Szia Pepepe! Igen fémtankos és én keverem a benzint. De a nagyok azt mondják így biztonságosabb mert , ha a külön olajozás besarik akkor rámegy a blokk. /Hozzá teszem az Apriliám különolajozású és bajom még nem volt vele és sokkal kényelmesebb a tankolás./ Neked milyen motorod van?
misi kdx: háát az egy nagy nagy fekete matrica , amúgy a fejidomon is van. Igazából nem tom mire szolgál de annyira nem néz ki rosszul
Levi1994: hát azt nem tom h igaz-e h 2 fajta kdx-et csináltak, de ha belenézel az adott gép blokkjába akkor valszeg kiderül h mi a helyzet . (ha értesz hozzá)
Am én úgy tom hogy csak annyi itt a dolog h a kawa az USAába importál többnyire.
Jaaa és pillants be Misi kdx galériáihoz, és választ kapsz a supermotos kérdésedre
Azt hallottam hogy nem mindegy hogy europába vagy amerikába szánt kdx-et veszek mert ameiket az Amerikába(usába) az erősebb. Ez igaz? És ah igaz akkor honnan lehet felismerni a két motort? És még az a kérdésem hogy supermoto szett létezik-e ezekre a vasakra?
jaja jó lesz az
eddig sem volt vele különösebb gond csak ez a "vizes, hengerfejes" dolog.
am ma le akartam szedni a hátsó sárvédő idomot , de van 2 csavar , amik a váz "nyúlványát" tartják. Na nekem itt az egyik csavar szétment , alapból 2 anya volt rajta. Az elsőt leszedtem még de a másodikat csak csartam vagy 2 percig , aztán vettem észre h se ki se be nem megy a csavar , szal csak egy helyben forog . Nem is sikerült szétszedni. DE legalább a hátsó lámpát sikerült leszedni , már csak azt a két kis szart kellene leszedni... ...majd a flex segít, vagy a vas fűrész
Nincs valakinek egy fölös "aksi takaró idom" vagy nem tudtok valami helyet ahhol lehet kapni?
attól is függ hogy mennyire van széthajtva a motor....ne haragudj meg de ez is lehet hogy amíg nálad lesz végig szopni fogsz vele...van ilyen, nekem is volt, meg lesz is lehet...azért kitartás
jólesszaz.
így van
am én beszéltem egy két tapasztaltabb motorossal , eegyiknek KXF 250,az azt mondta h ő is kdx-el kezdett, ée az nagyon igénytelen motorvolt, meghogy nem volt baja velee mindet lehetett vele csinálni (nemtom már h 200-as vagy 250-es)
de ahhoz képest h ezek "igénytelen motorok" (vagyis anyira nem szerviz igényesek ) ahhoz képest nekem ez nem, így tűnik
Bár lehet h csak nekem is ezt a pár dolgot kell megcsinálnom, aztáán már nem lesz baj
tegnap este nem volt kedvem leírni...de, igaz nem vagyok egy rmx guru, de ha jól tudom rmx-ből két féle verzió született egy fémtankos, és egy műanyagtankos...a kettő közé tehető valahova a KDX, bár ha jól tudom abból is van SR ami talán nehezebb..de ez téged őszintén érdekel?
Na hogy legyen azért itt élet! :
szerintetek mejik ajobb? egy kdx 250 vagy egy RMX 250?
egyik tag mondta ,h a kdx nagyon nehéz. Meg a kdx igényesebb stb....
izé...motorrol hol lehet leengedni a hütövizet?
nem a hütöböl hanem abbol a burokbol ami a hengerfej meg a henger körül van?
thx!
125 ccm 4ever majd idővel lesz az is:D meg minden
de így sem rossz
Levi1994: hát azt nem tom h igaz-e h 2 fajta kdx-et csináltak, de ha belenézel az adott gép blokkjába akkor valszeg kiderül h mi a helyzet . (ha értesz hozzá)
Am én úgy tom hogy csak annyi itt a dolog h a kawa az USAába importál többnyire.
Jaaa és pillants be Misi kdx galériáihoz, és választ kapsz a supermotos kérdésedre
eddig sem volt vele különösebb gond csak ez a "vizes, hengerfejes" dolog.
am ma le akartam szedni a hátsó sárvédő idomot , de van 2 csavar , amik a váz "nyúlványát" tartják. Na nekem itt az egyik csavar szétment , alapból 2 anya volt rajta. Az elsőt leszedtem még de a másodikat csak csartam vagy 2 percig , aztán vettem észre h se ki se be nem megy a csavar , szal csak egy helyben forog . Nem is sikerült szétszedni. DE legalább a hátsó lámpát sikerült leszedni , már csak azt a két kis szart kellene leszedni... ...majd a flex segít, vagy a vas fűrész
Nincs valakinek egy fölös "aksi takaró idom" vagy nem tudtok valami helyet ahhol lehet kapni?
jólesszaz.
Ha már nem motorozhatok, legalább szépítgetem
am én beszéltem egy két tapasztaltabb motorossal , eegyiknek KXF 250,az azt mondta h ő is kdx-el kezdett, ée az nagyon igénytelen motorvolt, meghogy nem volt baja velee mindet lehetett vele csinálni (nemtom már h 200-as vagy 250-es)
de ahhoz képest h ezek "igénytelen motorok" (vagyis anyira nem szerviz igényesek ) ahhoz képest nekem ez nem, így tűnik
Bár lehet h csak nekem is ezt a pár dolgot kell megcsinálnom, aztáán már nem lesz baj
am súlyra akkor sem lehet olyan nagy különbség közük szal nem izgat , meg amúgy is jobban tetszik a kawa
Kövi gépnek egy 250-es KDX-et szivesen elfogadnék
szerintetek mejik ajobb? egy kdx 250 vagy egy RMX 250?
egyik tag mondta ,h a kdx nagyon nehéz. Meg a kdx igényesebb stb....