Ezzel nagyon nem értek egyet. Ha el van dugulva a kipufogó akkor nem fog tudni kipörögni. Ez olyan mintha téged a nyakadnál fogva fojtogatnának és közbe nyomjál ki 100 kilót.
Ha tiszta akkor kipörög rendesen. Ha le van véve akkor még többet pörög, mert szabadon megy ki (folytás nélkül) a kipugáz, de nyomaték közel nincs annyi mint kipuval.
ha nincs benne akksi az ég világon semmi baja nem lesz, nem tudom ki és miért gondolja így. rezonátortól nem valószínű a gond, mert kipörögne, csak a nyomaték nem volna meg, a dob meg 2t nél teljesen tökéletesen mindegy milyen.
Karbinál jobb ötletem nincs, nekem megjavult tőle
Jobban füstöl mint a keverék indokolná? Ha más olajat teszel a külön olajzóba már akkor másképpen füstöl. Például nekem ha Agip Cross olaj van benne alig füstöl valamit, ha meg Castrol Racing akkor meg olyan mintha szénnel tüzelnék benne.
Ha változik az olajszint a váltóba az az igazi megmondhatója a szimmering állapotának...
ha főtengelyes a motor, azt onnan lehet tudni hogy jobban füstöl mint azt a keverék idokolná, de mégfontosabb jel hogy nincs olyankor rendes alapjárat, nem lehet beállítani...az is lehet hogy nem forog ki rendesen, de az már szélsőséges helyzet.
sziasztok
Egész délelött a mocival foglalkoztam karbit darabokra szedtem kipucoltam kifuvattam levegövel
Lecseréltem a bendzint s az olajat de a jelenség ugyanaz
Szereztem kölcsönbe rezot és kipufogo dobot ezeket fogom még cserélni s megprobálom ugy
Raktam bele aksit is mert mondták hogy ha nincs benne akkor szétmegy az elektronika. Nem tudom igy van e de ezen ne muljon. :-)
Szoval nem tartok sehol sem! :-(
Egy haver mondta hogy esetleg szimeringes azért füstöl és azért nem pörög ki
Erröl mi a véleményetek?
Ja cseréltem gyertyát is
Elöre is köszönöm
Üdv Feri
De a karbit is pucold ki és utána állítgass. Meg kiemelt pólusú gyertyát vegyél. Meg ha leszeded az ülést a légszűrőt is pucold ki, ki tudja azzal is mi van.
Köszönöm szépen a tanácsokat mindet ki fogom probálni és leirom az eredményeket
Egyébként NGK gyertya van a mociban
Lehet hogy az a ludas még ma megnézem
Köszi mégegyszer
Üdv Feri
Én bementem az első motoros boltba, mondtam mim van és mi kéne rá. megnézte katalógusból és lánckerekekkel együtt kijött 10 ből. tudom nem a legrajosabb lánc (KMC) de nekem nem nyúlik. rendesen kell olajozni és sokáig jó lesz. gyári méret 16/52 nekem 15/52 vel gyönyörűen megy
Nekem is ugyan ilyen volt, adj neki 2-3 fordulatnyi levegőt a karbin. biztosan jó lesz, esetleg egy új gyertya jó lenne de én az ngk ban nem bízom már. vettem legalább 5 öt, olyat ami bele való de 100 km a max amit kibírtak. egy 17 es densoval hajtom mióta megvettem. gondoltam a gyári jobb de nem
Kawasaki kdx et vagy kmx et vennék lehet üzemképtelen leharcolt is !
komplett blokk is!
komplett váz blokk nélkül nem érdekel.
ajánlatokat emailba képekkel árral várom ha esetleg lenne valakinek eladó előre is köszönöm.
Helló! Helyedben egy másik gyertyával megnézném mit csinálna, volt már olyan, hogy rossz volt a gyertyahézag és ugyanígy nem pörgött ki, de mondjuk ha üresben igen?!?! Nem tudom, egy próbát megér.
Kicsit haladtam a KMX_em ügyében megnéztem a powert a kipufogonál mozdul szépen power fedél nélkül mentem a mocival nyit a szelep de nem pörög ki továbbra sem
Illetve ha nem terhelem tehát sztenderen áll üresbe simán kipörög de amint elindulok vele 6 ezernél bedadog.
A mai nap folyamán 2 uj dolgot produkált ingadozik az alapjáratom és ha huzatom füstöl mint a fene.
Oké tudom 2 ütemü de enyire nem szabadna füstölnie szerintem.
Esetleg valami ötlet valakitöl?
Elöre is köszi
Üdv Feri
Ha tiszta akkor kipörög rendesen. Ha le van véve akkor még többet pörög, mert szabadon megy ki (folytás nélkül) a kipugáz, de nyomaték közel nincs annyi mint kipuval.