Hacsak, már nem rendszámos a quad és még van rá műszaki, akkor vehetsz részt a közúti forgalomban.
Azthiszem az idei évtől nem rendszámoznak guad-okat már.
"A" kategóriás jogosítvánnyal vezethető quad: 550 Kg-ig és motor teljesítmény 15 KW-ig
550 Kg / 15 KW fölött vezethető "B" kategóriás jogosítvánnyal.
Újat már nem fognak rendszámozni. Vagyis nem lehet forgalomba helyezni.
Holla mindenkinek!
Lenne pár kérdésem és nem nagyon tom h kihez is fordulhatnék, gondoltam hátha vki megszán és a drága időböl talán 2 percet áldoz is rám
Szóval:
Vennék egy 100-150-es quadot.Ez lesz életem első járműve.
Érdekelen h B-s jogsival megoldható-e ennek a vezetése, vagy szükséges vmiféle térfogat módosítás, már mint papíron
Aztán az érdekelene még h quaddal mennyi esélyem van arra h utcán is kölekedjek és a rendőr ne egyből vegye e a jogsimat?
A quadra érvényesek a regisztrációs adó, a kötelező és a biztosítás megkötései?
Plusz 1 kérdés:Vizsgáztatás illetve hallottam vmit a forgalomba helyezésről, de az csak kísértet mesének tűnt
A1 az csak 125ccm és 15 LE azaz 11KW. Ha ennél 1 ccm-el vagy 1LE-vel is több akkor már HIVATALOSAN nem jó rá az A1. De nekem is 154ccm-es a motorom és kicsit több mint 11KW de a forgalmiban 125ccm és 11KW van mint ha folytott lenne.. de ritka az olyan aminek a papírjaiban valós adat van szal több mint valószínű hogy a 30 pacisnak is 11 KW lesz.. az már neccesebb helyzet hogy "15 LE-s" motorral ha lehet ne kapjanak el városban 160-al mert azt nem magyarázod ki
kösz szépen télleg jól jött a segítség ,de ma meg kérdeztem az egyik ORFK ban dolgozó ismerősömet és ő is azt mondta hogy elvileg nem jó rá csak 11 kW-ra de az a lényeg hogy a rendőrt télleg csak az érdekli hogy 125ccm és nem a kW. hacsak nem egy motoros rendőr de az nem büntet meg mert a motorosok jó emberek...
Sztem bár nemtom lehetséges-e azért jó lenne ha forgalmiba csak 11Kw lene írva,folytott állapotban annyit teljesít az RS.Az hogy Te utánna kiveteted a folytást az már senkit nem érdekel,csak az hogy mikor valami bevizsgáláson van akkor bennlegyen.De jótanács ojat keress aminek a forgalmijában 11Kw szerepel
Neked legyen igazad !! ezért a motorért húzom a belem meg melózok suli után szaros ezresekért meg szüneteimben melózok eddig 400 ropi van de most jön a taszi szünet ha el bassza valak iazt megölöm
és a nyárig össze szedek még 200 at akkor minden fasza kivétel ha a jogsim ne mlesz rá jó de akkor bazzeg nem tom mit csinálok...
Egy számomra nagy segítséget szeretnék kérni, egy kicsit el tévedtem itt az A1 útvesztőiben mert most fogok majd tenni rá jogsit azaz csak annyit nem értek hogy A1.125ccm 11kW (15 LE) ezt írják minden vizsga honlapon ,de ez azt jelenti hogy afölött már nem érvényes a 125 ös jogsi oan motoroknál ami 125ccm csak több lóerő.
mert be lesz újítva a régi motorom helyett egy Aprilia Rs 125 replica ami oan 30 LE és a kérdés csak az lenne hogy arra még jó-e a jogsi? leet hülye kérdés akkor sory:)
előre kösz a választ
Köszi szépen a válaszod.Tehát szted érdemes lenne megvenni egy ien vasat amibe mondjuk 30ezer van?Ja és ha ezt tullépem akkor mennyibe lenne egy ien jellegü szervizelés.Ja és még egy,neked volt F2-ed a szervizelése menyibe van,igaz azt se tom mit csinálnak egy szervíz során,gondolom azt amit egy autó során,ja és még egy egy F3-F2-nél hány km-enként kell menni vele a szervizbe,vagyis neked mikor kellett menned?Tényleg köszi mégegyszer Széles utat és sok napsütést az idei évre is!
100.000 km. neked mennyi a nagyobb javítás? Vezérműlánc+feszítőt kb valós 40.000-50.000 ezernél kell cserélni,normál használatnál. A 98-as verzió még az F3-as,karbis,105 ló,nagyon kényelmes,megbízható,jól megy. Jó választás. Nekem volt F2-esem,3 évig,semmi gond nem volt vele,pedig biztos volt benne vagy 40.000 km.
1. Sportmotor szeretnék venni,egy 1998-as CBR600 F-et(nekem ez a tipus tetszik),de kétségeim vannak hogy egy ien motor mennyi kilométert képes elmenni rendes használat mellett különösebb javítások nélkül?Mert hallottam itt 50000km is de sztem az sok egy kicsit.Egy ien motort kb 25-40ezer km-el tudnék kapni de nemtom az sok-e?
2.Ill. szerintetek érdemesebb-e venni inkább egy Hornetet amibe kevesebb km van?Mert tetszik az a tipus is,de ott meg félek a szélvédelemtől.Azt értem hogy lehet rá venni szélvédőt de az mennyire fogja,tereli el a levegőt,és az mekkora sebeségig használható?
3.Lehet-e kapni Hornethez utángyártott hasidomot és hol?Érdekelne mind a két tipus(600-900)ja de 2000 kiadásuakhoz értendő!!!
Remélem kérdéseimmel nem fárasztalak titeket,de hát ez lessz az első komolyabb motorom és tanácstalan vok.Fáradozásaitokat előre is köszönöm
nem tudja véletlenül valaki h hány Le a Talmácsi 125 cc3 motorja????????????