Hali!
Igazából engem csak a gumi érdekelne.
Nekem még a gyári van fent. Elég jók, de lassan aktuális lesz a csere. - ezért gondoltam arra hogy jó lenne ugyan ezt a márkát választani.
A gumikat nem adod el külön? --- Ha igen akkor mennyiért?
Kösz!
Szia itt nem az olaj mennyiség a gond mert a lámpa az olaj nyomást, és nem az alacsony szint miatt gyalud fel, hanem el szökik a nyomás és ilyenkor kelepelő hang keletkezik, én azt mondom azonnal szervizbe vele mert a leírtak alapján az olajpumpa valamiért makacskodhat! Amúgy hány éves a motor és mennyi Km-ter van benne, és hova hordtad szervizbe.
Hy!
Van benne elég olaj?
Nemhiszem hogy szelephézag lenne mert akkor azt mindíg hallanád hogy csattog - főleg indításkor mikor még hideg.
Ha még garanciás akkor szerintem vidd be szervízbe.
sziasztok
Egy kis segítség kellene. A motoromból időnként keleplő hang jön ki. Alapjáraton nem, csak menet közben néha és olyankor felgyullad az olajlámpa is. Majd elhallgat és a lámpa is elalszik. Szelephézag? De akkor az olajlámpa mitől gyullad ki?
Thx
üdv. eladó ninja 250 r / 2008-hoz összesen 2 napot futott , felnik, gyári gumival, csapágyakkal, (tárcsák elkeltek) 35 eft, valamint komplett blokk és az indításhoz való tartozékokkal, egyik oldali hibátlan elsőtelló,lengővilla, központirugó, és még pár apróság. 0620/992-4528
Helló! Hátulra sikerült csinálnom egyet .Az tökéletes lett.De előre nem nagyon tudom kitalálni hogyan emelje meg a villánál. Egyenlőre úgy oldottam meg hogy egy zártszelvénybe ül bele de nagyon macerás így felemelni. Én is gondoltam hogy azzal lyukkal kéne kezdeni valamit de hogyan azt nem tudom. Az egy centi az nem kevés? És mire fekszik így fel? Te hogy oldottad meg? Tudnál pár képet felrakni róla?
Szia!
Én csináltam hozzá motoremelőt. Érdekes lett. Tulajdonképpen egy-egy pecek illeszkedik a villa alján lévő lyukakba. A peckek függőlegesen állnak, egy centisek és arra szolgálnak, hogy a motor ne essen le az állványról. A motor súlyát maga az emelő tartja.
Van valakinek ehhez a motorhoz motoremelője az első kerékhez? Szeretnék készíteni egyet én is és érdekelne milyen megoldással tudnám megvalósítani. Egy videót vagy pár képet szívesen fogadnék. Főleg az a rész érdekelne ahogy a villához illeszkedik.
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy mi a típusszáma a gyári fékbetétnek? Mikor szétszedtük a NISSIN TT2701HH típuszszáma volt ráírva, de a neten így nem találom sehol, hogy mennyibe kerül. A márkakereskedésekben tudom, hogy árulnak, de elég aranyáron. Kíváncsi lettem volna máshol mennyi. Valakinek, valami ötlet, info?
Szerencsére nem, de ezt nem is tudom elégszer megköszönni a családnak, mert a segítségük nélkül egy régi zxr-re vagy zzr-re futotta volna! De így remélhetőleg ennek az árából, már majdnem ki fog jönni egy '03 -'06 közötti 600-as gép a jövőben...
Igazad van ez elég húzós lesz, de ez sajnos a minimum amit meg kell csinálnom. Szerettem volna egy kis egyedi grafikát az oldalára és felnicsíkot is, azonban ebből semmi nem lesz mostanában úgy érzem. Miután kinyögöm a szervíz és a gumi árát, örülök, ha marad pénzem tankolásra a szezon elején...
Elég érdekes volt az biztos, végül ezt úgy is mindenkinek magában kell "lekártyáznia", hogy mik a vágyai, mire van szüksége és mindezekből mit engedhet meg magának!
