Sziasztok!Plesae Help!Van egy Honda Ns 125 típusú mocim és szét let bontva főtengelycsapágyazás miatt és nemtudom hogy a kiegyenlitő tengelyt hogyan kell beállitani a főtengelyhez képpest.egy kis lánc köti össze őket,most rosszul van beállitva és nagyon rezonál a gép.Előre is köszi a segitségeteket.
Ebben az a legdurvább hogy egy V8 5700-as Firebird-re is kb annyit fizet majd a tulaja mint én (kb)
Károsanyag kibocsájtása meg azért nem 1:1 az hót ziher!
És akkor most jól megszivatták a nagytelj. autósokat mi ??
Mondjuk akinek 1 éves V6 3000 van annak jár is a 300,-/kW.
Én az autómmal jobban járok, mint a súlyadóval, de a különbség dupláját húzzák le rólam a motor miatt...
Kecsegek! Nem akarok ötleteket adni, de mikor jön a léghasználati adó? Személyenként és tüdőkapacitás illetve átlagos percenkénti légzésszám alapján... Hát nem?
Nekem igy sem lesz ócsó, pedig 20 éves de forgalmiban akkor is 132 kW.
Pénteken úgy jöttem haza vele, hogy a turbo mögött leszakadt a teljes kipuff.rendszerem.
Kb olyan hangja volt mint egy T72-esnek
14 év felett már csak 120Ft/kW/év a lehúzás mértéke.
Nekem az átiratás során izmosodott 5 lóerőt a paripa!!!!
Meg is kérdeztem, hogy hova vihetem a vasat, hogy oda is dobják a tuningot,
de nem értették mit akarok.... Előtte 47kW utána 51! Rohadjanak meg!
Nem az évi (jé, ki az az Évi?!? ) 480Ft hanem az elvek miatt!!! F.U.C.K.!
Vagyonszerzési illeték: 600 ccm alatt 15Ft/ccm, vegyük 400-as gépnek, akkor az 6000 Ft
Eredetiségvizsgálat: ~14000 Ft
Új forgalmi + új törzskönyv: 12000 Ft
Kötelező biztosítás: lakhelytől és életkortól függ meg persze hogy melyik biztosítónál kötöd.
Ha ezeket összeadjuk, kb 35-40000 Ft-ra jön ki az összeg.
A nagy különbség a kötelezőben van, mert 350-nél változik, és az már a legmagasabb. Tehát a 400-asér annyi mint egy 1300-asé.
Ja és adó is van mostmár (jövöre) a 250-re is, ahány kW, annyiszor 300 Ft/év
ja és még egy kérdés (tudom...sok lesz már ):
egy 250es és egy 400as moci fenntartása mennyibe fáj? És vételkor a motor árán túl milyen anyagi terhek jönnek még (az esetleges hibák javításán kívül)?
Sziasztok!
Jövő tavasszal szeretnék újabb mocit venni, valami túra-sporttúra jellegűt. Az mostani moccom egy mtx 80as, és a fokozatosság híve vagyok motorok terén, szal nem szeretnék 400 ccm feletti moccot venni, nehogy megöjjön . Nézegettem már hirdetéseket, a 250-400as kategóriákban, és 2 kiszemeltem lenne: suzuki gsf 400 Bandit vagy suzuki rf 400. Sajna nem vagyok anyagilag sem nagyon elszállva, max olyan 500rugóm lesz rá. Szóval, ha van valakinek tapasztalata ezen két mociról örülnék neki ha megosztaná velem, akár e-mailben is: ejoska@hotmail.com
Hello!!!!
Nekem van egy Suzuki TS125-öm(2T)1978-as évjárat, most van motorfelujításon(márcsak össze kell rakni a blokkot:a hengert kell felrakni)és a tankot kell lefényezni.A keretedbe belefér, ha érdekel írj
(kép az adatlapomon, a gyárija)kezdésnek sztm jó motor
Sziasztok! Endurót szeretnék venni de nem tudok dönteni. Max 200ezrem van rá, eddig egy Honda Mtx tetszik a legjobban, szerintetek azok jo gépek? Vagy yamaha dt? Vagy mit?
Van egy tippem, szerintem nagyobb tárcsa lett felszerelve előre és igy mérhet más értéket.
Ugyanis ilyenkor az érzékelő is távolabb kerül és más lesz a körív.
De mivel digipanelos, könnyen lehet hogy hibás a jeladó.
hello!
