Na és ti debreceni legények hogy álltok a szervizel? Ki hova viszi a gépet vagy még egyenlőre várakozó tendenciát folytatók? És te green le cserélted-e már a gumákat vagy majd szervizkor, gondolom a gyári már elég parás csúszkálós mászkálós több mint 24.000 km-er után.
Hát nem is érdemes mert meg se közelítik a gyári cuccokat és az áruk is csak csekély mértékben kevesebbek, annyit meg nem ér az egész inkább kicsit drágább legyen de tartós. amúgy mennyit motoroztál ezzel az után gyártót betétekkel?
Vör-től veszem meg, ha minden jól megy, keddre megérkezik és utána cserélem is ki egyből. Motoroztam már magassarkúban is, de azzal nem olyan jó megállni...
Nekem anno minden ismerősöm azzal traktált, hogy nyugodtan vegyem meg az elsőnek kiszemelt er6f-et, az is kis kezesbárány, nem kell egyből nyélgázon közlekedni. Hát volt, hogy úgy éreztem igazuk volt, de nem bántam meg, hogy a tinininjával kezdtem. Igaz jobban kell pörgetni, mint a nagyobb kollegákat, ha tartani akarom velük a lépést, de sebaj. Szerintem első motornak is nagyon tökéletes, nulla motoros előélettel is csak ajánlani tudom.
Ha legalább egy TZR 50-es vagy RS 50-es gépel nyomtad volna akkor már talán ésszerű lenne a 250, de a 0-a után inkább 125. És semmi gond nyugodtan kérdez ha nem vagy tisztában pár dologgal. És sok sikert a motoros pályafutásodhoz. Amúgy hova valósi vagy?
jól van köszönöm a táncsot. nem értetlenkedni szerettem volna tisztában vagyok vele hogy a fokozatosság a fő szempont... csak nem tudtam hogy ennyire lényeges a különbség a két motor között. de hát így már akkor tudom
Én személy szerint nem mert most még az a lényeg hogy össze szokj a motorral, inkább egy kisebbel tanuld meg a csínját binját, mint hogy vegyél egy nagyobbat és rosszul kezdődjön a motoros pályafutásod, a motorozásnál a fokozatosság a legfontosabb túlélési módszer. Én már mentem mind kettővel és én most neked a Yamahát javasolom és három év múlva nyugaton rá ülhetsz egy ER-6f-re is, mert addigra már megfelelő rutint fogsz szerezni.
most kezdtem a motorzást. szóval ha úgy vesszük teljesen a 0-ról kezdem igen. tehát akkor a yamahát javaslod... én is ezt gondoltam elsőre, csak hát nagy pénz megtakarítás lett volna egyből Ninja-t venni meg hát ugye nem ismerem a márkát sem. nem tudok viszonyítani... a yamaha kezes bárány, azt már ki is próbáltam szóval akkor semmiképp nem ajánlod a Ninja-t ?
Szia itt az a nagy kérdés hogy egyáltalán robogóval vagy más 50-es váltós gépel motorozol-e vagy most barátkozol a két kerekűekkel? Mert a semmi után inkább a Yamaha a célszerűbb. Mert a fokozatosság sokszor életet menthet. Én szimszonal kezdtem aztán ETZ utána egy ZXR 400 most meg a 636-sal nyomom. tehát ha nulláról kezded akkor 125 de ha már rutinosabb vagy akkor 250!