Nah, tanácsadásra van szükségem... pontosabban EGY jó tippre.
A történet a következő: lekerültem Pécsre tanulni, de egyébként Kecskeméten lakok. Így vagy úgy, minden hétvégén meg kell tennem busszal oda vissza az utat, ami nagyjából 2000 Forintból jön ki - most, aztán később rosszabb is lesz. Ez az út 4,5 óra ( négy és fél óra, igen! ), amitől herótom van már lassan ( aki utazott már 100 kilóméternél hosszabban távolsági buszon, tudja mit érzek. )
Ígyhát akarok venni egy motort, mivel van egy A1-es jogsim ( ha jól tudom 11 kWig, 125 ccig jó ), és jó lenne aztis koptatni egy kicsit..
A kérdés tehát: Pécs-Kecskemét távlatra egy motor, mely minimum 100 km/h sebességgel bíró, 125 cc-t meg nem haladó, max 100.000 Ft értékben képviselt, lehetőleg kevés gondozást igényel ( megbízható ), és/vagy kicsi a fogyasztása.
Erről kellene vitázni egy kicsit, bár egyelőre a szándék nem lehet komoly ( egyelőre nincs elegendő pénz ), de a herótomat igenis komolyan veszem, tehát záros időn belül lesz belőle valami.
Majd mondani kellene egy márkát és tipust ( ugye, a kritériumokból kiderül, hogy egyértelműen használtmotorról van szó )... egyébként régebben motorozgattam keveset, szereltem is, van tapasztalatom más márkákban egy hangyányi, de cseppet sem olyan sokszínű, mint azt egy ilyen fórumon megkapom.
Amit elnézelődve gondoltam, hogy szóbajöhet: MZ 125 ( hááát!, ha nincs ló... ), Aprilia Tuareg ( nem túl megbízhatónak hallottam, igaz, ez az MZről is elmondható.. :D )
Nem vagyok finnyás, csak pocketbike, és crossmoto témakörben ne keressetek.
Feladtam a feladatot, aki a legjobb ajánlatot adja, azzal nem tudom mit csinálok, a sör az minimum, de majd még eldöntöm! :)
Segítségeteken nagyon megköszönném... ha esetleg nem a legjobb helyre írtam, ezer bocsánat.
létezik vmi öntapados matrica,amire nincs semmi irva?mert egyedi matricát szeretnék csinálni de nem tudom h kaphato-e ilyen vhol(magyarul 1 szintelen öntapados nagyobb méretű felület kell )
féligmeddigígyúgyamúgy földim vagy
párszor mentem lakóhelyeden keresztül M.keresztúrról Őrtilosra a Szt.Mihály-hegyre, erjedt szőlő-nedűt fogyasztani és magamat jól érezni
Én pl végigjártam a ranglétrát elöször A1 aztán a korlátlan.De emlékszem én egy 125-ös Tz hajtottam Ja és a legdurvább az volt,hogy a rutinvizsgán beszart és úgy kelett betólnia az oktatómnak
és ki mivel tanult a1-et?mer az még rendbe van h keeway arn-nal kell majd mennem de az oktatoautobol leállíthato 1 távirányítoval.már-már megalázó így hiába lesz piros az oktatonak 1 gombnyomás aztán huzhatom annak akárhogy akkor se fog menni
Ja azt elfelejtettem hozzátenni, hogy rendre beszorítottuk az oktatót a pirosba aztán indult a nyelezés keményen Mondjuk 15 évet motoroztam napi rendszerességgel mire rászántam magam a jogsira, de mindenki elhiheti, hogy így nyugodtabban indulok bárhova.
Tanulómotorok amikor én jártam tanfolyásra:
1. Suzuki GS 500 - Tanulómotornak elmegy, elég gyengusz de jól kezelhető
2. Honda CBF 500 0.km-esen. Ha a GS-re azt mondtam,hogy gyengusz akkor ez az abszolút nulla mert papíron ugyan 12lóval erősebb a GS-nél, de rendre kikapott tőle.
3. SUZUKI GSX 550EF a tanulócsapat vadállata - ezért mertem magamnak is venni egyet, különben rá se néztem volna öreg Suzikra... Nem bántam meg! Ja és napokon belül minden kész rajt végre!
Hali! Falusi gyerek vagyok:) ezért kérdezem, hogy kell-e motorra parkolócédula???? Én nem hinném, de most kaptam egy levelet, hogy usb-xxx forg. rendszámú gépkocsimmal cédula nélkül parkoltam... Ez konkrétan Vácon volt. Lehet, hogy ott van a városnak egy saját parkolási törvénye???
Ha már a jogsiról van szó, nem tudjátok lehet-e valahol márc. 15 elött vizsgázni, mert a motorom már megvan, az idő is szép és ha lehet nem szeretnék várni addig
Nah, tanácsadásra van szükségem... pontosabban EGY jó tippre.
A történet a következő: lekerültem Pécsre tanulni, de egyébként Kecskeméten lakok. Így vagy úgy, minden hétvégén meg kell tennem busszal oda vissza az utat, ami nagyjából 2000 Forintból jön ki - most, aztán később rosszabb is lesz. Ez az út 4,5 óra ( négy és fél óra, igen! ), amitől herótom van már lassan ( aki utazott már 100 kilóméternél hosszabban távolsági buszon, tudja mit érzek. )
Ígyhát akarok venni egy motort, mivel van egy A1-es jogsim ( ha jól tudom 11 kWig, 125 ccig jó ), és jó lenne aztis koptatni egy kicsit..
A kérdés tehát: Pécs-Kecskemét távlatra egy motor, mely minimum 100 km/h sebességgel bíró, 125 cc-t meg nem haladó, max 100.000 Ft értékben képviselt, lehetőleg kevés gondozást igényel ( megbízható ), és/vagy kicsi a fogyasztása.
Erről kellene vitázni egy kicsit, bár egyelőre a szándék nem lehet komoly ( egyelőre nincs elegendő pénz ), de a herótomat igenis komolyan veszem, tehát záros időn belül lesz belőle valami.
Majd mondani kellene egy márkát és tipust ( ugye, a kritériumokból kiderül, hogy egyértelműen használtmotorról van szó )... egyébként régebben motorozgattam keveset, szereltem is, van tapasztalatom más márkákban egy hangyányi, de cseppet sem olyan sokszínű, mint azt egy ilyen fórumon megkapom.
Amit elnézelődve gondoltam, hogy szóbajöhet: MZ 125 ( hááát!, ha nincs ló... ), Aprilia Tuareg ( nem túl megbízhatónak hallottam, igaz, ez az MZről is elmondható.. :D )
Nem vagyok finnyás, csak pocketbike, és crossmoto témakörben ne keressetek.
Feladtam a feladatot, aki a legjobb ajánlatot adja, azzal nem tudom mit csinálok, a sör az minimum, de majd még eldöntöm! :)
Segítségeteken nagyon megköszönném... ha esetleg nem a legjobb helyre írtam, ezer bocsánat.