Nemrégen vettem egy rf 400-as mocit,és annyi gond van vele hogy a srác akitől vettem mondta el nekem hogy a kilóméter órája 20km/h-val kevesebbett mutat mint amit kéne,kicsi és nagy sebességnél egyaránt.kipróbáltam és tényleg kevesebbet mutat.De ami furcsa hogy a km számláló meg jól számol,mert azt is lemértük.Féldigit műszerfalas 97-es a moci.És nem mérföldes az órája.Szóval ha valaki tudna nekem ebben segíteni nagyon megköszönném.
Ja és még valamit!Mielőbbi tavaszt mindenkinek!:)
Törzskönyv=6 ropi
Átírás=1875
Biztosítás kb=6ropi(egész évre és ez biztosítónként változhat)
Inkább beletankolnám vagy szépítenék valamit belőle.
Károsanyag kibocsájtása meg azért nem 1:1 az hót ziher!
És akkor most jól megszivatták a nagytelj. autósokat mi ??
Mondjuk akinek 1 éves V6 3000 van annak jár is a 300,-/kW.
Kecsegek! Nem akarok ötleteket adni, de mikor jön a léghasználati adó? Személyenként és tüdőkapacitás illetve átlagos percenkénti légzésszám alapján... Hát nem?
Pénteken úgy jöttem haza vele, hogy a turbo mögött leszakadt a teljes kipuff.rendszerem.
Kb olyan hangja volt mint egy T72-esnek
Nekem az átiratás során izmosodott 5 lóerőt a paripa!!!!
Meg is kérdeztem, hogy hova vihetem a vasat, hogy oda is dobják a tuningot,
de nem értették mit akarok.... Előtte 47kW utána 51! Rohadjanak meg!
Nem az évi (jé, ki az az Évi?!? ) 480Ft hanem az elvek miatt!!! F.U.C.K.!
Állitólag kor függvényében is változik a dolog.
Minnél fiatalabb annál több (ahogy én hallottam).
Hali!
Átírási költségek:
Vagyonszerzési illeték: 600 ccm alatt 15Ft/ccm, vegyük 400-as gépnek, akkor az 6000 Ft
Eredetiségvizsgálat: ~14000 Ft
Új forgalmi + új törzskönyv: 12000 Ft
Kötelező biztosítás: lakhelytől és életkortól függ meg persze hogy melyik biztosítónál kötöd.
Ha ezeket összeadjuk, kb 35-40000 Ft-ra jön ki az összeg.
A nagy különbség a kötelezőben van, mert 350-nél változik, és az már a legmagasabb. Tehát a 400-asér annyi mint egy 1300-asé.
Ja és adó is van mostmár (jövöre) a 250-re is, ahány kW, annyiszor 300 Ft/év
egy 250es és egy 400as moci fenntartása mennyibe fáj? És vételkor a motor árán túl milyen anyagi terhek jönnek még (az esetleges hibák javításán kívül)?
Jövő tavasszal szeretnék újabb mocit venni, valami túra-sporttúra jellegűt. Az mostani moccom egy mtx 80as, és a fokozatosság híve vagyok motorok terén, szal nem szeretnék 400 ccm feletti moccot venni, nehogy megöjjön . Nézegettem már hirdetéseket, a 250-400as kategóriákban, és 2 kiszemeltem lenne: suzuki gsf 400 Bandit vagy suzuki rf 400. Sajna nem vagyok anyagilag sem nagyon elszállva, max olyan 500rugóm lesz rá. Szóval, ha van valakinek tapasztalata ezen két mociról örülnék neki ha megosztaná velem, akár e-mailben is: ejoska@hotmail.com
Nekem van egy Suzuki TS125-öm(2T)1978-as évjárat, most van motorfelujításon(márcsak össze kell rakni a blokkot:a hengert kell felrakni)és a tankot kell lefényezni.A keretedbe belefér, ha érdekel írj
(kép az adatlapomon, a gyárija)kezdésnek sztm jó motor
Ugyanis ilyenkor az érzékelő is távolabb kerül és más lesz a körív.
De mivel digipanelos, könnyen lehet hogy hibás a jeladó.
Üdv,
Attila
Nemrégen vettem egy rf 400-as mocit,és annyi gond van vele hogy a srác akitől vettem mondta el nekem hogy a kilóméter órája 20km/h-val kevesebbett mutat mint amit kéne,kicsi és nagy sebességnél egyaránt.kipróbáltam és tényleg kevesebbet mutat.De ami furcsa hogy a km számláló meg jól számol,mert azt is lemértük.Féldigit műszerfalas 97-es a moci.És nem mérföldes az órája.Szóval ha valaki tudna nekem ebben segíteni nagyon megköszönném.
Ja és még valamit!Mielőbbi tavaszt mindenkinek!:)