Használt Valter Moto állítható lábtartókonzol eladó. Kisninjához,z300 és ninja300hoz jó.
4féle pozícióban állítható,pályázáshoz vagy sportosabb üléspozícióhoz tökéletes.
8ezerért eladó.
Karcmentes,gyari csomagolas,alu adapterrel,a szamlam is megvan rola,amire orok garanciat vallal a nemet forgalmazo,azt is adom hozzá. Én 151euroert vettem, és 25ezer forintért eladó.
Szia!
Én Németországból rendeltem 2013-ban a duodrive honlapjáról 151 euroért szállítással együtt. Csatoltam a számlát, ami egyben a kapaszkodó garancialevele is, mivel Roland, a német kereskedő örök garanciát vállalt rá, ha eltörne vagy ilyesmi.
Tekintve, hogy karcmentes állapotban van, számlával, és eredeti dobozában és leírásával,összes csavarjával adom 25 ezer forintot kérnék érte. 06-70-708-5804
Szia,
Nekem van egy 0Kms Sw-Motech Blaze oldalmerevitos,aluadapteres,vizhatlan szakos oldaltaskarendszerem,tavaly vettem németben, de sosem használtam, mert asszony nem volt hajlandó jönni túrára. Ha ismered akkor az árát is tudod, csak minimálisat engedek az árból,mert mint mondottam 0KM-es. Magyar Suzuki Hollosnál és Karasnában is rendelésre tudnak hozni 90ezerért.
Amúgy a cucc profi,van hozzá adapter amit a hátsó lábtartókra kell rakni. 70 ezer forint alatt nem adom el, mert egy adapter-konzol cserével maga a Blaze táskák bármilyen motorra felszerelhetők.
Sziasztok! Használ valaki cordura oldaltáskát(nyeregtáskát) ??? Gondolkodom egy -Kappa TK-750-en ....Első sorban olyat szerettem volna amihez van valami konzol ami kimerevíti hogy nehogy megkoptassa a festést/lakkozást. Kettő félét találtam ..egy Givi szettet meg egy praktikusabb Blaze szettet csak rohadt drága mindkettő... Van valakinek tapasztalata ilyen vagy hasonló oldaltáskával konzol nélkül? Mert ahogy néztem a hátsó ülés alatti felfogatással lehetne ezt megoldani ( mint ahogyan a netes képek is mutatják) csak hogy nem-e nyomja el a hátsó indexeket mivel elég közel lennének egymáshoz....összeérnének. Jah.... és az utas lába mennyire fér el a táska mellett ennél a motornál? Akinek van valami tapasztalata ne habozzon megosztani! Köszi!
0kms sosem használt gyári Kawasaki dob az összes kellékével eladó! A képek magukért beszélnek. Vigyétek! Szállítás megoldható, ahogyan Budapesti helyszíni átvétel is.
0kms sosem használt gyári Kawasaki dob az összes kellékével eladó! A képek magukért beszélnek. Vigyétek! Szállítás megoldható, ahogyan Budapesti helyszíni átvétel is.
Ja, másik meg, olyan szerpentinre küldött el a német kollega, hogy álom volt. HIbátlan útminőség, kanyar kanyar hátán, a táj is gyönyörű - abszolút elemében volt a kis Z, nem hiányzott a teljesítmény, úgysem lehetett nagyon kigyorsítani két kanyar közt, egy ilyen könnyű kis géppel meg nagyon élvezetes volt forgolódni. Valamikor vissza kéne menni oda saját motorral...
Á, egyáltalán nem vad... Próbaképp gyorsulgattam vele, érzésre hajszállal gyorsul jobban, mint a 250, inkább ott jelentkezik a köbcentielőny, hogy nagyon simán gyorsít a teljes tartományban, szerintem kisimították a nyomatékgörbét. Sehol nem volt hirtelen rántás, torpanás... Persze a 250-es sem egy 1000-es sportmotor, de a 300-as blokkot nagyon finomnak érztem. Más a kipufogó is, úgyhogy a hangélmény is szerintem szebb. Csak azt a digitális műszerfalat volt nehéz megszokni.
Egyébként ja, nekem sem állnak kézre ezek a pici naked-ek, igazából ER-6f-et mentem oda próbálni, le volt beszélve hetekkel előtte, csak a tulaj pont azelőtt pár nappal adta el az ER-6 tesztmotort, hogy mentem. Úgyhogy elvittem a Z300-ast akkor már, kíváncsi voltam a 300-as blokkra (az idomos Ninja 300 meg nem volt, ha lett volna, természetesen azt viszem :)).
Mármint gondolom az SL-re írtad, hogy kicsi. Hát igen, szerintem kifejezetten a Duke 200 szerű gyerekmotorok riválisa. Meg nem is nekünk készült ez valószínűleg, hanem Ázsiába.
Meséltem, hogy tesztvezettem a Z300-at? Végig egy szó járt a fejemben: barátságos. A mostani 250-esem sem egy rettegésben tartó vadállat , de ennek a 300-as sor2-es blokknak hihetetlenül kellemes a karaktere. Lefullasztani lehetetlen, szinte mindenhol elketyeg, oda is lehet neki húzni, de mindig 100% kiszámíthatóan reagál; annyira magától értetődő, természetes volt a motorozás, mint a járás.
Viszont akkora különbséget nem éreztem a 250-eshez képest, hogy megérné lecserélni, szóval jól írja kisninja250r kollega, aki egy Ninja 300-at szeretne, de nincs rá pénze, az a 250-es előddel sem fog rosszul járni.
