Szép fotókat csináltál! A gyerekkoromat nyaranként ott töltöttem. Először csak a telek volt, aztán volt rajta egy Robur, abban aludtunk. Aztán elkészült az alap és a pince-ott is aludtunk, majd a ház.
Voltam ott osztálytársakkal, de aztán egy apámmal történt konfliktus miatt évekig felé sem néztem. 2005-ben megörököltem, 1/4-ed rész az enyém. Többet ott lennék a gyerekekkel, de a feleségem nem szereti a helyet. De ez már mindegy, nem mérvadó.
Én megyek. Amikor csak lehet. Mai is, miközben dolgoztunk anyuval, csak madárdalt lehetett hallani, meg motorokat.
Mindkettő zene füleimnek.
Én is lecsekkoltam a helyet, megtaláltam az utcát is de nem akartam zavarni. Láttam a picasán Tiszakécskéről szép fotókat ezért akartam megnézni, jövőhéten nem biztos hogy lenne erre is idő.link
ÉS az a szerencséd- hogy ahogy látom az enyémen ez egy sima egyszerű egykomponensű metál- tehát nem egy drága festé szerintem ami kell hozzá- persze ettől még ha akarod tolhatsz rá egy lakk réteget pluszba- elég egy deci szín meg egy deci lakk!
Ezt mondom én is- nem lennék meglepve a karcmenets motoron találnék kromofág iután a dekli alján egy kis gittet eltüntetendő a karistolást az öntvényből!
Kár hogy nem fogom élőben látni. Mondjuk ilyenkor áldom az eszem, hogy anno az apóstól (ex após) megtanultam az autófényezés alapjait, és van otthon egy kis Schneider stukkerem, meg egy kompresszorom!
Amúgy elég annak a motornak a sima kerti slag is illetve a magas nyomásút állítsd szélesebb legyezőre- akkor sokat veszt az erejéből, és nem kell 5 centiről mosni- elég a 15 -20 is!
Tisztára úgy néz ki mintha már fújták volna.Nem pattoghatna le,én annó az enyémet úgy vettem hogy az előző tulaj valami zsíroldóval próbálta megpucolni és megmaródott a gyári festés(már ha a dekli festve van)de nem pattogott le csak elszíneződött.
Ez egy sima festék réteg, és nem szabadna lejönnie- hacsak nem volt mégsem annyira karcmentes az a motor, lehet takáltak vele, és újra festették gány módon!
Amúgy simán festve van és nem kell kidobnod érte pénzt- le kell csavarozni szépen és újra kell fújni a megfelelő színnel. Nem egy nagy tétel. Na most az viszont nekem is kérdéses, hogy ha azt a deklit leszeded, akkor addig le kell e engedni az olajat!
De végül is ez nem egy nagy munka!
Szal go tü dö festékbót- ahol minőségi festékből kevernek ki színt- dekli lekap- kromofág- kis töltő alapozó üvegre csissz és újra fest! Ennyi! :)
Szia!
Jövő héten semmiképp ne gyere max majd utána mert jövő héten TKB tali!
Utána viszont délelőttös leszek akár egy délután is meg bírjuk csinálni remélhetőleg- vagy várj egy kicsit, és akkor meglesz a többi cuccra is a pénz!
De ahogy gondolod!
Köszönöm......ha megfizethető áron van akkor mindenképp átgondolnám a dolgot! Hívtam az adatlapodon lévő telefon számot, de aztán rájöttem, h hétvége van! :)
A mai nap nagyon elkeseredtem!
Kb 5 napja van nálam a motor, és mondom lemosom! Elővettem a magasnyomású mosónkat.....ne egy valami ipari mosót képzeljetek el, egy mezei kis mosót! Körbemostam a motort csillogot villogot! Régi motoromat is ezzel a mosóval mostam! Kezdett száradni és akkor döbbentem le! A blokk oldaláról szépen lejött a króm réteg......illetve nem tudom milyen rétegnek hívják! Nagyon elkeserítő a helyzet mivel szépen folyamatosan pattog tovább.....szóval ha hozzá érek ne adj isten legközelebb le akarom mosni, persze ezentúl szigorúan kézzel, szóval akkor szépen pattog tovább! Karc mentes volt a blokk........!
Más is járt már így rajtam kívül? Vagy csak én vagyok ennyire szerencsétlen? Tudok ezzel valamit kezdeni? Esetleg cserélni azt a részt? Nagyon bántja a szememet......
A Jófogáson vagy az Apródon kb 1 hete találtam egy ER-5 öt amit bontanak! Érdemes lenne felhívni a hirdetőt hátha odaadja mondjuk 5000 ért! 25 ezer forint az horror érte!
Láttam, hogy hívtál tegnap. Motoron voltam:) nem tudtam felvenni.
Még nem jött meg a fékbetétem. Csavart végülis nem veszek, remélem jól lesz ami benne van.
Ezzel a műszerfallal meg komoly dillemában vagyok. Helyzet az, hogy most nem tudok rá 25 ezret szánni. Csak valamikor a következő hónapban tudnék. Elég sok volt most a kiadásom:)
Mondtad, hogy van egy tartalék javított műszerfalad. Le kéne boltolni amikor megyek....
Viszont hidegen kicsit nehezebben indul a vas, néha hidegen lefullad menet közben, főleg ha kátyúba, bukkanóba megyek.
No, remélem jövőhéten meglesz a cucc és akkor valamikor el tudok menni. Ja, rendeltem még egy motoros gps tartót is, biztos ami biztos:)
Hát ebben lehet valami! Mondjuk Én is 6400 km-el vettem 2009-ben az enyémet,de még a gyári gumi volt rajta,még a DOT szám is egyezett! Ezen a motoron helyből nem a gyári gumi van!
Ez ugyan az mint az enyém! 2002-es gyártás,és 2003-as forgalomba helyezés szerintem! Nekem már van üzemanyagmérőm+az ujabb tanksapka,de a tankon csík még nincs! Úgymond átmenet a régi és a"facelift"-es között!
Voltam ott osztálytársakkal, de aztán egy apámmal történt konfliktus miatt évekig felé sem néztem. 2005-ben megörököltem, 1/4-ed rész az enyém. Többet ott lennék a gyerekekkel, de a feleségem nem szereti a helyet. De ez már mindegy, nem mérvadó.
Én megyek. Amikor csak lehet. Mai is, miközben dolgoztunk anyuval, csak madárdalt lehetett hallani, meg motorokat.
Mindkettő zene füleimnek.