Jó- de ha ripityára törte akkor mit csinálsz meg rajta? Amúgy haver így járt a ZRX 1100- ával, öccse megtörte műszarfalnak annyi lett. Haverja addig kutakodott valami japán oldalon vagy hol míg egy más skálázású de zsír új Kawasaki műszerfalat behozatott 60 ezer ft- ért!
Annyi hogy az óra belsejét átrakta a régiből azt kész. Kicsit azért köszi hogy 5x- ös áron árulják az alkatrészeket itthon...
Ötlet: Ha nem találsz bontottat, az újank horror az ára akkor érdemes elgondolkodni egy univerzális műszer egység beszerzésén... (igaz ezek már digitálisak és kicsit lomhább a fordulatszám kijelzésük de neten keres rá mert google a barátod)
2004-es évjáratú ER5-höz keresek komplett műszerfalat. Valaki tud segíteni ebben a témában?
Jó pár motorbontót felhívtam, de sehol sem tudtak segíteni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Na jó de akkor a többi zárral(ha van) mi lesz.A gyerek robeszén három zár van amit ugyanaz a kulcs nyit.A Kawán is.Én a kettes megoldást választanám.Abban az a csapda,hogy feltehetőleg a gyújtáskapcsoló már jó kopott.Ha a lakatos kolléga kopott lamellákhoz reszeli ki a kulcsot meglehet,hogy az sem nyitja a többi(nem annyira kopott )zárat.
Mert ugye a többi közel sem szenved annyit ezért abban jobbak a lamellák.Viszont azokban sok modellnél kevesebb lamella van mint az indítóban ezért a fordított megközelítés is két esélyes.
köszi a segítséget! ausztriában vagyok és a robesz is, itt pedig szerintem a lakatos vagy más ilyesmi szolgáltató a robesz árában lenne, úgyhogy veszek majd akkor magyarországon egy másik gyújtáskapcsolót. köszi! :)
Na ezért örülök, hogy egy smkp. fórumon is fent vagyok, ott aztán megy a házi barkács ezerrel, az ember olyan dolgokat tud meg... :)
Szóval három megoldás létezik:
1. Az alapos: kicseréled a gyújtáskapcsolót, veszel egy újat/bontottat új kulcsokkal, gond nélkül beköthető.
2. A takarékos: gondolom olcsóbb, ha csak új kulcsot csináltatsz, ezt állítólag bármelyik lakatos megoldja, leveszed a zárat, elviszed hozzá, ott kireszelik neked hozzá a kulcsot. Árakra hallottam 6500 Ft-ot, meg 4000 alattit is, nem tudom... Arra azért gondolj, hogy ez csak a mechanikus szerkezetet nyitja, ha gyárilag van egyéb védelem/elektronika a kulcsban (immobiliser, jeladó stb.), azt nyilván így nem lehet pótolni, akkor a gyártótól kell újat rendelni; de gondolom egy robogóban nem gyakran van ilyen...
3. A nigga: kulcs nélkül is használhatod; ha van egy kapcsolási rajzod és/vagy egy hozzáértő segítséged, akkor viszonylag könnyen ki lehet találni hogy mely drótokat kell összekötni. Derbi Sendához meg tudom mondani... :)
üdv! tudom hogy nem ide tartozik, de a márkatársak között sok a segítőkész emberke. :) szóval van egy ismerősöm akinek van egy robogója. már amikor vette, csak 1 kulcs volt hozzá. előző télen elveszett ez a kulcs is. nem volt fontos a robesz, csak pihent a tárolóba, de most átvenném tőle, mert nincs rá szüksége. érdeklődnék, hogy pontosan hogyan lehetne orvosolni ezt a problémát. (az elméleti szereléshez nem nagyon értek, de ha leszedem az önindítót, akkor valószínűleg vissza is tudok rakni egy másikat) esetleg valami egyszerűbb okos módszer?
kösziii előre is a segítséget! :)
Én épp azon gondolkodom, hogy megkérdem Fisitől hol lehet venni ilyen telefont beépített hülyeség-generátorral, nem lehet rossz, egész nap elszórakoztatna...
"Gazdasági Istennyila"
Ilyet profi humoristák nem tudnak kitalálni... Éljen a T9!
12:10-kor hazaértem! Köszi a szervezést, a finom kaját, a meleget a szálláson!
Jó volt veletek!