Veszek egy k6 os gsxr600 at nem sokat mociztam még de nem csont kezdő vagyok.
Mi a véleményetek mert vagy azt mondják meghalok vagy azt hogy azzal is meg lehet tanulni?
Ezzel küll egyetértek a kuton mocskosul szar olajat adnak.Én mindig othon keverek vagy ,ha ez nemjön össze akkor viszem magammal az adalékot Ja és semmi más nincs a dobozomba mint egy gyertyakulcs+csiszolópapír+1 bizti,de hozzáteszem még nem kellett soha használnom.Ja és eladó 89-es 251-Etz
Talán 87-es volt? Mennyit foglalkoztam vele?Évente tettem a váltóba olajat,meg vettem bele egy új megszakítót.Meg egyszer vettem rá egy láncot.Hirtelen ennyire emlékszem.Ja,meg tankoltam bele+fasza olajat öntöttem hozzá,nem a kúti szutykot.
Hehe, mondok jobbat: MZ gyújtásszabályzó! Egyeseknek már a fogalom említése is rettenetet kelt.. :) Aztán hálát adnak annak a technikusnak, aki a tirisztort kitalálta.. :D
Nem vitatom, de minden esetre láttam már példát, erre például pont a tesómnál, de szó szerint kell érteni, a belökést.. :) Egyébként szereti ő a motorját, csakhát ugye nem kellemes dolog, ha minde településtől 20 kilóméterre egyszercsak bedobja a törölközőt a mocid valamiért. Ilyenkor mindenkinek el tud szálni az agya, vagy ha ekkor nem, a bütykölésnél mindenképp. ( Például mikor már három hónap alatt 5ször kell féklámpa kapcsolót cserélni a marokféken, akkor szokkott enyhébb változatban előjönni ez a dühöngés. )
Akinek volt, van, vagy lesz MZje, vagy egyáltalán keleti modellje, az elsők között tanul meg hidegvérűnek maradni ( vagy már előre is beszerez egy 100as tükör-, index-, és extrém esetben fejöntvény-szettet.. :) Bár ha távolabbra utazni szokása, valszeg pár darab oldalládát és egy tucat ládaszerelvényt is beszerez..)
Hát, kérlek, ugye, aki megteheti, az azzal megy, aki meg csóró, annak marad az Vicinális IC.. :D Nemnagyon járok vonattal, főként nem Ausztriába. Korábban sokat jártam, de most egyszerűen nincs lehetőségem. Tudnék mesélni, ehh.. :)
Hát ha nekem állva tudsz DVDt nézni úgy hogy mögötted még 15en nem azt nézik amit te, akkor jó.. :) Mármint buszon.... meg ott azért lopnak is... nem is csodálkoznék rajta, ha már nyakkendőt is lehet lebukás nélkül lopni.
Amúgy ICvel nem nagy kunszt ezt produkálni.
Egyébként ha van ülőhelyem, sőt, tételezzük fel, hogy egy elég jó helyem, akkor a szórakozással nem szokott probléma lenni, alszok aztán kész.. csakhát ilyenkor igazán az ember nem tud pihenni...
mert nem véletlenül írják fel az orvosok a veseköveseknek a napi x óra autóbuszozást.. :)
Egyébiránt az MZ azért jó, amiért a Lada... ha értesz hozzá, biztos hogy elvisz mindenhová... csak tudni kell szerelni... ha meg nem tudod, akkor is érdemes megvenni, mert akkor megtanulod.. :D Sosem tudni, hátha látsz egy vörös fejű motorost az út szélén, aki épp akor akarja az MZt belöni az árokba, mondván, hogy ez egy rakás ocskavas.... örökbecsű barátokat lehet ilyenkor szerezni..
Nekem mesélsz kiscsikó? Sopronban lakom, Bécsben dolgozom, napi 150km vonat!
Vegyél egy hordozható dvd játszót(19 ropi), azt nézd az előző napon felvett mokkát mint én.
Jaja, láttam, néztem, az lesz az. Sokat láttam, mert ahol lakok, ott is motorral jár a postás ( Beatrice rulz )...
Hát, figy, elvileg tök rövid lenne. Csak annyi lenne a lényeg, hogy Dunaföldvárnál kellene átkelni a Dunán + 6-oson végigjönni. Szinte nyílegyenes az egész. De nemtudom, Magyarországon minden úgy van megoldva, hogy " el lehet oda jutni, mert van arrafelé is valamilyen út"... na igen... de milyen, meg hol? MEg mennyiért? MEgtehetném, hogy felmegyek Pestre és onnan vissza Pécsre, de akkor amíg egyetemre járok, elméletileg megkerülném a földet. ( najó azt talán nem, de magyarországot y tengelyen azért megjárnám párszor )... Szekszárd meg Bóly között is csk most jutottak el odáig, hogy felhúzzanak valami útféleséget... ( a vonatot már szóba se hozom... :P )
És a cikolyna az egészben: még mindíg van egy alternatíva amit nem vitattunk: a vonat! És, láss csodát!! az is felmegy Budapestre.. de ha mondjuk Pécsről szeretnék Szegedre menni, vonattal az is kerülő... szóval én már az egész közutaztatást rühellem ahogy van. Motorozni is "régen" motoroztam ( Amióta hivatalosan megvan a jogsi, azóta max egyszer és ötszáz méterre mentem, de ennyi. Annyira hiányom van, amennyire csak lehet. Amikor Pécsen elhúz mellettem egy motoros lassan már köszönés helyett türtőztetnem kell magamat, nehogy lendületből lerántsam a lováról, és menjek vele egy kört. )
Rólam azért tudni kell, hogy hogyha valami nagyon nem tetszik, akkor képes vagyok a legnagyobb őrültségekbe belemenni. Olyan szinten elutasítom a buszt, vonatot e két település között, hogy egy gyenge pillanatomban komolyan megfordult a fejemben, hogy egy simsonnal vágok neki minden héten. Persze azóta azért elmúlt az ötperc, de a tömeg, a levegőtlenség, a büdős, az elpazarolt órák NAGYON ott vannak. És lassan, de minimum májusban a pénz, amit buszra költök, simán fedezik a benzinigényemet.
