Sziasztok nekem lenne 1 olyan problémám a KDX el h beindul pöcre meg minden de a lámpák valamiért nem égnek nekem azt mondták h valamilyen tekercsel van a baj de nem tudom milyen tekercset kellene vennem ezt valaki meg tudná nekem mondani ?
sziasztok most,hogy bejáratós a kicsike,még mindig van mit állítani a karbin, (közepes fordulatszám tartományba kicsit bedadog)nem tudja valaki vagy van e tapasztalata,hogy mi lenne az optimális levegő csavar kihajtás (fordulat), illetve a súbertűt ki kéne e állítani közép állásból?
Sziasztok!
Nekem volna egy kawasaki kmx-em és van most vele pár problémám, az egyik az, hogy amikor megyek vele, néha az alapjárat felemelkedik. A másik amikor kapcsol a power szelep és sebességet váltok akkor megfulladozik aztán megy tovább. De amúgy iszonyatosan megy, meg nem nem gyenge csak kicsit idegesít a dolog. Segítsen valaki pls!
aham,köszi . pluszba természetesen a szivattyus olajzás mellet rakok a benzinbe is biztos ami biztos.
Azt fúrcsáltam,hogy a szerelő pluszba feljebb rakta a súbert, de ettől csak jobban fulladt, de viszont a levegőhöz nem nyúlt, ki kellet azt is csavarni vagy 2 fordulatot,és úgy lett joo.
Én többet mondanék kicsit. 2-3 tank.
Beindítod a gépet pár perc járatás.
Azt mehet a móka. De ne küld neki és váltakozó fordulatszámokon használd. Ne nagyon erőlködjön 20-25 perc után pihenteted . De mielőtt leállítod járasd alapjáraton pár percet.
Új korában hamar készre lehet sütni ezeket a 2t dolgokat.
Én bejáratáskor 2t be mindig 1:40 ill 1:33 mas keveréket teszek. Nem baj ha kicsit több benne az olaj egy két tankig. Mivel szorul minden nagyobb hő lesz nagyobb súrlódás nem baj ha kicsit több az olaj.
De ez bejáratás csak az én véleményem. Igaz nem enduró gépeket szereltem.Viszont rengeteg 2t láncfűrészt meg bozótvágót azt igen
Az gyári dob ami a tieden van? nekem vmi nagyon egyedi van rajta és igen repedt fazék hangú, meg múltkor el is hagytam és végig jártam utána a töltésoldalt párszor mire meglett
sziasztok,na ma végre elhoztam a motorom a szerelőtől, kapott egy C-s WÖSSNER dugót, jó kis HF. tömítést,úgyhogy most eddig faxa.Járatásról ki mit tud? azt mondták,hogy 1 tank finoman aztán már lehet terhelni okosan,nem annyira érzékeny a nikasilos henger.
Az egy henger miatt mindenképpen ráz valamennyire, de ekkora ccm nél és 2 ütemnél nem kéne neki nagyon. am nem neked volt probléma a főtengellyel h örökké rázott?
Az enyémen még megvan a külön olajzó és az csinálja fordulatszám és terhelés függően az keverést. sokan mondják h szar meg eldugul és kössem ki, keverjem magamnak, de ha tiszta olajat rakok bele sose fog elromlani. egy teljesen mechanikus pumpa ami az én meglátásom szerint nagyon nehezen romlik el.
A régebbi motorjaimba mind 1:40 ben kevertem.
Noname: végre valaki akinek van fogalma róla h mi micsoda
de ha megtudnád mondani hogy mi lenne a baja azt nagyonszépen megköszönném !