Hali meg válnék pár kawasaki kdx 125 alkatrésztől! Első kerék agy, tárcsa, ráf, hátsó kerék ráfja, kiegyenlitő tartály, hotsó idomok! Akit érdekel küldök képet!
Nekem meg látásom szerint mind 2őnek erős a váz és mind a 2őt lehet akármire használni! Persze kivétel a főzés! :D De a KDX az nem annyira igényes mint egy KX és ezáltal Szerintem meg bízhatóbb is! Fogyasztásba meg szerintem majdnem úgyan annyira jössz ki! De ez csak az én véleményem!
Hello. Az lenne a kérdésem hogy mi a külömbség a kx és kdx 125 között. Az oké hogy a blokk az majdnem ugyan az. A váz melyiknek erősebb? És melyiket mire lehet jobban használni? Melyik a gazdaságosabb?
Nekem egy olyan darab műanyag kellene ami a hátsó rugóstag előtt van és nem engedi a mocskot a teleszkópra rakódni. az enyém már majdnem nem létezik
másik: van egy igen jó 100/90-19 es michelin cross gumim, elcserélném egy hasonló állapotú 18 asra mert kicsit fogynia kéne h rámenjen az egyel kisebb felnire
Üdv kedves zöld barátiam! Van egy kdx 125 sr hátsó idom hátsó sárvédőm ha kell valakinek! :D Meg lettek müanyagozva is és jó álapotban vannak! Festhetőek is!
Nem tudok eligazodni ezen az elektronikán...
Ha beindítom a motort, akkor nem teljes fényerővel világít a lámpa. Kicsit emelek a fordulaton, akkor nagyon fényesen világít, majd ha tovább emelem a fordulatot, akkor visszább veszi a fényerőt, ill. vibrál a fény...
H4-es, izzó van benne. Nagyon gyanakszok erre a fesszabályzóra... Csak nem tudom, hogy hogyan lehetne kideríteni, hogy jó-e?!
Hátulra egyébként nekem is ledsor lesz rakva, de azt úgy is az akksira kötöm, mert stabil feszültség kell neki.
Ja igen, rájöttem már, hogy a simson lehúzója nem jó hozzá. Viszont ha kiderítem a menet méreteit, akkor egy srác esztergál hozzá elvileg lehúzót.
Közben elkezdtem a hibát keresni a világításomban. Rájöttem, hogy az izzók vannak kiégve, kicseréltem őket. Azonban beindítani nem mertem, mivel nekem elég gyanús az a jelenség, hogy egyszerre ég ki az első és a hátsó izzó is.
Arra gyanakszom, hogy a feszültség szabályozó nem működik megfelelően.
A blokkból jövő köteget széthúztam, és tápegységről adtam 12 Voltot a motornak, szépen világítottak a lámpák. Elkezdtem a tápegység feszültségét szépen lassan növelni, és kb 14-15 Volt felé érve az izzók elhalványultak. Visszavettem a feszültséget, és újból világítottak. Ez a teszt alapján a feszültség szabályzó elvileg jó, nem?
Ezen kívül még az a kérdésem lenne, hogy ha jó (lesz) a feszültség szabályzóm, minden működik a motoron a hátsó lámpa kivételével, akkor a feszültség szabályozó károsodhat hosszú távon?
KDX 125 lendkerék a anyája normális jobb, vagy bal menetes? Mondjuk egyik irányba sem akar engedni. :S Ill. milyen lehúzó kell hozzá? Simsoné jó hozzá?
Köszönöm mindkét infót!
Igazából nem kell feltétlen hirtelen gázadás, hogy megtorpanjon. De gyertyát mindenképp cserélek, akkor legalább azt a hibaforrást kizárom.
A kisebbikre van szükséged szerintem.
másik: van egy igen jó 100/90-19 es michelin cross gumim, elcserélném egy hasonló állapotú 18 asra mert kicsit fogynia kéne h rámenjen az egyel kisebb felnire
Vegyétek egyétek!
dl650@citromail.hu
vagy 06 20 563huszonöt ötvenkilenc
Ha beindítom a motort, akkor nem teljes fényerővel világít a lámpa. Kicsit emelek a fordulaton, akkor nagyon fényesen világít, majd ha tovább emelem a fordulatot, akkor visszább veszi a fényerőt, ill. vibrál a fény...
E-mail: tothady@hotmail.com
Amúgy, kérhetek tőled egy e-mail címet?
Hátulra egyébként nekem is ledsor lesz rakva, de azt úgy is az akksira kötöm, mert stabil feszültség kell neki.
Ja igen, rájöttem már, hogy a simson lehúzója nem jó hozzá. Viszont ha kiderítem a menet méreteit, akkor egy srác esztergál hozzá elvileg lehúzót.
Közben elkezdtem a hibát keresni a világításomban. Rájöttem, hogy az izzók vannak kiégve, kicseréltem őket. Azonban beindítani nem mertem, mivel nekem elég gyanús az a jelenség, hogy egyszerre ég ki az első és a hátsó izzó is.
Arra gyanakszom, hogy a feszültség szabályozó nem működik megfelelően.
A blokkból jövő köteget széthúztam, és tápegységről adtam 12 Voltot a motornak, szépen világítottak a lámpák. Elkezdtem a tápegység feszültségét szépen lassan növelni, és kb 14-15 Volt felé érve az izzók elhalványultak. Visszavettem a feszültséget, és újból világítottak. Ez a teszt alapján a feszültség szabályzó elvileg jó, nem?
Ezen kívül még az a kérdésem lenne, hogy ha jó (lesz) a feszültség szabályzóm, minden működik a motoron a hátsó lámpa kivételével, akkor a feszültség szabályozó károsodhat hosszú távon?
KDX 125 lendkerék a anyája normális jobb, vagy bal menetes? Mondjuk egyik irányba sem akar engedni. :S Ill. milyen lehúzó kell hozzá? Simsoné jó hozzá?
Tudom h nem kmx-es fórum de hátha.
köszönöm.
Igen hengeren kivűl szinte minden úgy hogy hívj vagy írj emailba és megbeszéljük :)
Email: pacso.tacso@freemail.hu
Tel: 0630.649.26.76
Igazából nem kell feltétlen hirtelen gázadás, hogy megtorpanjon. De gyertyát mindenképp cserélek, akkor legalább azt a hibaforrást kizárom.