Változott a képlet.
Azóta voltam bent és pont a megfelelő raktáros kolléga is ott volt.
Beszéltem vele.
Kérlek vegyétek fel a kapcsolatot.
Azt mondta így lesz a legjobb. (Ugyanezt elküldtem e-mail be is)
Ő az: jankoviczsolt@csiki-bege.hu
Igazából rendes srác, úgyhogy aki úgy érzi, hogy valami gyári alkatrészre lenne szüksége, neki nyugodtan írhat.
Meg néztem. Érdekes módon ebben az alkatrészben nincs eltérés. (Évtizedes alkatrész)
Itt is: 92057-1158. 30.063 Ft
Most már hétfőn csak az a dolgom, hogy a FIX cikkszámmal és a címeddel a megfelelő raktáros kollégához fáradjak.
Megkérdezem majd, hogy mennyi idő míg megjön, hogy mikor tudjuk kipostázni.
Rendben?
Egy kissé elszomorító az ár, de még szomorúbb, hogy most telefonált a hengerfúró meister, el van repedve a persely a hengerben. A felújítási költség már súrolja a csillagos eget.
Na szóval.
Megnéztem, de nem valami biztató.
Valójában 1988 a legrégebbi évjárat ami rendelhető, de a KL600-B4 motorkódú verzióhoz való "chain ballancer" :92057-1158 as cikkszámon a gép szerint 30.063. ft.
Egy közeli Kawasaki kereskedés szerintem símán meg tudja neked rendelni.
Hello Kawa650!
Sajnos nem én vagyok nálunk a raktáros, de végül is úgy tudom szoktunk alkatrészt kipostázni.
Annyit kéne tennünk, hogy írd meg nekem a pontos évjáratot, alváz és motorszámot, én pedig ha bejött a raktáros kollégám, akkor megnézzük mégegyszer a pontos cikkszámot és árat. Aztán megírom mi újság ezzel a postázással, és hogy hogyan tovább.
Ha majd a zolka3@citromail.hu címre, vagy ide megírod a postacímed, elképzelhetőnek tartom, hogy cégesen símán a raktárunk elküldheti neked.
Bocsáss meg. Nem figyeltem. Igazából, ha tudok, válaszolok én mindenkinek, így aztán nehezen tudom megjegyezni néha, hogy kinek mit is írtam.
Nem arról van szó, hogy nincs a fejemben egy kép rólad, annál is inkább, mivel raktál fel már te is elég képet, csak nem emlékeztem.
Bocsi.
Ja!
Egyébként 43 LE.
Valószínűbb, hogy elírták a forgalmidat.
Még műszaki cégekben is kevesen értenek hozzá. Mit várjunk egy szerencsétlen okmányirodástól?
A te motorod szerintem nem USA modell, hanem valószínüleg KL600B motorkódú verzió (Nekem is az van). Valóban a Kawasaki EPC (Európai Parts Katalógus) Online rendszerében már a '86-os modellek nem szerepelnek. (csak kb. 1990-től)
Így mikor az enyémet csináltam, én is '90 esét rendeltem és jó volt.
Adj egy kis időt. Megnézem a cikkszámot.
Elöször is nagyon örülök, hogy nem csak én motorozok KLR-el, hanem sokan mások is szeretik ezt a típust.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Motorfelújításra került a sor és többek közt balancer láncot szeretnék cserélni, de motorszám alapján nem tudnak segíteni a kereskedésben, mivel, hogy az én motorom valószínűleg USA modell. Nagyon megköszönném, ha valaki ki tudna segíteni egy cikkszámmal, vagy motorszámmal amivel már mehetnék a boltba. Az én motorom 600-as KLR '86
Jut eszembe, forgalmi szerint 27 lóerős, találkoztatok már ilyennel, hol szökhet el a maradék 15 paci?
Hello zoo.
Kösszi mindkettőtöknek a segitséget,
Megtaláltam a kisker árat amit irtál egy néhány oldallal előbb.
Használthoz nem tudok hozzájutni meg kérdés h az is jó e.
Úgy döntöttem csak újat vennék.
Szivességet kérnék tőlled,tudnál-e nekem egy ilyet küldeni.
Szegedre utánvétellel.
üdv.
Bizony Kisilonak igaza van.
Gyáriba bizony olyan huszonöt körül van. Viszont van itt egy srác, (már nem is emlékszem a NICK nevére) egy pár oldallal előbb akinek megírtam a pontos gyári árat.
Ő végül egy használt jó állapotút rakott be, amit kéz alatt vett valakitől. Sajnos (ezt leírtam régebben) nem vagyok benne biztos, hogy hagyományos lánccal ez kihelyettesíthető, mert az acéllemezkéi ennek bizony nem olyanok. Egyenesek.
Nézd csak meg a képeken.
Annak idején készítettem egy leírást a cseréjéhez. Itt van.
(Vigyázz! Lehúzószerszám /csavar/ kell!)
(A főtengelyvég csavar pedig rendes jobb menet)
Hát nem akarlak elkeseríteni,de ha üzletben szeretnél balancláncot venni akkor szükséged lesz kb 25 darab ezresre! De ezt a Zoo barátunk is meg tudja neked erősíteni aki eléggé naprakész ebben a témában! (is!)
szerintem ismered néhányukat, ha nagyképű lennék,azt mondanám hogy a csapat egyik tagja voltam/vagyok...csak immár kb 1 éve nem mentem velük....Íme, ők azok:
Ákos- Ürömről (Off-Road Motors) GasGas Ec300)
Harold-Szentendre (KTM EXC 525)
Attis-Budakalász (GasGas EC 300- az enyémet vette meg,ami 250-es volt eredetileg)
...és még páran (Sanyi)...meg olyanok is vannak,aki velük menek azóta, de én már nem ismerem őket...
A helyzet az, hogy a hidegen nehezen indulás bizony sok mindentől lehet. Sajnos gyenge kompressziót nem csak túlságosan nagy szelephézag, hanem hengerkopás, gyűrűkopás, vagy törés is okozhat. Ráadásul a szeleptányérok és fészkük tömítetlensége sem elképzelhetetlen.
Na de ne ess kétségbe. Okozhatja (valóban) a karburátor dugulása, vagy akár fals levegő hatás a szívócsőnél is. Az alacsony úszószint sem kedvez a jó indulásnak. Nem kell félni a membrános karburátortól sem. A CV karburátor sem sokkal bonyolultabb mint a többi, nézd meg nyugodtan.
Mondanám, hogy érdemes lenne egy kompressziót mérni, de ha automata a dekompresszor, mint a 600-as KLR en akkor ez nem járható út.
/A 600 asnál én például hidegen csak rúgásra tudom beindítani,mert az sokkal intenzívebb. Pedig a motorom jó állapotban van./
Ha megnézed a gyertyát az is sokat elmond. Hidegen, indítózás után, nem mindegy, hogy száraz, vagy lucskos a gyertya. Ha van egyáltalán megfelelő szikra.
Ha ezek rendben vannak, bizony nem lehetetlen, hogy meg kell bontani azt a motort.
(Jó tanács: Mivel a saját befektetett időnek itt nincs értéke, kezdd mindig az olcsóbbal, majd szépen /nyugodtan/ haladj a költségesebb megbontások felé.)
Király!