Érdeklődnék, hogy ezeknek a KDX-eknek mekkora rezonancia a megengedett?
Nekem eddig csak Simsonom volt, meg egy 125-ös DT-m. A DT-nek szinte semmi rezonanciája nem volt, a KDX viszont össze-vissza zizeg magasabb fordulaton. Ha lefogom a dudát, a fejidomot, a km-órát, és hasonlókat, akkor talán kevésbe van idióta hangja. A blokkja (az én fülem alapján) nem csörög, talán, szóval annyira végülis nem zavar a dolog. Csak hát azért na...
Egyébként ma kerültem egy nagyobbat a géppel a környéken. Amikor megy, akkor elég jól megy szerintem. Viszont amikor gyorsítok, akkor egy darabig elég jól gyorsul, aztán elkezd dadogni kicsit, megtorpan, majd megindul, és "szaggassa a tarackot".
Ez a megtorpanás mitől lehet? Gyertyát veszek bele jövőhéten, remélem az megoldja...
Ez az a jelenség amit írtam. Tehát hidegen a tekercs normálisan működik, de ha megmelegszik a motor ugye ez is kap meleget és a sérült szigetelés hő hatására átvezet és lecsökken az induktivitása a tekercsnek és nem indukálódik megfelelő feszültségszint.
Ezt nem lehet ellenállás mérővel kiszűrni.
Egyébként találkoztam olyan tekercsel robogómnál hogy amint be melegedet le ált a robesz! Hidegen tejesen jó volt a tekercs ellenálása és nem tünt szakadtnak! De amint be melegedet nem tudom pontosan hogy mondta a tekercselő de abban a pillanatban hello volt neki! De amint ki hült jó volt! :S
A tekercs ellenállásának mérése csak akkor szűri ki teljes mértékben a hibát, ha megszakadt. Ha zárlatos lett egy pár menet, akkor lesz neki ellenállás értéke, csak nem annyi mint gyárilag volt.
Motorszám alvázszám alapján elég sok boltba meg tudják mondani az évjáratot.
Egy KDX évjáratát honnan tudom megállapítani? Az enyém elvileg '96-os, de nem találom rajta sehol sem. A boltban meg csak '90-'94-es évjárathoz van fékbetét. Mondjuk úgy is beviszem majd a kopott fékbetéteket, ha kiszereltem, csak szeretném tisztázni ezt az évjárat dolgot.
Hát majd át viszem a tekercselőhöz mert ahogy el néztem kicsit nincs jó álapotban a tekercseim! :S Én arra gyanakszok nagyon! Vagy a lendkerék mágnese van el öregedve! :S
Én nem tudnám elképzelni az enyémet SM-nek. Utcán én használhatatlannak érzem. Ennek húzni kell, meg folyamatosan járjon a váltó
Utcán egy gázon nekem olyan mintha MZ lenne
Egyébként nekem is vannak bajok a vílágitásommal! PL.: Mikor húzok neki egy teli gázt és el ked ki nyitni a power néha be halványul az égő! Elvileg tekercsel van valami baj vagy a lenkerékkel! Mert tőltés is jó és a fesszabom is tökéletesen mükszik!
Azok kx-é de igazából azokat nem is igen kellet vagdosni! A sárvédőt azt igen de azt se nagyon és nem nagyon látszik rajta! :) Anno volt egy 250es KDX em de azt sajnos anyagi okok miat el kellet adnom! :( Pedig abból let volna a jó sm! :D
Nem ez a 125 sr! De most nagy fel újítás alatt van a masina!
Színterezve lett a váz, a központi teló is ki lett cserélve egy erősebbre, előre 17"kerék nagy tárcsával, motor fúrva lett meg minden szímering és a tömbszelence is ki lett cserélve, első teleszkóp fel lett újítva, előre még fék adaptert kell gyártattni, ülést kicsit át alakítani és be húzni, amúgy gyári a tankja az nem lett le cserélve!
A megtorpanás lehet gyertya miatt. De lehet attól is, hogy kevés a levegő, ha mondjuk hirtelen gázadáskor lép fel ez a megtorpanás.