Jaja, ez alapvetően így van akár használtról, akár újról beszélünk.
Új motor esetében meg az esetleges modellrissítés még csökkentheti az árat (pl. 600-as Fazer jövőre új modell lesz: az ideieket kedvező akcióban adják.
Már nagyon várom, hogy vegyek egy mocit és kipróbáljam, nagyon hiányzik az érzés!
Azt hallotam,hogy a téli időszakban olcsóbbak a járgányok!
ez igaz?? És az is hogy tavasszal sokkal drágábbak???
A freezer jó választásnak tűnik Ahogy irták kényelmesebb üléspozíciót, és nem kevés lóerőt kapsz a pénzedért, de mégsem olyan rakoncátlan mint a kihegyeztt sport tesói.
Az alacsony forulatszámtartományokban kifejezetten kellemesen kezelhető, és ha már összeszoktál vele akkor nyugostan odahúzhatod neki. Ekkor kipróbálhatod a magasabb forulatszámtartományt, ahol megmutatkozik mire képes az a 95 paci. Nem fogsz csalódni.
Ingyen van, mert nem lehet. Hacsak nincs meg a rendszám, forgalmi törzskönyv, de akkor is rengeteg utánajárás, esetleg dupla-tripla átiratás, évekig nem fizettek rá kötelező mkp.-ként stb.
Ha meg külföldről van és megvan minden papírja és nem múlt el 8 éves, akkoris 150-160ezer a költség. Nem érdemes, hidd el.
Újrakezdőnek is tökéletes a Fazer600! Kényelmes üléspozíció (a gyorsaságikhoz képest), barátságos viselkedés és 95 lóerő! Ha 125-össel mentél már akkor hamar megszokod.
Sziasztok!
6 éve motoroztam utoljár, és akkor is csak egy 125ccm-s sportnak nevezett motorral!
Most szeretnék megint a kétkereküek nyergébe pattani!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy ti mint régi motorosok, milyen mocit ajánlanátok az ujrakezdéshez! Én 600ccm-s spor turára gondoltam, de a sportmotor sem áll messze a szivemtől!
Kb:1millió ft. szánok rá! Mi a véleményetek a dologról?
Üdv Ákos!
Nekem is A1 volt két évig anno.
Aztán kellett bohóckodni valami Gs500-on különbözeti vizsgán. Rutin meg forgalom és slussz.
Oktatóm mindig szólt a mikroba Benceeeeeeeeee, ötven!
Persze kisninja után nehéz volt a vizsgán visszafogni magam.
Én mindig mondom, hogy nem szabad kapkodni.....Abból csak baj lesz.
Még én is elgondolkodom!!!Azért a motorért, ez a pénz apró!!!
Új motor esetében meg az esetleges modellrissítés még csökkentheti az árat (pl. 600-as Fazer jövőre új modell lesz: az ideieket kedvező akcióban adják.
Azt hallotam,hogy a téli időszakban olcsóbbak a járgányok!
ez igaz?? És az is hogy tavasszal sokkal drágábbak???
Köszönöm!
Pálya/túra/túra kétszeméllyel/hosszabb túrák, mindennapi munkábamentel?
Az alacsony forulatszámtartományokban kifejezetten kellemesen kezelhető, és ha már összeszoktál vele akkor nyugostan odahúzhatod neki. Ekkor kipróbálhatod a magasabb forulatszámtartományt, ahol megmutatkozik mire képes az a 95 paci. Nem fogsz csalódni.
Szóval jó választásnak tartom a 600-as frazert!!
Ha meg külföldről van és megvan minden papírja és nem múlt el 8 éves, akkoris 150-160ezer a költség. Nem érdemes, hidd el.
És 600-s fazer-ről mi a véleményed?
6 éve motoroztam utoljár, és akkor is csak egy 125ccm-s sportnak nevezett motorral!
Most szeretnék megint a kétkereküek nyergébe pattani!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy ti mint régi motorosok, milyen mocit ajánlanátok az ujrakezdéshez! Én 600ccm-s spor turára gondoltam, de a sportmotor sem áll messze a szivemtől!
Kb:1millió ft. szánok rá! Mi a véleményetek a dologról?
Üdv Ákos!
valaki le tudná nekem írni pontosan hogy mi mennyibe kerül egy 50 esként használt 125 ös rendszámoztatásakor ?
kössz szépen előre is
Aztán kellett bohóckodni valami Gs500-on különbözeti vizsgán. Rutin meg forgalom és slussz.
Oktatóm mindig szólt a mikroba Benceeeeeeeeee, ötven!
Persze kisninja után nehéz volt a vizsgán visszafogni magam.
hú te ezt ne éld át mit most én de vége a lényeg
2004 6 24 én raktam le
van olyasmi hogy ha 2 évig megvan az a1 akkor mehet utána a sima A ból ezt megkérdeztem ez biztos
deviszont h emelik akkor nemtudom hogy lesz