Nos egy ilyen jó kis kipufogót bizony elviselnék.
Viszont az a KTM se gagyi.
Ami azt illeti, kipróbáltam egy két supermotót, és valóban soha nem látott lehetőségek rejlenek benne. Azok a remek fékek, meg egyenesen csodálatosak. Nem egyszer gondolkodtam én is, hogy azért ezekkel a kerekekkel én is jobban hatolhatnék, viszont nagyobb a defekt lehetősége és bizony terepen használhatatlan. Na igen aki meg teheti, ezért tart két garnitúrát.
Azért lehet, ha egyszer úgy alakul én is rászánnám magam.
Nagyon sok jópofa megoldást láttam KLR re.
Sziasztok!
Ma nézelődtem kicsit youtube-on és találtam néhány vidit!
Zoo ez a kipu a KLRen szinte ugyan az mint amit én és Andris ajánlottunk! Szerintem nagyon jól szól! http://www.youtube.com/watch?v...
Én is csak úgy megnéztem, hogy ha kéne, mennyi lehet. Meg lepődtem magam is, mivel nem ezekhez az árakhoz vagyok hozzászokva. Szerintem nem egy kelendő alkatrész, úgyhogy gondolom azért ennyi, de hát nekünk az a jó. Így van?
Ez az ár a komplett házzal együtt értendő.
Akkor kedden megrendelem, aztán majd még jelentkezem.
Ez az időjárás viszont nagyon is megfelel a versenyhez.
Az az igazság,hogy téged meg sem mertelek kérdezni ez ügyben,mert azt hittem ezt is arany árban mérik. De ugy látszik tévedtem,és ez jó hír! Nagyon köszönöm hogy utána is néztél. Mindenképp érdekel a dolog! Ez az ár amit írtál ez a kompletten értendő vagy csak maga a kar? Mert nekem igazából a ház részéből tört ki egy darab! De beszúrok egy képet is!
Rendeld meg nekem légyszives és elintézzük akárhogyan! Ha megadod a számlaszámod,mondasz majd egy pontos összeget és átutalom neked. A többit majd megoldjuk valahogy!
Kifilmeztem neked a gyári KLR 600 szivatókart. :
LEVER-GRIP,CHOKE. Cikkszáma: 46092-1123
Ára: kemény 2500 Ft
Na most két lehetőség van. :
Megrendeli neked a kollégám, ha rám hivatkozol Baráth Zoltánra tutira segíteni fog. Írhatsz neki mailt és kipostázza.
jankoviczsolt@csiki-bege.hu
, vagy megrendelem én, és esetleg eljössz érte, vagy elmotorozok hozzád és elviszem neked és találkozunk végre.
Viszont azt tudnod kell, hogy a gyári alkatrészek kettő, olykor három hét, mire megérkeznek.
Erről a Tarjáni bontórol már én is hallottam. Lehet hogy meg kéne látogatnom nekem is ugyanis eltörött a szivató karom. Vagy esetleg aki tudna segíteni ebben az ügyben akkor megköszönném.
Ja és én is azt kívánom hogy mindenki klr-je müködjön!
Helló Repci!
Kanizsan most lessz elöszor és csak egy napos lesz,
szvsz nem nagy valami lessz.
Temerinnben most rendezik meg másodszor a motoros találkozot
julius 10-én lesz. Oda lehet hogy megyünk.
De az adaira biztossan megyünk. Ott mindég jó szokott lenni.
Heló Norbi!
Nekem jó volt! Igaz, hogy a program kicsit szegényes volt, de több mint a semmi! Az idén még így is a legjobb volt eddig! Temerinbe jöttök? a Kanizsai buli nem néz ki valami jól, de ha hamarabb nem Adán ütközünk!
Nekem nincs tapasztalatom a Teflonos dugókról, de azért köszi, hogy beszámoltál a dolgaidról.
Jó tudni, hogy van ember ebben az országban aki készíteni képes ilyen gyújtásdobozt. Merre lakik ez az ember? Nagyon hasznos valaki az biztos.
A megbízhatóságról meg csak annyit, hogy ne csüggedj! Ha működik a jószág, akkor bizony nagyon remek. Tegnap jogosítványhosszabbítás ügyben pattantam fel, és a belvárosban több helyen megállva, és elindulva, a forgalmat leszámítva remekül éreztem magam rajta.
Súlya és teljesítménye talán nem a legmodernebb, de több mint elég, még így is egyfajta szupermotós hasításra. Az enyém egy csont endúró, és még a gumijai is igen bütykösek. Kanyarban érzem is, hogy táncikálna, de mivel már jól összeszoktunk, jól elvagyunk együtt.