az aproba van 1-2 ilyen "postás motor".ott nézd meg a kipuff-okat.Amugy tényleg 4 ora Pécs-Kecskemét?mert én azt hittem h ugy mész h pestre fel majd onnan vissza de azér baja fele nem annyira hosszu .egyébként ez a motor tényleg jo.eddig még nem láttam ilyet és most meginogtam a motor vásárlásba(MZSR)
Ez eddig finomnak tűnik, márcsak pénz kell, meg egy eladó motor.. :D Bár ahogy nézem 200.000 alatt nemnagyon látni, használtan se. ( Mondjuk használtan sem gáz, érted, mert jó esetben városban szaladgálnak vele, ebből eredeztethető a relatíve kis kilómétertáv )
Mi volt a legnagyobb táv, amit megtettél vele? ( olvastam, hogy a léghűtése miatt esetleg túlmelegedhet... mi a valószínűsége ennek ? )
Nem tom mi az a rakéta kipuff , de olyan tölcsérszerűen szélesedik. A "hivatalos" kinézet megfogalmazás szerintem:soft-chopper, lépcsős ülés, döntött nyujtott csepptank.
A motor revü használt tesztek szerint akár100.000km sem elképzelhetetlen vele.
Tipushiba az idösebbeknél a hengerfejben a vezérműtengely oldalirányú lötyögése, ami azért gáz mert perselyezés nem segít. Én 10 évesen vettem x km-rel, két év alatt belecsúszott + 20.000, két hiba: egy öninditó szénkefe(500ft- egy láncfűrészből megreszelve), és egy leszakadt szelepszár ami nem jellemző, abszolút egyedi anyaghiba(kb 10000ft). A gép éppen a kis teljesítmény miatt jól viseli a kisipari felújításokat is(fúrás stb), és utángyártott olcsóbb cuccok is vannak hozzá szép számmal.l
Ha-ha!
:P
Hát akkor ez eddig bukta... ez a postásmotor viszont egészen jól hangzik... jó esetben másfél, két év alatt megválok tőle, minimális avulási számítással, mert ha van valaki, aki finoman kezel motort, akkor az én vagyok.. ( najó, ez már túl szerény volt. )
Postásmotor, 125 cc, mert sajna nagyobbra nincs engedélyem ( mondjuk, úgy, hogy nem a legnagyobb problémáim közé tartozik az As jogsit letenni.. :D )
Ami pedig a sebességet illeti: ha már 70el elmegy, az is elég gyors.. ugyanis a távolsági busz is annyival megy, csak az az isten háta mögött is megáll, meg várakozik, meg az alapvetően rövid útból csinál egy szép vargabetűt... ( Pécsről Kecskemétre és vissza BAJÁN ÁT vezet az út... :P Plusz Mohácsra is be kell menni, meg minden faszság, már elnézést )
Ha feltételezzük, hogy szépen rendben tartom ezt a yahamát, mennyi időt adsz neki egy nagygenerálig?
Hát, igen, lelombozó.. de ebből kell gazdálkodni. Mondjuk egy motor azért annyiban jó, hogy messzemenőleg jobb időbeosztást csinálhatok magamnak,és dolgozhatok is mellette így, ergo: némi meló után egy hangsúlyosabb gépet is tudnék venni, ha esetleg egyszer megcsinálom a nagykategóriát.
Egyébiránt ha már a normális pénzek és minőség mellett tartunk, csak elmélet szintjén szóbajött a 125ös Honda CBR... elég sok jót hallottam róla... ha a pénz éppen nem számítana, és nem lenne őrültség ilyen ccben utazni, akkor mi lenne az elméleti véleményed?
( erről jut eszembe: Egy görögországi nyaraláson egy bérelt 50cceres bejáratós [mikor kézbekaptam volt benne asszem 24 kmer? ] kisgépbe sikerült beletekerni 300 kilómétert két nap alatt [vagy ha az estéket leszámoljuk, akkor másfél, egy nap alatt ]. És sem nem szörnyű nem volt [sőt kifejezetten örületem, hogy "motorra" ülhetek újra ], sem nem rongált [azt, hogy a százas számláló hármasra ugrott, meg sem jegyezték, meg egyébként sem lett baja ] )
( Amúgy ennek a "postás-motornak" nem véletlenül rakéta kipuffja van [mármint formára]? Mert akkor rémlik valami.. :) )
Na akkor a konkréttal kezdjük, ilyen távolságra kis köbcenti(125) abszolute nem javasolt.
Ha mégis elment az eszed akkor legalább ne kétüteműt.
És ha mindenképpen akarsz valami tipus tippet, akkor yamaha sr 125( postás futár motor), olcsó, megbizható,igénytelen, keveset fogyaszt, viszont 100 fölé csak lejtőn tolhatod.
Én két évig használtam egy ilyent direkt melóba járni, de csak napi 50-60km-t.
Ekkora távolságra a minimum egy 500-as gép, azokból viszont az alsó árkategória amiért még érdemes pénzt kiadni úgy 4-500 ezer, ami ennél olcsóbb arra pár éven belül a vételár dupláját is elköltheted(tapasztalat, pedig még a főtengelyt is magam cseréltem, tehát munkadíjra sosem költöttem)
Tudom kicsit lelombozó, de hát te kezdted...
Persze, előbb ismerd meg, fokozatosan.....