Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok, sikerült "félig" megoldani a magas fordulaton torpanó motor problémát,kiszedtem üzi anyag szűrőt ,csak a cső van,most meg előállt egy olyan probléma,hogy alapjáraton felpörög,mintha kifogyna a benzin, mi lehet!? suberttű középállásban,levegő csavar 1 és fél fordulatnyin kinn, mik lehetnek még hiba források?ha falsot szívna akkor menet közben is lehetne érezni?
ha tiszta a tank nem kell. autó szűrőt tegyél bele ha teszel mert az jó nagy. a szűrő folyás iránya meg azért az ami mert úgy van benne a papír összetekerve, hogy így nem gyűrődik össze és szívja be a karbiba ha elkezd foszlani
oké, csak akkor ne írd oda hogy jó állapotú. mert nem az
sziasztok, ti használtok (tank és karbi között) üzemanyagszűrőt?én raktam és az volt a tapasztalatom,hogy nem kapja meg sztem a megfelelő menyiséget,ugyanis ha huzom neki szinte semmi nincs benn,és egy kicsit dadog is.Láttam többnél,hogy megfordítják a szűrőt ebből az okbol?
Szia.
a küllök nem lötyögnek de valóban van benne ütés.
De bontot alkatrész úgy hogy ez benne van a dolgokba.
Ha esetleg les első kerekem amibe nincs ütés szolok.
Szia.
Supermoto szettem és sport kipufogó rendszerem nincs csak gyári bontott dolgaim vannak.
Hát nem tudom, az a két nagy ütés kissé aggasz meg az a küllő is azért lehet meggörbítve mert már erősen lötyögött...
üdv kdx -hez supermotoszett?
Esetleg tuning kipufogórendszer?
Szia.
Van még kdx elsö kerekem.
DID JAPÁN DOT:1992,01
Nincs benne 8 as jó állapotba van külök is jók.
hívj vagy írj és megbeszéljük.
Tel: 0630.649.26.76
Email: pacso.tacso@freemail.hu
rakok ki képet a középső
Kdx hez első kereked olyan ami 8 as nélküli és a küllők is rendben vannak van?
KAWASAKI- KDX,KMX,KX BONTOT ALKATRÉSZEK.

Email: pacso.tacso@freemail.hu
Tel: 0630.649.26.76
légkulcs! vagy lendkeréklefogóval (rosszabb esetben csőfogóval) óvatosan megfogod a lendkereket, és dugókulccsal letekered.
berakod egyesbe és megkérsz vkit h álljon rá a fékre
köszi megpróbálom, ezt a karbis levegős dolgot, amugy leszedtem a gyújtás felőli deknit, minimális "vizes olajos trutyi volt az alján (de betudom ,hogy a lánckerék verte bele mert kicsit megvan repedve a dekni a lánckerék felől.
De azért jolenne benézni az alaplap mögéé is, csak mivel rögzítsem le a lendkereket,hogy a rögzítő csavarját le tudjam csavarni?a csavarhúzó berakós módszertől félnék...
ha ki lett cserélve a szimering akkor adj egy kis levegőt neki. a másik oldalt nem feltétlenül kell kicserélni, ha a lendkeréknél nem szutykos akkor semmi baja.
nekem is nemrég volt cserélve és ugyan ez volt vele.
hozzátenném,hogy a karbi is lehetne lugas? mert első indítás előtt amikor megnyitom a benzincsapot,kifolyik egy kis benzin a túlfolyón.
úszót merre kéne állítani?
na sikerült megoldanom,kis köszörüléssel a váltó kar mizériát.

CSerébe megint elkezdett magas fordulaton fulladni,torpanni a gép :(
pont mikor váltó felől főtengelyszimeringes volt,csak akkor füstölt most meg nem, lehetséges ,hogy a lendkerék felől is ki kéne szimering csere?vagy valakinek van valami ötlete? a lendkerék,hogy jön le házilag? mert még a rögzítő csavarját sem tudtam meglazítani. !
Fölül vagy alul ugyan mindegy, ahova elfér
hmm ez jó megoldásnak tűnik csak én úgy láttam,hogy felülre nem nagyon férne el (biztosító anya) ha ezt az átmenő csavaros megoldást alkalmaznám,de akkor ezek szerint tévedtem !?
Nekem rendszeresen leesett.. egyszer meguntam leszedtem és kireszeltem a maradék recét és a hézagot amit össze húz a csavarja. visszaraktam jól meghúztam még egy anyával fölülről és azóta semmi baja, szerintem már oda is rohadt
Üdv!

Kawasaki Kdx 125 típusú motorhoz keresek új vagy használt főtengelyt jó áron! Ha valaki tudna benne segíteni megköszönném!
köszönöm,

amugy valakinek nem volt még olyan panasza,hogy lötyögött a váltókar? (racsnisrész kikopott) van.valami orvoslat rá?
Ideiglenesen vékony alu lemezt szorítottam a tengely és a kar közé. most ugy ahogy javult.
Helló! Kisebb baleset után leszedtem a lámpát előlről a kdx-emről és szeretnék a helyére egy rajtszámtáblát rakni! esetleg valakinek van olcsón eladó?:)
tomiwrc te sokmindent szétszedtél már, kdx 125 és 250 váza mennyiben külömbözik egymástól? akarok itt arra célozni bele megy e a 250 es blokk a 125 vázba? vagy ha a 200 asé jó akk annak is örülök
BR8ES való bele elvileg NGK, nekem az összes kiégett egy 100 km után. most valami 17 es beru van benne és semmi baja hézagot meg ahogy jól esik neki be kell lőni