Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán 15-52 a gyári áttétel.

A megtorpanás lehet gyertya miatt. De lehet attól is, hogy kevés a levegő, ha mondjuk hirtelen gázadáskor lép fel ez a megtorpanás.
125-ös KDX-en hány fogasak a lánckerekek gyárilag?
Érdeklődnék, hogy ezeknek a KDX-eknek mekkora rezonancia a megengedett?
Nekem eddig csak Simsonom volt, meg egy 125-ös DT-m. A DT-nek szinte semmi rezonanciája nem volt, a KDX viszont össze-vissza zizeg magasabb fordulaton. Ha lefogom a dudát, a fejidomot, a km-órát, és hasonlókat, akkor talán kevésbe van idióta hangja. A blokkja (az én fülem alapján) nem csörög, talán, szóval annyira végülis nem zavar a dolog. Csak hát azért na...
Egyébként ma kerültem egy nagyobbat a géppel a környéken. Amikor megy, akkor elég jól megy szerintem. Viszont amikor gyorsítok, akkor egy darabig elég jól gyorsul, aztán elkezd dadogni kicsit, megtorpan, majd megindul, és "szaggassa a tarackot".
Ez a megtorpanás mitől lehet? Gyertyát veszek bele jövőhéten, remélem az megoldja...
Ez az a jelenség amit írtam. Tehát hidegen a tekercs normálisan működik, de ha megmelegszik a motor ugye ez is kap meleget és a sérült szigetelés hő hatására átvezet és lecsökken az induktivitása a tekercsnek és nem indukálódik megfelelő feszültségszint.
Ezt nem lehet ellenállás mérővel kiszűrni.
Egyébként találkoztam olyan tekercsel robogómnál hogy amint be melegedet le ált a robesz! Hidegen tejesen jó volt a tekercs ellenálása és nem tünt szakadtnak! De amint be melegedet nem tudom pontosan hogy mondta a tekercselő de abban a pillanatban hello volt neki! De amint ki hült jó volt! :S
Hello

A tekercs ellenállásának mérése csak akkor szűri ki teljes mértékben a hibát, ha megszakadt. Ha zárlatos lett egy pár menet, akkor lesz neki ellenállás értéke, csak nem annyi mint gyárilag volt.

Motorszám alvázszám alapján elég sok boltba meg tudják mondani az évjáratot.
http://www.viktormotor.hu/port...
Itt találsz kép alapján! És kb az évjárat is meg van akkor! :D
Egy KDX évjáratát honnan tudom megállapítani? Az enyém elvileg '96-os, de nem találom rajta sehol sem. A boltban meg csak '90-'94-es évjárathoz van fékbetét. Mondjuk úgy is beviszem majd a kopott fékbetéteket, ha kiszereltem, csak szeretném tisztázni ezt az évjárat dolgot.
Nem megvan!
Hello el küldtem már Emailben! El küldjem itt is?
Hát majd valamelyik nap szétkapom azt a részt, és megvizsgálom a tekercset. Gondolom, hogy ellenállás mérővel meg tudom vizsgálni, hogy szakadt-e?!
Szia!
Te rendeltél vizpumpa szimeringet igaz? Keéllene a tel számod mert a fútár nem talál otthon
Lenni kéne külön világító tekercsnek

Egyébként a mágnes nem lehet elöregedve mert akkor gyújtás se lenne.
Hát majd át viszem a tekercselőhöz mert ahogy el néztem kicsit nincs jó álapotban a tekercseim! :S Én arra gyanakszok nagyon! Vagy a lendkerék mágnese van el öregedve! :S
Ezekben a világításnak van külön tekercse?
Ha nem elektromos a power nyitás, hanem mechanikus akkor tuti nem az a baj. Inkább a világító tekercsnél kell kereskedni.
Egyébként ha érdekel valakit van két nagyon jó álapotban lévő első indexem kdx 125re!
Hazafelé az enyém is csak villogott/elhalványult, majd végül kialudt teljesen.
Én nem tudnám elképzelni az enyémet SM-nek. Utcán én használhatatlannak érzem. Ennek húzni kell, meg folyamatosan járjon a váltó
Utcán egy gázon nekem olyan mintha MZ lenne
Egyébként nekem is vannak bajok a vílágitásommal! PL.: Mikor húzok neki egy teli gázt és el ked ki nyitni a power néha be halványul az égő! Elvileg tekercsel van valami baj vagy a lenkerékkel! Mert tőltés is jó és a fesszabom is tökéletesen mükszik!
Azok kx-é de igazából azokat nem is igen kellet vagdosni! A sárvédőt azt igen de azt se nagyon és nem nagyon látszik rajta! :) Anno volt egy 250es KDX em de azt sajnos anyagi okok miat el kellet adnom! :( Pedig abból let volna a jó sm! :D
Szép munka!
Így már más, hogy 125-ös azt hittem 200-as.
A sárvédő meg az oldalidom az KX-é?
Értem. Ezek szerint akkor valami más miatt nincs világításom.
Kontaktok, kapcsolók, izzók elvileg jók. Na majd keresgélem még a hibát.
Az enyémben egyáltalán nincs akksi gyárilag és világít. igaz alapjáraton az indextől borul a dolog de azon kívül minden oké
Nem ez a 125 sr! De most nagy fel újítás alatt van a masina!
Színterezve lett a váz, a központi teló is ki lett cserélve egy erősebbre, előre 17"kerék nagy tárcsával, motor fúrva lett meg minden szímering és a tömbszelence is ki lett cserélve, első teleszkóp fel lett újítva, előre még fék adaptert kell gyártattni, ülést kicsit át alakítani és be húzni, amúgy gyári a tankja az nem lett le cserélve!