyon nem passzol és vennék egy másikat rá. Köszönöm a segítséget!
Olaj probléma is lehet, nekem szórakozott sokáig motullal, de aztán cseréltem olajat azóta olyan mint a vaj, szépen veszi, semmi gond vele. A lamella csere akkor kell ha megcsúszik, ha nem emel ki az olaj vagy kuplung kosár probléma lehet csak.
Udv. Kuplung ugyben erdeklodnek.
Vettem egy z750-et, es utangyartott bowden volt rajta. Nem emelt ki rendesen. Lecsereltem gyarira, de igy se jo. Lent mar a csavar vegenel jar, es igy se nagyon akar kiemelni. Fent is kiprobaltam min-max allast. Egyik se jo. Lenn a kis kar mar tobb mint 90foknal van elfordulva ( meroleges a motorra) . Szinte 1 cm van az utkozotol. Elkepzelheto hogy lamellacsere megoldja a problemat ? Vagy esetleg nagyobb a baj ?
Eladók az alábbiak:
Z 750 07'- Pipercross sportszűrő olajozva
Z 750 0,7- Titax fék-kuplung karok,
Z 750 0,7- bal deknivédő,
Zx 6 első tengely,
Zx 6 első teleszkópok,
Spedohealler(pontos sebességet beállító elektronika),
MRA Plexi állítható szélterelővel (fúrni kell vagy csinálsz neki konzolt)
Üdv: Sanyi
Ha abból indulok ki, hogy nekem is az elmúlt pár évben alig került bele átlagosan 2000 km évente... kollégámnak az idén 300 km sincs a gépben... van rá némi esélye. :D
Viszont erősen benne van a pakliban, hogy elcsaltak néhány km-t az órájából.
Nem bánom én ezt se.
Meg általában ez így szokott lenni. Ha megveszed, biztos jön egy olcsóbb, jobb a képbe, ha meg ott hagyod, akkor csak szarabbakat, meg drágábbakat árulnak.
Látod csak érdemes lett volna várni még kicsit ahogy mondtam, eddig két gép lett volna ami 100 - 200 ezerrel lett volna kevesebb és legalább olyan állapotú mint amit vettél
Nekem is fejidomos (S-es) változat van, ami a csupasz CB után igazán barátságos tud lenni szélvédelem szempontjából. Én a 180 cm-mel elég jól benne vagyok a védett térben, hogy azon túl milyen, nem tudom. Az ülés, mint minden motoron, gyárilag nem 1000 km-ekre van kitalálva. Feleségem hátul nem panaszkodott jobban, mint a Hondán, pedig ezen egész más az üléspozíció. Közelebb van a lábtartó, hegyesebben áll a térd. Én nem bántam meg a váltást (mondjuk másfél hónapja vettem a nagy Z-t), dinamikus jó motor és szerintem a fejidomos gépek között ez sikerült a legszebbre.
Sziasztok. Nyílván a km roppant érdekes. Mindenképp tüzetesen átnézzük. Az állapota,motorja legyen jó. Egyébként mennyire jól motorozható az ülés kényelme -hátsó ülés is,s mennyi km-t lehet vele kényelemesen megtenni /nap. Ja s magas embernek (kb 188) a szélvédelem. válaszaitokat előre is köszönöm
Én nemrégen adtam el az előző motorom (most már nekem is Z-m van, előtte CB 500 volt) 2007 májusától 2017 július 31.-ig 20000 km-t tettem bele. Ennyire volt idő. Pedig voltak évek, amikor még dolgozni is azzal jártam. Alaposan körbe kell nézni. Markolat gumik, lábtartó gumi kopottsága pl.
Ha valakit érdekel, 2004-2006 Z750-hez van egy eredeti Akrapovic összekötőcsövem, rugókkal.
Csatlakozás külső átmérője: 50,6 mm
Ára: 10 ezer ft
Érdeklődni: szhkovada@gmail.com, 06202671477