szia.
egyenlőre csak váltókarom van a felsorolt alkatrészekből.
váltókar 5.000 ha esetleg érdekel akkor emailba vagy telon érdeklődj és küldök rólla képet.
Tel: 0630.649.26.76
Email: pacso.tacso@freemail.hu
Üdv 180 ezerért elviheted Motorikusan tökéletes állapotú első telók felújítva fékbetétek cserélve esztétikai hibái vannak , a központi teló is jó . Ez az utolsó ára Nagyon egyben van
-- Hibái
a benzincsap enged
a karburátor tűszelep nem mindig zár el néha megmakacsolja magát és akkor folyik a benzin ez csere érett darab .
Ha érdekel hívj fel : 06703404597
Szia elolvastam a beszélgetéseket.
Ezeket a nem forditot telosokat nem érdemes megvenni maximum 130 ért.
Szoktak fönt lenni 170 ért normális forditót telosokat azok birják a terepet rendesen és annak már rendes majdnem hogy csak kx futomüve van.
várd az alkalmi vételt nem érdemes elsietni.
Ha esetleg sikerül beszerezni nekem szinte mindenem van hozzá mert 2-3 darabot már elbontottam.
Meg is néztem a salgótarjáni Kdx-et. Hát gyerekek az egy sz@r! Pedig én nem vagyok nagy szakértője a típusnak, meg nem is számítottam csodára, meg új motorra, de még így is kiderült kb 5 perc alatt, hogy egy elhanyagolt masina. Kezdődött ott, hogy elég koszosos volt az egész, holott azt mondta a tulaj, hogy vagy 4 hónapja áll, nem használja senki. Baszki, ha én hirdetek valamit és nem használom már egy ideje, akkor nálam az alap, hogy legalább letakarítom. A hátsó rugóstagból dőlt az olaj, meg puha is volt nagyon, a blokk eléggé olajsaras volt, a jobb oldali deklin lévő, valószínűleg olajbeöntő nyílás pezsgős dugóval ledugózva, a bal oldali kézvédő csak lógott, a motorja kicsit csörgött, valószínűleg tűgörgő. Mentem vele egy rövid kört, de alig tudtam megállni először, mert a fék az nagyon nem fogott. Nem volt szép állapotban a motor, nem is tetszett. A végső ár az 175e Ft, nem is próbáltam alkudozni tovább, mert nem akartam, akarom birtokolni a mocit.
Ennyi hirtelen.
Ja, még annyit, hogy a csajommal együtt mentünk megnézni és mint abszolút hozzá nem értő személy, még ő is azt mondta rá, hogy ez elég nagy kotvány!
utána néztem és én voltam a hülye. 90 tól 94 ig csináltak kdx eket 125 ben. a 90 es kiadások mind rendes teleszkóposok, mint a két hirdetésben, a 91-94 azok a fordított teleszkóposok, mint az enyém. és 99 ben volt egy belpiacos kiadás amiből pár száz darab készült, és az is fordított teleszkóppal. szoval a hirdetésen a mindkét motor 90 es. van itt egy kawazsolti nevű kolega, ő valamelyik márkaszervízben dolgozik, ha szépen megkéred utána tud nézni a váz számnak és kiderül pontosan milyen.
remélem tudtam segíteni
Köszi a választ mindenkinek.
Akkor mind a két motor '90-előtti? Ez kicsit meglepő, főleg, hogy '97 és '99-esnek vannak hirdetve.
Mindegy most indulok megnézni a 2 számút, majd beszámolok, hogy milyen volt, persze csak ha érdekel valakit.
a két hirdetésről annyi, hogy ha jól tudom 94 ig gyártottak 125 ös kdx et, fordított teleszkóposat pedig 90 től. mindkettő 90 előtti lesz. a második nekem jobban tetszik. Ha mégis az elsőt vennéd meg a hátsó csomagtartó vasra vevő leszek
sok szerencsét hozzájuk!
Az én KDX em hátsó teleszkópja olyan mint a kx-é és gyári bele való. az előttem szóló biztosan egy már meggyepált példánnyal találkozott. Van olyan h KMX, na az egy az egyben DT. a KDX az hivatalosan verseny enduro és új korukban jobbak voltak a DT nél. Az enyém még most is egy szinten van a 2004-es ! leo vince meg apja fasza tuning DT vel.
alkatrészre néha várni kell, egyszer elment a vízpumpánál a tömszelence és egy hónapot vártam rá mert utángyártott nincs, gyári meg csak japánból, ugyan ez van a szimeringek nagy részével.
Nekem jobban tetszik mint egy DT, nincs belőle annyi és egyedibb.
Szia hát sokat nem tudok mondani kdx-röl de pl. a hátsó teleszkópja olyan puha mint a vaj könnyen koppig megy :/ az első teleszkópja az már sokkal jobb ... A hátsó villa nem túl széles a max szélességű cross gumi ami belefér az a 100-as .. Motorikusan nem sokat tudok róla de az én DT-m simán alázta a kdx-et ... Ettől függetlenül nem rossz motor :) ... a DT talán valamivel kényelmesebb a hátsó teleszkópja jobb bár az első nagyon kicsit talán puha de ez csak néha észrevehető de nem zavaró nem hátráltató dolog és ezen lehet is segíteni, és nagyon megbízható hosszú élettartamú és van hozzá rendesen alkatrész .... remélem tudtam segíteni :)
Nem ismerős valamelyik motor itt valakinek? Mit nézzek meg rajtuk, hogy biztosan ne szaladjak f@szra? Van ennek a típusnak valami típushibája?
Igazából Dt-t néztem először, de láttam, hogy ezek is vannak olyan árban, így ez is képbe került, sőt még jobban is tetszenek mint a Dt-k. Milyen különbségek vannak a Kdx és a Dt között?
Előre is köszi a válaszokat.
Eladó KDX-KX 125 KIPS power tengely a fotón látható hézagolókkal együtt csak 4500ft postával!
KDX 125 gyári Kilométer bowden szintén jó állapotban csak 4000Ft postával!
Egyben minden 8000Ft postával.
Ha valakit érdekel írjin siki83@freemail.hu címre
Köszi a választ. A kdx sr meg a sima kdx között mi a külömbség? Miről lehet megállapítani hogy melyik. Csak azért kérdezem mert képtelen vagyok eldönteni hogy a enyém az melyik.
egyenlőre csak váltókarom van a felsorolt alkatrészekből.
váltókar 5.000 ha esetleg érdekel akkor emailba vagy telon érdeklődj és küldök rólla képet.
Tel: 0630.649.26.76
Email: pacso.tacso@freemail.hu