Szóval még így hétköznap is igen jó társ, és kívánom neked, hogy mi előbb ti is összehaverkodjatok, mert ha a nyolcvanas évek szülötte is, komolyan mondom, hogy most is remekül megállja a helyét. Városban is utolérhetetlen.
Szevasztok
Találtam egy keeway relét,ugynéz ki h jó lett.
A héten viszem a mocit olaj cserére és szelep állitásra.
Ja igen a zentai motoros találkozon én is voltam.
Nem volt nagy durranás. A street fighter-eket és a tüzi játékot hiányoltam. Igaz hogy csak másodszor volt ezen a helyen motoros
találkozo,de lehetett volna jobb is. De azért örülök hogy neked jó volt Repci.
jah, meg egy kérdés, normális az hogy az új teflonos dugóról 1500km alatt a teflon lekopik?
vagy az csak a bejáratás során lát el kímélő szerepet hogy jobban össze tudjanak kopni a dolgok?
haver ugyanolyan Wössner dugót tett a motorjába mint én, (DR600) és a fenti jelenség lett neki.
Sajna teflonossal eddig nem volt dolgom, de remélem nem azt jelenti hgoy a 42ezer ft-os dugó rövidéletű lesz...
Páran biztosan emlékeztek a CDI doboz kálváriámra.
Nos lassan megoldódni látszik.
Vadászgattam E-bayen is, és mindet elvitték előlem, de találtam egy mesterembert Őrbottyánban, aki kiderítette hogy tényleg a CDI doboz a bajom. Namármost ő bontott árban, 25ért csinál egy új CDI- dobozt garival (amúgy sehol sincs bontóban, 15 helyet hívtam, köztük a sok KLR-t bontó Tarjánit és a csetényi bontót is) , sőt ha valakinek tekercselés baja volna azt is orvosolja 8-12 körül és ismeri a KLR-eket is jól, csinált párat már. Azt mondta hogy KLR-eknél főleg a régi berugósoknál tekercs bajok szoktak sűrűn előfordulni, cdi nem gyakori.
Hétvégén szállítom hozzá a motort hogy össze tudjon mindent tökéletesre hozni nekem (184km-re van tőlem) és beszámolok az eredményről.
Remélem utána már nem csak 60km-t fog elmenni megint, mint a hengerfúrás dugózás, és hengerfej felújítás után.
Ezután már "csak" a műszaki marad, 2 utcai gumi beszerzése, meg a hátsó teló felújítása és szinte "Új" lesz a vasam, de sajna a pénztárcám is legalább 150e ft-tal soványabb...
reméljük meghálálja a belévetett bizalmat a kis Kawa.
és remélem még a nyár sem múlik el mire elkészül :DD Tavaly ősz óta készül folyamatosan... bár ha rajtam múlt volna már télre elkészült volna de folyamatosan jöttek elő a gondok.
Ezt akartam még említeni, csak elmaradt! Hétvégén volt Zentán motorostalálkozó! Nagyon jó volt és készült is egy videó a felvonulásról amin rajta vagyok! Hétvégére meglesz CD-n és felteszem! Elég szépen összeszaladtunk! A zenéről a KISS forever band gondoskodott! Jól nyomták és a végén még egy leszbi show is volt!
Helo mario5! 10w-40, 10w-50, 20w-40, 20w-50es olajak használhatók a gyári adatok szerint! Én 10w-50est Castrolt használok.
A nagyon erős olajak feleslegesek! Még valami! Ha az olajat olajszűrővel együtt cseréled akkor 2,5liter kell bele, de ha a szűrőt nem cseréled, csak 2,2 liter, de látni fogod, hogy mennyi van benne!
Nos egy ilyen jó kis kipufogót bizony elviselnék.
Viszont az a KTM se gagyi.
Ami azt illeti, kipróbáltam egy két supermotót, és valóban soha nem látott lehetőségek rejlenek benne. Azok a remek fékek, meg egyenesen csodálatosak. Nem egyszer gondolkodtam én is, hogy azért ezekkel a kerekekkel én is jobban hatolhatnék, viszont nagyobb a defekt lehetősége és bizony terepen használhatatlan. Na igen aki meg teheti, ezért tart két garnitúrát.
Azért lehet, ha egyszer úgy alakul én is rászánnám magam.
Nagyon sok jópofa megoldást láttam KLR re.