Mondjuk a csúszókuplungnak meg az ABS-nek tudnék örülni, nem mintha azok nélkül nem lehetne élni, de szerintem ezek hasznos biztonsági extrák.
Szia,
Röviden megfogalmazva,a Ninja250R 2008-2012 és Ninja 250SL (2014-) illetve Ninja 300(2013-) modellek modern,mai motorok. Nem hasonlítanám össze a korábbi 10-20 éves modellekkel. Ég és föld, ha motort veszel minêl újabb modell,annál jobb, Ninja 250R ideális választás használtan is ha sok pênzed van meg irány a Ninja 300, de míg 1.6 millió a 300as új ára,addig a legjobb használt Ninja250R-ek megállnak max 850-950ezer között!!
Ár 5ezer fix
Személyesen Tatabányán átvehető
Posta megoldható
Előre utalással: 1000 Ft
Utánvétellel: 2000 Ft
Protektoros nyári kesztyű kedvező áron
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Protektoros_nyari_kesztyu_kedvezo_aron_45210663.htm
KTM kesztyű
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Ktm_motoros_kesztyu_46379043.htm
Kawasaki kesztyű
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Kawasaki_motoros_kesztyu_43523836.htm
Váll táska: Kawasaki, Dainese!
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Kawasaki__Dainese_Valltaska__hattaska_47175575.htm
Combtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Dainese_motoros_Combtaska_47181147.htm
Övtáska:
Ducati övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Ducati_ovtaska_elado_46379078.htm
KTM övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_KTM_ovtaska_45650778.htm
Berik övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Berik_Motoros_Ovtaska_47175201.htm
Tankpad
Karbon harású
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Karbon_hatasu_tankpad_44950462.htm
Monster tankpad
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Monster_Tankpad_43519785.htm
Elérhetőség:
E-mail: macsoman@hotmail.com
Tel.: 06 70 7737 822
4féle pozícióban állítható,pályázáshoz vagy sportosabb üléspozícióhoz tökéletes.
8ezerért eladó.
Ár: 4 ezer ft
Én Németországból rendeltem 2013-ban a duodrive honlapjáról 151 euroért szállítással együtt. Csatoltam a számlát, ami egyben a kapaszkodó garancialevele is, mivel Roland, a német kereskedő örök garanciát vállalt rá, ha eltörne vagy ilyesmi.
Tekintve, hogy karcmentes állapotban van, számlával, és eredeti dobozában és leírásával,összes csavarjával adom 25 ezer forintot kérnék érte. 06-70-708-5804
Mi az ára?
Nekem van egy 0Kms Sw-Motech Blaze oldalmerevitos,aluadapteres,vizhatlan szakos oldaltaskarendszerem,tavaly vettem németben, de sosem használtam, mert asszony nem volt hajlandó jönni túrára. Ha ismered akkor az árát is tudod, csak minimálisat engedek az árból,mert mint mondottam 0KM-es. Magyar Suzuki Hollosnál és Karasnában is rendelésre tudnak hozni 90ezerért.
Amúgy a cucc profi,van hozzá adapter amit a hátsó lábtartókra kell rakni. 70 ezer forint alatt nem adom el, mert egy adapter-konzol cserével maga a Blaze táskák bármilyen motorra felszerelhetők.
Egyébként ja, nekem sem állnak kézre ezek a pici naked-ek, igazából ER-6f-et mentem oda próbálni, le volt beszélve hetekkel előtte, csak a tulaj pont azelőtt pár nappal adta el az ER-6 tesztmotort, hogy mentem. Úgyhogy elvittem a Z300-ast akkor már, kíváncsi voltam a 300-as blokkra (az idomos Ninja 300 meg nem volt, ha lett volna, természetesen azt viszem :)).
Én maradok tervileg a Gtr1400-ál. Elég volt már ezekből az aprócska motorokból...
Meséltem, hogy tesztvezettem a Z300-at? Végig egy szó járt a fejemben: barátságos. A mostani 250-esem sem egy rettegésben tartó vadállat , de ennek a 300-as sor2-es blokknak hihetetlenül kellemes a karaktere. Lefullasztani lehetetlen, szinte mindenhol elketyeg, oda is lehet neki húzni, de mindig 100% kiszámíthatóan reagál; annyira magától értetődő, természetes volt a motorozás, mint a járás.
Viszont akkora különbséget nem éreztem a 250-eshez képest, hogy megérné lecserélni, szóval jól írja kisninja250r kollega, aki egy Ninja 300-at szeretne, de nincs rá pénze, az a 250-es előddel sem fog rosszul járni.
Mondjuk a csúszókuplungnak meg az ABS-nek tudnék örülni, nem mintha azok nélkül nem lehetne élni, de szerintem ezek hasznos biztonsági extrák.
Röviden megfogalmazva,a Ninja250R 2008-2012 és Ninja 250SL (2014-) illetve Ninja 300(2013-) modellek modern,mai motorok. Nem hasonlítanám össze a korábbi 10-20 éves modellekkel. Ég és föld, ha motort veszel minêl újabb modell,annál jobb, Ninja 250R ideális választás használtan is ha sok pênzed van meg irány a Ninja 300, de míg 1.6 millió a 300as új ára,addig a legjobb használt Ninja250R-ek megállnak max 850-950ezer között!!