Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek gözborotva?

Vegyszer meg slag vazze azt kész
ha merőlegesen , óvatosan nyomja rá a gőzborotvával, akkor nincs gond, nem hajlítja el!
De mihelyst, picit oldalról kap bele, akkor összekócolja mindet......:)
Hűtővel kapcsolatban a gőzborotvával vigyázz, mert gyorsan összekócolja a hűtőbordákat!
Sziasztok!
nekem lenne 1 olyan kérdésem hogy hallottam olyanról hogy van olyan autó ami vezethető segédmotorkerékpár jogosítvánnyal.láttam a neten egy 400ccm-es kisautót és azt írják hogy vezethető segédmotorkerékpár jogsival, ez vajon igaz lehet???????
Le kell mosni.


Komolyra fordítva a szót.

Lehet kapni olyan sprét ami ugy oldja a bogarakat ill rovarokat mint ha kosz lenne. befujod utánna meg vizzel áttdörkölöd

Szerintem.
Sziasztok!
Hogy lehet a hűtőn levő rovargyűjteménytől megszabadulni?
amit leirtál az alapján elég tágak az esélyeid. nem akarok nagy becslésekbe bocsájtkozni, de ha nagyon elszalad a lo ( főleg a szerelővel) akkor biza 200k fölé kerekedhet az összeg. Persze ez csak durva saccolás de ha megveszed, utána feltétlenül érdeklődj utána az alkatrészeknek és a munkadijaknak lagalább 3-4 helyen. Nekem volt olyan hogy egy gyujtáselektronika cseréért képesek volta elkérni 13000 munkadijat!
hello! sajna szerintem kicsit el foglak keseriteni. én nekem egy zzr-em van. tapasztalataim a következők: -ha szervizbe viszed, akkor szerelője válogatja hogy mennyiért csinálja meg. itt akár tizezrekről is lehet szó!
Sziasztok!

Lenne 1 ?-em. Adott egy kawasaki GPZ 550-es 1984-es évjáratú, új gumik javított első telók, új fékbetétek, új feszszab.
Hibái: lefúj a gyűrűk melett a henger, verérműlánc megnyúlt, feszítő és a rezgéscsillapító cserére szorúl, kuplunglánc kuka, váltókar tengely lóg a házban(perselyezni kell), szívócsonk gumik repedezettek (csere), hajtólánc rossz.
A kérdés: Érdemes-e vele foglalkozni (megvenni) és ha igen kb mennyiért?
Kb mire lehet számítani a javításnál (forintban) ?
Előre is köszi a hozzászólásokat!
sokkal hamarabb megcsúszik az első kerék.
főleg amilyen gumikat ezekre tesznek.
teát nyugi.
jó motorozást
na ez sosem fog fékezéstől fejre állni.
Szóval azért kérdeztam mert nem szeretnék fejre állni, mint ahogy anno az orosz félverseny biciklivel tettem.
Szerintem nagyobb sebességnél az első fékezéssel, amikor a terhelés az első kerékre bukna, nagyon kell kapaszkodni. Ezért következtett úgy, hogy a befékezett hátsó után fékezem az elsőt is.
Így néz ki a motorMoto Guzzi 750
nem vezettem cruisert sosem, de szerintem: tehát csak okoskodás:
mivel a motor nem úgy van kihegyezve, hogy a súly 50:50 %-ban legyen elosztva, mert ott nem arra törekednek, s a felépítéséből adódóan is szerintem nyugodtan használhatod a hátsó féket is az elsővel párhuzamosan.
mivel egy cruiser sosem fog orra állni, így a hátsó kerék meg a súlyelosztás miatt is, tuti mindig a földön marad. így növelni tudod a fékező hatást. így én azt mondom, mint nem nagy tapasztalatú speed ember, hogy logikusan végiggondolva (én logikám) simán használd.

s itt jön az általános igazság. ésszel. az is meg tud csúszni, de messze nem annyira könnyen mint egy speed.

meg itt jön a kétkörös fékrendszer... azt is azért találták ki. igaz már ésszel csinálják a gyártók. a hátsó nem működteti az elsőt, de fordítva igen. s ilyeneket csak túra motorokra tesznek. ergo egy cruisernél simán lehet egyszerre...
én még annó robogós korszakomban hozzászoktam teljesen a hátsó fékhez, és megragadt bennem teljesen....

már ösztönösen is nyomom a hátsó féket minden fékezésnél!
Szerencsére kezdek énis visszaszokni elsőhöz is, de azona fárny ahátsón mindig ott van azért a lábam:)
Megállni csak az elsőfékkel lehet. Fékezéskor a súly az első kereket terheli jobban, így a terheletlen hátsókeréken kisebb fékerőt lehet használni néha elég csak a motorfék. Persze lehet mind két féket egyidőben használni de az elejére lényegesen nagyobb fékerővel.
Lehet,hogy ez nem helyes,de én is az első féket használom.Csak ha nagyot fékezem akkor használom a hátsót.Bár nem így tanultam,de nekem működik
Bár tapasztalt az nem vagyok
erröl
soha nem vezettem cruiser-t tehát erre nem tudok válaszolni... a speed-en én általában (95%) csak az elsőt használom.... de szerintem erőől is megoszlanak a vélemények...

LX
Mint (20 év után újra) kezdő motoros, a nagy tapasztalatú motorosokat arról kérdezném, hogy hogyan kell helyesen fékezni egy elöl hátul tárcsafékes 750-es cruiser motorral?
Anno egy 350-es dobfékes JAWA-m volt, amit előbb a hátsó, majd egyidejűleg az első fék működtetésével is fékeztem le. Sajnos ezt nem oktatták akkoriban, egy 125-ös Danuviával vizsgáztam. Szerencsére csak egy bukásom volt egy biciglis gyerek miatt, neki semmi baja nem lett. Nekem sem, csak a motor bukócső kopott meg egy kicsit.
Ismertetőjele: németjuhász és fehérbot...

Még jó, hogy nem egy motorostársunk zúzott a pályán lefelé...
JaB, remélem ez nem egy buszsofőr...
Mv agusta brutale-hoz keresek kormány lengéscsillapítót. szerintetek hol érdemes próbálkozni?
ja a címet meg sem adtam V.ker Bárczy I.u 1-3. a JET kúttal szemben
MINDEN érdekel.Gyertek be nézzetek körül és adjatok ötleteket