Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Igen, mechanikus power, nem kell hozzá aksi, és semmiféle elektronika. Főtengely fordulata határozza meg, mikor kell nyitni a powernak, rudazatokon keresztül stb. Típushiba nincs nagyon, minden egyszerű rajta ezért nem is romlik el (pl különolajozás). Strapát is bírja, jó masszív, de ez által nehéz is kicsit, legalábbis nekem előző gépemhez képest. Szervizigény meg ugyan annyi, mint egy 125 2t endurónak. Ha néha ránézel, és odafigyelsz rá, nem lesz nagy baja. Ja és persze ne kókányolós embertől vegyél gépet, mert sok lesz a fejfájás(tapasztalat).
Még egy észrevétel: utángyártott alkatrész nincs hozzá, bontó(itt fórumon is vannak ajánlatok, ajánlom Tomiwrc-t), vagy kawától tudsz szerezni dolgokat, igaz utóbbitól csillagászati áron.
Ajánlom a kis Kdx-et, nem fogsz benne csalódni! Sok sikert!
Üdv.
Sziasztok érdeklődnék a kawasaki KDX 125-után.Milyen típushibái lehetnek,mennyire szervízigényes,strapád hogyan bírja...a power szelep itt is mechanikus vagyis aksi nélkül is megy a power nem úgy mint a yamaha DT-nél?
Helló!
Nekem akkor "pukkadozott" amikor elbaszta a gyertyámat, és belül volt a szikra. Bár ha úgy vetted, hogy üzemképtelen volt, akkor sok millió hibája lehet. Kezdd az elektronikánál, pl cdi, gyertya stb. Sajnos ezt neked senki se fogja tudni így megmondani neten keresztül, mi a pontos hiba, de annyi biztos, hogy ha életjelet ad, akkor az elektronika felé keress.
Üdv.
Sziasztok! Vettem egy KDX 200at egy hengerrepedéssel, nem is ez a gond, ingyen meg lett csinálva, na már most összeraktam, benzint kap szikra van, de valahogy nem jol adja a szikrát. rugásra nem indul, ha tolom akkor is csak pukkadozik. a motor 1 éve nem üzmel, 1 évvel ezelőtt állt meg mert nem volt szikra. csináltak rá új tekercset, van szikra, de ahogy írtam csak pukkadozik. Valakinek valami ötlete?
Helló.
Van eladó rezom ha esetleg még érdekel teljesen gyári.
10.000 plusz posta
Sziasztok.!
A képen látható motorról néhány alkatrész eladó !
IDOMOK kipufogó HENGER HIBÁTLAN DUGOVAL POWER
A MOTOR BLOKK FRISSEN GENERÁLOZOT NEM MINDEN ÁRON SZEDEM SZÉT.
Dugó henger 40.000
Power 30.00
Teljesen friss generált kapot osztárkoknál azért enyi az ára.
Sok alkatrészt fölhasználtam a motorból de írjatok hívjatok nyugodtan és megbeszéljük.
Tel: 0630.649.26.76
Email: pacso.tacso@freemail.hu
a mail cimem molnarferenc2@chello.hu
irj egy levelet s elküldöm a cimem
Helló.
A kapcsolón szívató minden rajta van teljesen gyári nincs letörve róla semmi.
10.000 ér eltudom küldeni írd a címed és még a holnapi nap folyamán föladom.
Szia
Értem tehát akkor 12 ezer lenne
Megmondom öszintén 10 ezret tudok szánni az egészre postával együtt de egy kérdésem lenne a kapcsolon rajta van a szivato karja is?
Várom válaszod
Üdv Feri
38 körülire mondják... KTM-em DTr blokkos volt csak KTM felirat volt rajta meg egy két dolog más volt benne... az olyan 20 körül volt.
Hát ez a KDX szerintem majdnem hogycsak kétszer olyan jól megy... Ég és föld a két motor... ez már alúrol elkezd húzni, 3.-ba még kerékre lehet venni... meg hát teljesen más...
de ez egy sr
a szín azé stimmel
Elég fasza gépezet! Ja tényleg hasonlít a blokk, de nem csak a henger más, ahogy elnézem
Hány pacis, és kb mennyi a vége? Ja és 25ös Ktm-edhez képest erősebb?
