Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól van már- ne lányoskodj Don Quijote!
Nem ment át- csak ott is vagyunk. Majd adok én neked hogy csak úgy lelépnél!
Milyen dolog már ez!
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne, hogy az er5-nek mi a végsebessége?Mert szerintem az enyémmel valami baj lehet, mert 6.-ban 156-160 körül 8000-es fordulatnál szinte elvágták, már nem akar menni, vagy ez lenne a vége?
A fórum átment FB-re?
Nem megyek utánatok.Isten véletek TKB.
Köszöntem:)
Felraktam a facen a TKB csoportba. Igaz zárt, de akkor felveszem Esztit- és onnan le tudod szedni!
Üdv TKB!

A győri tali képeit kitől kérhetném el?:)


Köszöntem:)
Szia drága! Igen, meg, nemsokára rakom fel őket a faszbúkra!
Fisike, megkaptad a cd-t?
A Givi-nél van még keresztben egy merevítő, amit a hátsó kapaszkodó felfogató csavarjaihoz kell rögzíteni.
http://img585.imageshack.us/im...
hátsó doboztartót hol kell rögziteni? mert néztem neten képeket, és látom hogy a hátsó rugó csavarjához kell egy helyen. de a hátsó oldalsó idom alatti csőhöz is kell rögziteni valahogy, nem? le tudná ezt nekem irni valahogy, esetleg közeli képeket küldeni? köszi
Köszönöm szépen, egy kis időm lesz rá, megnézem. Úgy is ki kellene takarítani a helyet is !
No hát akkor megoldódott a rejtély- szerencsére elmondhatjuk hogy mégiscsak tökéletes motor az az Er- 5!
Szia!
Az első lánckeréknél lévő műanyag burkolatot le kell venni. A váltókar tengelyével egyvonalban van, egy pipa alakú csatlakozó megy rá, nekem világoszöld vezeték piros csíkokkal. Kicsit össze kellett nyomnom az érintkezőt és maga a hatlapfejű csavar is ki volt lazulva.
Szia!
Az üres visszajelző kapcsoló hol található a gépen? Nekem is meg kellene nézni, mert néha "nehezen"akar kigyulladni a visszajelző, és bár indul, nem mindig reagál azonnal az önindítózásnál.

Köszi
Lehet, hogy csak az üres visszajelző kapcsolójánál lévő csatlakozó szivatott meg, alig érintkezett és a csavar is ki volt lazulva. Meghúzás után úgy indult, mint "régen".
Szerintem ezzel sincs még gond. Éjszakára kiraktam a hidegre, 12,9V-ot mértem, utána 1 percig rákötöttem egy 60/55W-os izzót és azután is 12,4V, picit később 12,6V-ot mértem, tehát máshol lesz a gond valószínűleg.
Igen Yuasa.De én még nem láttam.Valahol az ülés alatt figyel.Nagyon kíváncsi vagyok meddig bírja.Az autóimban ennyi idő alatt négy akku csere volt.Egyik se bírta három évig.
Nem tudom, április óta van nálam motor, én még nem cseréltem benne. Egyébként egy Yuasa YTX12-BS akksiról van szó. Ezzel adták ki gyárilag?
Hány éves az akku?Nekem kilenc múlt és még teker min a mozambo.
Viszont hosszabb állás után mindig csak 3-4-5...után indul.Van,hogy még le is áll.(Ez sok hét állást jelent nálam)
Délelőtt, fűtött pincéből kihozva is csak másodikra indult. Kicsit úgy hangzott, mintha akksi gond lenne, majd megnézem terhelés alatt mit mutat. Terhelés nélkül miután hazaértem 13,5V-ot mutatott a műszer, amit kicsit sokallok. Télen átnézem az üres visszajelző kapcsolóját, az indítórelét és az önindítót is, remélem ezek között lesz a ludas.
Csinálta, nem találom ki, mint ahogy Adyyé is csinálja. Gondolom az övében sincs 250000 km, csakúgy ahogy az enyémben sem volt 250000km, nem volt tekerve az órája. Valós km állás.
Nézz utána mert ennek a motornak pöcc röffre kel indulnia. Nekem téli 4 hetes állásoknál fordul elő, hogy 2x- ra kapja el nagy ritkán 3x- ra, de hát ugye az már nem egy hétköznapi szitu...
Használj Spuri adalékot, meggátolja a lerakódást, és javítja a hidegindítást!
Hát ha 250 ezer km volt a gépben akkor már csinálhatta!
Érdekes. Ilyenkor sajnálom az akksit és az önindítót, nehogy az élettartam rovására menjen, mivel elég sokáig kell szenvedniük.