Nekem is ezt csinálta, amikor kint állt a szabadban. Aztán a fűtetlen garázsban már abbahagyta, de amikor kint állt a ház előtt 0 fok alatt mindig előjött a probléma. Nem jöttünk rá az okára. Amúgy 250000km volt a gépben.
Rossz karbi szinkron miatt előfordulhat, hogy hidegen nehezen indul? Tegnap éjjel kint aludt a motor, reggel (-4 fokban) 7-8 próbálkozásra kapta csak el. Később 3 óra állás után fél 11 körül pedig csak második kísérletre indult. Nem hinném, hogy ennek így kellene működnie...
Olyan kérdésem volna, h nincs Valakinek egy felesleges jobbos bukó csöve ER-5re?
Szeretnék bukócsövet a motoromra van egy Illető aki megcsinálja de 1db-nak nem áll neki. Esetleg Más Valaki rajtam kívül nem érez késztetés arra,h legyen bukó csöve ha még nincs? Össze állhatnánk páran.
Hello,
Ha még nem vettél 350-ért megnézheted az enyémet.
3000-es gumi, gyertya, lánc, lánckerék, olaj, fékbetét és brutál kipufogó, de tompitó is van hozzá a vizsgabiztosokat megóvni, illetve Puige plexi és ez Japán belpiacos, azaz sokkal jobb, mint egy spanyol GS
Üdv,
Zoli
Jó a GS, mert a városban léghűtéssel megfőőő rajta az ebéd míg hazaér az ember!
Sajna én nem tudok főzni, ezért nem kérdés...ER-5, me hát motorozunk ugyebár és ne is emlegessük a kettőt egy mondatban!
Ez pl 15 éves, hol látsz ilyen állapotút GS-ben?
4-ben!? Rakd feljebb kettővel es majd kevesebbet eszik! :)
Legszuro én csak gyárit hasznalnek de jó állítólag a hiflo is..
Gyertya miért nem az előírt!? Hiába 9-es,szerintem van annak azért oka hogy a DR 9EA van oda írva!
A légszűrőt 2 hónapja cseréltem hilfo márkájúra. 4-esben vannak nálam ezek az értékek. A gyertya nem az az előírás szerinti DR9EA volt hanem valami hasonló NGK de az is 9-es hőértékű volt.
Hali!
Én is ugyanebben a helyzetben vagyok, szintúgy A2-m van, Yamaha TZR-ről váltottam ER-5-re. Az-az érzés amit először éreztem mikor felültem rá leírhatatlan. Legjobb választás, nem bántam meg. Technikailag jobban össze van rakva az ER 5 a GS-nél (gondolok itt pl. vízhűtés vs. léghűtésre), és szerintem szebb is.
Engem lehet érdekelne. Mennyiért vállalják?
Olyan kérdésem volna, h nincs Valakinek egy felesleges jobbos bukó csöve ER-5re?
Szeretnék bukócsövet a motoromra van egy Illető aki megcsinálja de 1db-nak nem áll neki. Esetleg Más Valaki rajtam kívül nem érez késztetés arra,h legyen bukó csöve ha még nincs? Össze állhatnánk páran.
Nos?
Üdv Szabolcs
Ha még nem vettél 350-ért megnézheted az enyémet.
3000-es gumi, gyertya, lánc, lánckerék, olaj, fékbetét és brutál kipufogó, de tompitó is van hozzá a vizsgabiztosokat megóvni, illetve Puige plexi és ez Japán belpiacos, azaz sokkal jobb, mint egy spanyol GS
Üdv,
Zoli
Sajna én nem tudok főzni, ezért nem kérdés...ER-5, me hát motorozunk ugyebár és ne is emlegessük a kettőt egy mondatban!
Ez pl 15 éves, hol látsz ilyen állapotút GS-ben?
Viccet félretéve gondolom ott kapott egy ajánlatot.
Legszuro én csak gyárit hasznalnek de jó állítólag a hiflo is..
Gyertya miért nem az előírt!? Hiába 9-es,szerintem van annak azért oka hogy a DR 9EA van oda írva!
Én is ugyanebben a helyzetben vagyok, szintúgy A2-m van, Yamaha TZR-ről váltottam ER-5-re. Az-az érzés amit először éreztem mikor felültem rá leírhatatlan. Legjobb választás, nem bántam meg. Technikailag jobban össze van rakva az ER 5 a GS-nél (gondolok itt pl. vízhűtés vs. léghűtésre), és szerintem szebb is.