Jó motorozást, lassan én is csatlakozok az élők sorába, remélhetőleg
Helló.
Gyári kmx végdob teljesen hibátlan szép hangja volt 6.000
Világitás kapcsolo teljesen gyári jó állapotba 4.000
AZ ÁRAK FIXEK postai utánvétel megoldható 2 nap alatt oda ér de akkor plusz 2.000
Vagy pesten a 17 edik kerületbe átvehető.
Itt van pár:
szia
az elsö képen van egy gyári dob s egy világitás kapcsolo
Ezeket menyiért adnád?
Sziasztok.
Kawasaki KDX
Kawasaki KMX
Kawasaki KX
91-98 IG szinte minden a fent emlitet tipusokhoz írjatok hívjatok és megbeszéljük.
Teszek ki képet a dolgokrol és a kmx gyári hátsó végdobrol !
Sziasztok
Kawasaki KMX-hez keresek kipufogo dobot ha van valakinek irjon legyen szives
Üdv Feri
Okok, várom
Ha holnap jó idő lesz, és kimegyek vele csinálok pikcsört és felrakom...
Hát jelenleg nincs bekötve mert az egész motor darabokban van Megcsinálom az előző gazdái faszságait, mert így nem lehet használni, ráz mint a szar. De már csak egy főtengő centír van hátra Szikszainál, mivel drága jó Tábori decemberben elbaszta nekem, alsó tűgörgő csere stb, és most vettük észre, hogy az egyik központozó részébe beletört valami központfúrót, így nem lehet centírozni se, ráadásul kemény anyagból van... Szóval mindenkinek jótanács: Táborihoz SOHA! (halkan jegyzem meg, több motorszerelő, köztük Fodor mester is csak legyintett egyből a neve hallatán..)
A blokk nem tudom mennyire egyezik a 200assal, nem láttam még közelebbről Ja és visszatérve a különolajozásra be van kötve, nincs vele semmi gond, de nem is lehetne vele szerintem, mert olyan egyszerű mint egy pofon, olajtartályból egy cső, bele az olajozóba, ott egy fogaskerék, és ennyi az egész, közlőfogaskerekek meghajtják, és szerintem el sem tud romlani az egész. Dt-n meg túl van bonyolítva, lehet azért szar az összesen, így 20 év után
Ui.: tegyél fel képeket a nagy tesóról
Én is így vagyok vele... csak akkor szar, ha hideg aztán goyrsan akarok rárugni.. de amugy jó, mert könnyen indul. :) Most nézem a képidet szép is kdx-ed van, és a blokkunk szinte ugyan annanak tűnik. Csak a hengerünk lehet más?
Valamint neked be van kötve a külön olajzás? Mennyire megbízható? Pl. Yamah DT-knél nem valami frankó egyiken se...
Hát én a fogakra tippelek, amik egymásba kapaszkodnak, ez szokott a hiba lenni, nekem is szar... De aztán ha pontos diagnózist akarsz szedd le a deklit. Szerintem bontottan tudsz venni, de általában csak tengellyel meg mindennel együtt, vagy esetleg ebay vagy a kawától milliós összegekért Vagy hagyd az egészet, jó az
Köszi.
Olyan fogaskereket vajon lehet kapni ehhez a tipushoz? Eléggé ritka... vagy az nem lehet, hogy a fogaskerék belsejében lévő persely (ha van!?) elkopott és lötyög a fogaskerék?
Helló!
A berúgó fogai valószínűleg kigömbölyösödtek, átugrik.. Ezt csak cserélni lehet. A féket meg, meg kell nézni lehet hullámos a tárcsád, rossz a fékbetéted, esetleg ereszti az olajat a hátsó főfékhengered, vagy csak lehet levegős a rendszer, és csak légteleníteni kell, de akár az is lehet, hogy nincs jól beállítva a fékkarod.
Sok sikert!