Sziasztok!
Ma vásároltam egy kdx 200-at. Valaki eseetleg akinek van/volt tudna egy két tippet-tanácsot adni? Jelenleg annyi a baja, hogy a hátsó féket eléggé tiporni kell, meg nagyon néha elszalajt a berugókar.
Attól függ kinél és hol találod, lehet 5 ezer és lehet 30 is. de ha raksz rá akk olyat rakj rá ami ehhez a blokkhoz való, mert ha nem olyan lehet még rosszabb is lesz vele.
De ha pályán akarsz mászkálni akk sztem jó 13 as első lánckerék is kezdésnek, és ha kevés akk próbáld meg a rezót. lánckerék olyan ezres körül van.
Helló.
féknyerget 8.000 Ft ért adom ! ár FIX plusz posta mindegyik hibátlanul működött.
Ha esetleg érdekel valamelyik akkor mond meg melyik re gondoltál írd a címed és postázom vagy pesten megtekinthető.
Azt én is tudom, de így hirtelen ez a leggyorsabb házi tuning. sorolhatnánk itt a membránokat, karbit, amint mondtad gyújtást is, de olyan őrült nagy különbség nem igazán van. szerelő haverommal próbálkoztunk ilyesmivel és meglepően sokat dobott rajta a kx rezó
a kettő egyszerre nem megy, külön-külön és egymást gyöngítve megoldható a dolog a lánckerék variálásával.
90- körüli kx rezó, elvileg ugyan az a blokk. én nem tenném mert akk ugyan olyan lesz mint a kx és kezdheted számolni az órákat és az alkatrészeket.
tuti tipp egy 360 EXC
Üdv!
Lehet, hogy neked írtam az apró-rovatban is, de azért próba-cseresznye, újra megkérdezem:
Kawa KDX 125-höz keresek gázbovdent, lehetőleg csak az elosztótól a karbiba vezető szálat, de ha csak egyben lenne, azt is megbeszélhetjük.
Előre is köszi a választ!
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinél elfekvőben egy gyújtásoldali dekli láncvédővel? Akinek lenne az jelezze, mert megvenném ha jó állapotban van. Előre is kösz. Üdv.
Hello!
Örülök, hogy meglett a hiba okozója. Elég csúnya egy alkatrész.. Amúgy a henger és a rezonátor között is van gyárilag folytás, szinte ugyanígy néz ki az alkatrész. Az is nagyon sokat dob rajta. Ha esetleg még benne van, akkor érdemes kiszedni.
További jó motorozást!
Üdv.
Meggyogyult a KMX_em! :-))
Nem fogjátok elhinni egy folytás volt a membrán mögött a szivocsonkba
Számtalanszor levettem a karbit de nem vettem észre de most megvan kivettem s bivaly a gép!
Nagyon szépen köszönöm a segitségeteket rendkivül hasznos volt!
További jo forumozást és motorozást ezentul én is itt leszek!
Üdv Feri!
Ui A bünös a foton láthato!
ha nincs rendes alpjárat az lehet azért mert főtengelyes a motor, de annak is oka van, tehát az esetek többségében azért előbb kezd el lógni az egyik főtengelycsapágy, azt meg meg tudod ugye nézni, meg hallani is.
amúgy az én kdx-em is csinált ilyet, üresen kiforgott de menet közben néha nem,... én megnézném a helyedben a sztender visszajelzőjét, aztán gyertya, és végül nekem ha jól emlékszem a gyújtótrafóm adta fel végleg...
amúgy az enyém főtengelyes volt, 2x cseréltünk benne főtengelycsapágyakat, végül rájöttünk hogy a főtengelycsapágy perselye van szép szabályosan elrepedve és azért lógósodik ki minden egyes alkalommal..persze nem vettük észre mert olyan volt mintha gyárilag ilyen lenne..végülis meg lett csinálva, remélem azóta sincs vele gond.
Még annyi hogy a külön olajzás ki van kötve keverékkel használnám
az elözö tulaj követte el de azt halottam jobb igy mert megbizhatatlan ez a rendszer
Üdv Feri
Nagyon szépen köszönöm a sok választ és tanácsot ma nem lesz idöm a géppel foglalkozni tegnap pedig dolgoztam délután
De holnap reggel ismét nekiállok kiprobálom a másik rezot és ugynéz ki fel tudtam hajtani egy másik karbit is kölcsönbe azzal is tesztelni fogom
Az alapjáratot sikerült beállitani az most ugynéz ki jo
Miután kicseréltem benne a bendzint- mert ugy gondoltam tul olajos vagy régi- és az olajat utána már nem füstölt anyira de még mindig jobban mint kellene szerintem.
Tehát egyenlöre itt tartok a szimering cserétöl "fázok" kicsit mert ugye ahhoz szét kell huzni a blokkot tehát tömités készlet stb stb
De ha nem lesz más akkor neki állok
Ja kérdeztétek a légszüröt a gyári van benne kimostam szerintem rendbe van
Karbi beállitás levegö csavar 3 fordulat indul könnyen hidegen melegen is
Esetleg videot teszek fel rola ha tudok
Szivesen veszek és megköszönök minden ötletet hozzá szolást
Ő általánosságba írta, már a problémától függetlenül :: "...rezonátortól nem valószínű a gond, mert kipörögne, csak a nyomaték nem volna meg, a dob meg 2t nél teljesen tökéletesen mindegy milyen"
De azt írta, hogy üresben kipörög. Ha üresben leforog, akkor menet közben is leforogna neki, akármennyire is el van dugulva vagy nincs a kipu rendszer.
Ma vásároltam egy kdx 200-at. Valaki eseetleg akinek van/volt tudna egy két tippet-tanácsot adni? Jelenleg annyi a baja, hogy a hátsó féket eléggé tiporni kell, meg nagyon néha elszalajt a berugókar.