üdv
van egy nagyon profin dolgozó srác centírozzással küllőzéssel együtt két felni 35 ezerből kijön postázza is . boltba kb 900 forint 1 küllő
Hívd fel : 06304025863
sziasztok., lenne több kérdésem esetleg ha tudna rá valaki párra válaszolni megköszönném. 1.: Mit jelent a dugattyú tetején a "B" betű? 2.:A hengerfej csavarokat kb. 15 Nm-al kell húzni? 3.:Lehet a kdxbe 100/100 as guminál szélesebet rakni(hátra)? 4.: 6mm-es gyertyahézag normális?
A kuplungnál le ficent az anya csak annyi volt a baj! De a vízel szarba vagyok mert nincs termosztát és nem hengerfejes! De szerintem a vízpumpám halt meg! Azzal már volt bajom párszor! :S De nem tudom honnan tudnék vízpumpa fel újított Szerezni! Valakinek valami ötlet? És köszi az ötletet! :D
na ma intéztem tömítés szettet, (a gyári HF tömítés 7000,kb 3 hét alatt van itt)
full blokk szett tömítés (athéna) meg 11.000 keddre itt van.
Gyárit akartam végülis de mondta ,hogy athénával dolgozik és még soha nem volt vele baj... szoval megdumált.Aztán majd gyakorlatban kiderül.
Holnap megnézem, mert félek ha így marad egyszer csak kihullik a kerék vagy megszorul,lényeg hogy bukta lesz belőle előbb-utóbb(remélem nem)
Egyébként alkatrészt honnan lehet szerezni hozzá? nézegetem neten de lánckeréken/légszűrőn/fékbetéten kívül nem sok mindent találtam még.
Ti honnan szerzitek be a cuccokat?
Hengerfej tömítésből mindenképpen gyári újat érdemes bele rakni. hermetic-el is össze lehet rakni de én abban nem bízok mert van ott nyomás rendesen. úgy tudom 5 ezer körül van és mikor rakod jó ha van egy nyomaték kulcs meg egy rajz h milyen sorrendben kéne meghúzni a csavarokat.
baja valószínűleg lesz mert nem úgy áll ahogy kéne és kifúj a henger. nyilván menni se megy úgy ahogy kéne. legrosszabb ami történhet h vagy a henger vagy a hengerfej elreped vagy deformálódik. mikor rakod össze nézd meg h síkban vannak e.
Lehet, hogy hülyeséget írok, nem ismerem a típust, de szerintem rosszul van összerakva. A 4 anyát felkellene lazítani, a tengelyt betekerni kopra, majd lehúzni az anyákat. Szerintem akkor már találkoznia kell a km meghajtásnak, és a villának. 5 perc, próbáld ki. Figyelj a 4 csavar meghúzására, a nyíl nem véletlen van rajta, először a felső kettőt kell meghúzni, majd utána az alsókat.
A távtartó pedig elvan törve, cserélni kell. (és szerintem nem is gyári, nem láttam még réz távtartót)
szia, köszönöm hozzászólásod, zöld színű a víz(fagyálló) a kiegyenlítőtartály, vízszint szélénél kis koszos(olajos trutyi?)van, kupaknak meg füstös szaga.. .szoval tutti tömítés lesz...
felöntöttem full főlé a vizet,motorozás után már min felett volt,(nem öntöttem hozzá,kimentem mégegyszer már min alatt volt.Amúgy így nem nagyon ajánlatos menni vele?lehet baja?menyi körül van a hf tömítés?
Köszönöm a választ. nem lötyög, nem kotyog, forog rendesen, a fék is fog ahogy kell.
Gondoltam hogy valami távtartó csak az a vájat aggaszt benne. :/ Nem tudom hogy az most eltört ott vagy az ilyen mindenkinek.
A km óra spirál ház meg, szerintem csak "levált" a villáról, mert ha a helyére forgatom látszik hogy allig van rés a villa és a ház közt, sőt összeérnek, lehet hogy valami ütés hatására levált. Ki tudja :) Lényeg hogy nem szorul a kerék, forog, a fék is fog.
Szerintem nem balesetveszélyes, ha nem lötyög a kerék és jól forog. Az ott egy távtartó akarna lenni ami nagyon érdekes... szerintem ez a villa nem gyári, mert a kilóméteróra spirál meghajtó házhoz a villán kell lennie egy kibiztosító pöcöknek, ami gátolja az elforgásban.
Továbbá azon az oldalt a távtartást a meghajtó ház végzi és a másik oldalt kellene lennie egy hasonló távtartónak amire a porvédő is felfekszik. De szerintem, ha jó a féked és tényleg nem lötyög a kerék és jól forog akkor nincs baj, főleg ha úgyis csak "krosszozol"
Sziasztok! Ma motorozás után azt láttam hogy az első kerék a képen látható állapotban van. Az a sárga bigyó eddig nem tűnt fel,főleg az a "repedés" rajta, illetve ahova a spirált lehetne becsavarni(ha jól tudom arra való) az a konzol is forog. A tengely is olyan mintha a bal oldalon jóval kíjebb lenne. :/ Ez normális vagy így balesetveszélyes a gép? Légyszi segítsetek! Köszönöm
2napja van nálam a masina, sokat nem tudok még róla
Ha a víz nem víz színű hanem egy kicsit füstös és esetleg szaga is hasonlít a kipufogó gázra akkor biztos hengerfejtömítés. vagy lehet túl sok víz van benne.
sziasztok! valaki tud valami okosságot mondani,hogy mért van az ,hogy jókis terepezés végére öklik ki a víz a tágulási tartály kupakja alól,vagy normális jelenség?(tehát nagy nyomás van)A kipufogóm végén is kis olajos,vizes trutyi van, hengerfej pakolás lehet vajon?
Nekem van mindkettő, a CRM sokkal erősebbnek érezhető, jóval magasabb és a futóműve is jobb, viszont az elektromos powerral sokat szoptam... És most sem jó.
sziasztok
véleményeket várok motort szeretnék venni kdx125 és crm125 között vacillálok(most 80-as dt van) papírok nélkül használnám endurózásra terepre kellene
ti melyiket választanátok?
kdx erőben milyen?futóműileg?
ezek nem ü.órásak ugye?
minden infót meghallgatok
előre is köszönöm
Hello! Van olyan problémám hogy a kuplungom fel keményedik! De bizonyos fordulatnál alacsony fordulatnál vissza puhul ez mitől lehet? Meg hirtelen fel fórt a vizem de nem hengerfejes az biztos! Létezhet hogy nem megy a pumpa vagy el van dugulva hűtőm?
van egy nagyon profin dolgozó srác centírozzással küllőzéssel együtt két felni 35 ezerből kijön postázza is . boltba kb 900 forint 1 küllő
Hívd fel : 06304025863