üdv. eladó ninja 250 r /2008-évjárathoz bontott de összesen 2 napot futott alkatrészek. ( néhány alkatrész már elkelt! ) megegyezés szerinti áron. 0620/992-4528
Én meglepödtem már sokszor, igaz rendeltem a Gold rex töl alaktrészt van itt a neten kawazsolti felhasználó sokkal jobb árakat kaptam mint a kawától vagy a debreceni Speedline -töl!
Eladóak az alábbi képeken látható Kawasaki ingek.
Tökéletes állapotban vannak. Alig egy két alkalommal voltak használva.
Mindkettő "M"-es méretű és 9000Ft/db
További képek az alábbi linken:
1. fogod a motorodhoz mellékelt zacskóban található eszközt, ami úgy néz ki, mint egy csúzli, aminek a fél ága letört
2. (opcionális) ráhúzhatod a nyélhosszabbítót (egy lapos fém hüvely), de én igazából azt még sosem használtam, egyrészt mert anélkül is könnyű állítani, másrészt meg mert nem nagyon férek be vele jól a kerék mögé, szóval engem inkább akadályoz
3. benézel a hátsó kerék felett a blokk irányába, és nagyjából középen meg is találod a központi rugós tagot, a rugóról könnyű felismerni, annak a végén van egy fogaskoszorú
4. a fogaskoszorút csak egyik irányba könnyű forgatni, ezt a rajta végigvonuló hullámokból látni fogod; ha jól emlékszem, az óramutató járásával ellentétesen érdemes, szóval bal oldalról ülj neki a kerék mellé
5. akaszd be a fogaskoszorúba a "fél csúzli"-t, a fél ága értelemszerűen bal oldalról kerülje meg a rugó tengelyét
6. tartsd az eszközt a fogaskoszorúval egy síkban, tehát feküdjön fel a fél villa teljes íve a fogakra
7. told meg erősen a nyelet a kipufogó felé (közben végig tartsd síkban, különben lepattan); ne sajnáld, ha akarod, kapaszkodj a motor vázába (pl. hátsó lábtartónál); különösen nehezen fog járni, ha már hosszabb ideje nem használtad, nem olajozod és mondjuk beleszáradt a sár
8. told kattanásig a nyelet, ekkor fordultál egy fokozatot felfelé, további fokozatokhoz ismét vissza kell akasztani az eszközt egy fokkal arrébb
9. ismételd a fordítást a kívánt fokozatig; vigyázz, ne tekerj túl, mert a másik irányba nem érdemes forgatni, szóval olyankor megint teljesen körbe kell menned, míg vissza nem érsz a kívánt fokozathoz
Közben vigyázz a kezedre, mert beszáradás nélkül is nehéz egy kicsit megmozgatni, és a "csúzli" meg könnyen kiakad és lepattan, főleg bekattanáskor, így könnyen lehorzsolhatod az ujjaidat (szóval viselhetsz mondjuk motoros kesztyűt közben). Ha nem elindulás előtt állítasz, akkor vigyázz a forró kipufogóra is a másik oldalt. Egyébként akár még járó motorral is lehet állítani, nem akadályoz semmi.
A fokozatokról: 5 fokozat van, gyárilag azt hiszem a 2-esen van, a hozzájuk tartozó súlykategóriákat most fejből nem tudom, én a magam 80-90 kilójával 2-3-ason szoktam menni, de ezt majd úgyis érzed, Neked milyen úton milyen beállítás esik jól; 2 személlyel mindig feltekerem 5-ösre.
A beállításokról angolul és képekkel: http://www.ninjette.org/wiki/S...
Bár itt a gyerek jobb oldalról nyúl be, én pont a másikról szoktam, hogy férjek a dobtól, és így sem kell levenni a láncvédőt (és nekem könnyebb tolni is a kart).
Véletlen nem tudjátok, a kisninja hátsó oldalidomzata 1 részből vagy 2-ből áll?
Megsérült az enyémen jobb oldalt, és akarok rendelni újat.
Anno amikor nézték a márkaszervízben, azt mondták, egy részből áll, ott végül nem rendeltem; most viszont egy másik márkaboltnál érdeklődtem, és megkérdezték, jobb, vagy bal oldali idomot rendeljenek?
Hi Donor, a miskolcinál kérdeztem rá, de ez teljesen mind1 szerintem, mert meg van határozva nekik, hogy pontosan mit kell kötelezően cserélni és ellenőrizni egy-egy garanciális szervíz alkalmával típustól függően. Szerintem így egy normál szervíz kb. 2 órát, egy nagy szervíz pedig kb. 4-5 órát tesz ki bármelyiknél.
Rubikkocka, én ezt a választ boxer-nek írtam, de Donor már válaszolt is a te kérdésedre és én is egyetértek vele. Er6 és a ninja250 közül meg tényleg neked kell választani! A kis ninja kezesebb és könnyebb lehet, ha tényleg teljesen 0-ról kezdesz, viszont az er6 hosszú távon olcsóbb lehet, mert nem kell majd cserélned ... igazából ezt kell mérlegelned szerintem.
Azt mondják, hogy ilyenkor "nagy szervíznél" teljesen szétkapják a gépet és megnézik a gyújtást és szelephézagokat is. Emellett én kérnék pluszba tőlük egy teljes lánc illetve (első-hátsó) lánckerék tisztítást is ha már úgyis szétszedik a motort. Reméljük a Yamaha Máthé meg tudja oldani, hogy hozzájuk is vihessük garis szervízre a Kawákat, de nagyon tudnék neki örülni (és ezzel nem is lennék egyedül)!
5 órás szervíz?
Mit csinálnak vele szétszedik darabokra?
Egy jobb helyen ez megvan 2 óra alatt!
Lehet hogy egy kicsit le akarnak huzkodni.... gondolom nem olcsó az óradíj a szervízben! Akkor az egy kisebb vagyon lesz!
Ö a régi ZXR-rekre érette hogy nem jó választás! A kis Ninjával semmi gond sincs de ha belefér a keretbe akkor egyből ER6-ot ajánlom mivel megveszed 25 KW-os fojtással és mikkor már ki motoroztad, meg ki vetteted a fojtást és nyugodtan a lovak közé csaphatsz!
Köszi a leírást, most azért kicsit elbizonytalanodtam. A kawáknál milyen kisebb gépeknél nincs meg ez a probléma? Mivel kezdőmotornak kellene, ezért az a kisninja és az er6f, ami anyagilag, és motorikusan is belefér nekem.
Felhívtam őket és azt mondták, hogy most folyik az egyeztetés a Kawa központtal, hogy hivatalos márkaszervízzé válhassanak. Elvileg rövid időn belül megoldódik a dolog ... amint megtudok valami konkrétumot a végeredményről azonnal tájékoztatlak titeket is!
A kipufogó, illetve a két ülés érdekelne, ha még megvannak. Az email címemre válaszolj, kérlek!