Hát nem irigyelek nem kis ki adásokkal kezded a szezont szerviz, gumi csere, ráadásul a benzin is már horror árban van de még szerencse hogy alacsony a fogyasztása a mocidnak. Tegnap engem ki akasztót az a hortobágyi gyerek írása hogy el adja vagy ne a motorját, amúgy úgy halottam elég kokány egy gyerek az új mocit 1000-es szervizre ugyan elvitte, de a 6000-res meg a 12000-res szervizt meg maga végezte otthon.
Végül arra döntöttem, hogy csak felviszem Miskolcra most az egyszer, aztán majd meglátom hogyan alakulnak a dolgok. Így, ha esetleg eladásra kerül nyáron vagy nyár végén, akkor a vezetett szervízkönyv és a garancia is megmarad! Ezt az utat pedig megpróbálom felfogni egy túraként, ahogy lacek kolléga is javasolta, lehet még szólok a cimboráknak is
A gumik még gyáriak, de így 24 ezer után aktuálissá vált a csere ... conti road attack-re vagy pirelli sport demon-ra gondoltam következőnek
Én már megyek, ha a hőmérő eléri 8 -10 celsiust ... bár abban igazad van VeeLee, hogy ilyenkor még nagyon csúszik .... csak óvatosan mászkálok én is ... Te amugy többet mész lakott területen inkább, hogy kb. 3-5 decivel magasabb fogyasztás jön ki, mint nekem? ... persze hozzá tartozik a sztorihoz, hogy én városban szinte egyáltalán nem használom a kicsikét
Igazából engem csak a gumi érdekelne.
Nekem még a gyári van fent. Elég jók, de lassan aktuális lesz a csere. - ezért gondoltam arra hogy jó lenne ugyan ezt a márkát választani.
A gumikat nem adod el külön? --- Ha igen akkor mennyiért?
Kösz!
és itt is: http://kepesmotor.hu/kawasaki-tura_sporttura/p578782
Van benne elég olaj?
Nemhiszem hogy szelephézag lenne mert akkor azt mindíg hallanád hogy csattog - főleg indításkor mikor még hideg.
Ha még garanciás akkor szerintem vidd be szervízbe.
Egy kis segítség kellene. A motoromból időnként keleplő hang jön ki. Alapjáraton nem, csak menet közben néha és olyankor felgyullad az olajlámpa is. Majd elhallgat és a lámpa is elalszik. Szelephézag? De akkor az olajlámpa mitől gyullad ki?
Thx
A felnik nem sérültek?
Lehet hogy érdekel ... de még nem biztos...
Helyileg hol lennének?
Kösz!
Én csináltam hozzá motoremelőt. Érdekes lett. Tulajdonképpen egy-egy pecek illeszkedik a villa alján lévő lyukakba. A peckek függőlegesen állnak, egy centisek és arra szolgálnak, hogy a motor ne essen le az állványról. A motor súlyát maga az emelő tartja.
Nem tudja valaki, hogy mi a típusszáma a gyári fékbetétnek? Mikor szétszedtük a NISSIN TT2701HH típuszszáma volt ráírva, de a neten így nem találom sehol, hogy mennyibe kerül. A márkakereskedésekben tudom, hogy árulnak, de elég aranyáron. Kíváncsi lettem volna máshol mennyi. Valakinek, valami ötlet, info?
Elég érdekes volt az biztos, végül ezt úgy is mindenkinek magában kell "lekártyáznia", hogy mik a vágyai, mire van szüksége és mindezekből mit engedhet meg magának!
Végül arra döntöttem, hogy csak felviszem Miskolcra most az egyszer, aztán majd meglátom hogyan alakulnak a dolgok. Így, ha esetleg eladásra kerül nyáron vagy nyár végén, akkor a vezetett szervízkönyv és a garancia is megmarad! Ezt az utat pedig megpróbálom felfogni egy túraként, ahogy lacek kolléga is javasolta, lehet még szólok a cimboráknak is
A gumik még gyáriak, de így 24 ezer után aktuálissá vált a csere ... conti road attack-re vagy pirelli sport demon-ra gondoltam következőnek