Önmagában a Citadel ismert márka.
Az, hogy az éppen kínált cucc mennyire jó, hááát csinál jó és gagyikat is. Nagyon olcsónak tűnik!
Nekem LUMA láncom van, elég brutális!
Ha már volt legalább egy ETZ-d,akkor nyugodtan veheted,az RF kényelmesebb,a ZXR erősebb,a 400-asok királya,de ráz mint a villamosszék,kemény a futóműve.
Üdv az lenne a kérdésem , hogy egy kezdőnek minen motor ajánlotok A-korlátozott jogsival ? Én eddig egy zxr400-as kawát néztem és egy Rf400-as Suzukit .
Üdv : rEaDy
Üdv! Az lenne a kérdésem, nem tudja-e valaki, mi a teendő, ha külföldre akarom eladni a motoromat?( konkrétan Ausztriába egy 1974-es MZ Trophyt )A rendszámot és forgalmit itthon kell leadni, és elég az adásvételi, vagy valami más? Segítsetek lécci!
Ha már van forgalmija:először kell egy olyan eredetiség vizsgálót keresned aki a nevét adja hozzá, hogy a motor időközben le lett fojtva, vagy hibás adat van a forgalmijában és a valódi teljesítménye 25 KW, ezt a nyilatkozatát elküldi(azt nem tudom pontosan hogy hova) de a végén a BM-hez fog eljutni akik átírják a motor teljesítményét a nyílvántartásukban ezután egy új forgalmit kell csináltatni és kész!Sok sikert, nekem már volt hozzá szerencsém!
Szerintem nem jó. 2000 és 2002 között biztos volt egy modellváltás. Ráadásul a 600-nak és a 750-nek más a befecskendezés-térképe. Viszont tudsz letölteni a netről térképeket, elvileg rá lehet tölteni a PowerCommander-re. Tehát talán mégis jó lehet, de kell egy kicsit babrálni. Szerintem.
W.
Csak azok az ETZ-k hagynak cserben, amikkel egyáltalán nem törődött a gazdája.
Csodát nem kell tőle várni, de a maga kategóriájában, amire kitalálták, arra tökéletes.
Nem versenymotor!
Viszont szépen és gazdaságosan lehet vele túrázni és munkába járni.
Hosszú távra is, mert nem kell félni tőle, hogy otthagy.
És az ára tényleg felfelé megy.
Én a 251-ről írtam véleményt, ha érdekel valakit. link
Az ETZ védelmében legyen mondva, ha foglalkozol vele, akkor kivisz a világból. A féklámpakapcsoló pedig típushiba (és a utángyártó magyar kispar bizonyítványa), de attól még nem rohad le a gép két falu között. Úgyis két fékkel fékezel, akkor meg nem mindegy, hogy néha csak a hátsó kapcsolja a féklámpát? A foglakozás nálam egy hétvégén kb. fél óra... törölgetéssel együtt.
A boncteremben írtam egy 89-es 125-ös ETZ-ről...a lapomon pedig van róla kép. Augusztusban adtam el 82.000,- pénzért. Ha az átírást is számolod, benne leszel a 100-ban. Ám, erősebb szembeszélben Kmét és Solt között leszenk gondjaid... akkor szigorú 4. sebesség, és 70 km/h. Ezek a mocik ezt tudják. És az igaz a Mecsek emelkedőire is...
Ahhoz, hogy heti rendszerességgel megtedd az utat tényleg nem ez a kategória a megfelelő. De mondjuk a busznál jobb...
Hozzá teszem, az ETZ a hasonló erejű 125-ösök között az egyik leggazdaságosabb és legmegbízhatóbb. (az SR is ebbe a kategóriába tartozik)
Az enyém pl. egy srác vette meg, akinek elege lett, hogy az Apriliája mindig szarban hagyja...
Javaslatom: ETZ 125, mert ez kijön a pénzedből...és biztosan nem buksz rajata, ah majd el akarod adni. Ugyanis az ára mostmár csak felfelé megy a szép példányoknak.
Mindenkinek igaza van. Mélyvízben is meg lehet tanulni úszni, de bele is lehet fulladni.
Ha meg lesz a gép nagyon vissza kell majd fognod magad,a tanulási idő hosszabb mint sokan gondolnák, általában előbb jön meg a bátorság, mint az ész. Szóval csak finoman, 10000 felett egyben-kettőben, durva kuplungnál még háromban is jön fel az eleje, akkor is ha nem akarod
REZEG A zsebemben,én észbekapok,hogy hoppálopjákamotort. odafutok és torkonrúgom őket!
vagy felírom a rendszámot! (nem a motorét)