Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nem tudom nekem azt mondták h csak a rutin különbözeti és a forgalom kell mert amikor raktam le a a1 et akkor a vizsgalapra rávolrt írva A1 A kor és A kategóriákhoz
na mond 1 holnap felhívom a sulit


Úgy emléxek nem.
A korlátozott után van a "csak rutin és forgalmi", de ugy tudom, a1 után kell a külön kresz A korl.-hoz ill A-hoz.
jaja igazad van az lesz bemek a sulihz nekem már csak rutin különbözeti tolni a mototrt + a forgalom kéne
kösz a tanácsot
Menj el gyorsan egy (autós-)motoros iskolába és tisztázd a részleteket, lehetőségeket: mi van ha idén elkezded az A kategóriát (Kresz és max rutin). Sógoromnak 3 hét alatt meg a mocis jogsija (előtte csak "swarcban" crossozott - most is csak a Pannonia miatt csinálta meg a papírt).
Általában az ilyen last minute dolgokat meg lehet oldani ha idejében lép az ember. Persze aki ebből él többet tud mondani erről...


Előzmény
Sn4k3ma 20:13
de nekm megvan 2 éve a1 ből és nyáron akarok mocit venni és most parázok h mi lesz
TeeJayma 20:11
Állítólag nem lehet egyből korlátlanra menni.
Sn4k3ma 20:09
Kéne segítség ma mondták h januártól felemelik a a korhatárát ez igaz ésha emelik aakkor h lesz az h edig ha valakinek 2 évig megvolt az a1 vaagy a korlátlan akkor lerekhata ez menyibe változik
Az RMC-t kérdezd meg, ott csinálnak egyedit is tehát kell,hogy legyen átlátszó mert azt ragasztják rá a nyomtatott fóliára.

RMC
Sziasztok!
Hol tudok venni áttetsző tankpadot?
Kösz a tanácsokat,remélem hamarosan már nem csak mint 50es tulaj fogok ide írni.ma vtam benn az autosiskolába de mondták(amit tuttam) h csak márc-ápr. környékén indul ujra a gyakorlati oktatás.addig elég nehéz lesz kibirni. .1ébként én csak azt írtam h valszínűleg emzé lesz de nem kizárt mint irtam az af1 sem.lenne igényem 1 af1-re is de lehet arra csak nyárra lenne pénzem és akkor se vmi jot kapnék.inkább veszek 120ér 1 mz-t csak hadd motorozzak már!! meg amgy is rövid időre akarom.amég korlátlan-t le nem tehetem(+2év).de addig jo legyen!
A lepusztultat nem a festésre gondoltam hanem az egész állapotára. Merrt ha valaki gyilkolja az meglátszik mindenhol, a totál lelakott MZ-kre gondoltam, hogy azt nem szabad megvenni. Kezdö motornak szerintem nagyon jó, igaz izlések és pofonok. Nekem hoszutáv az kinlódás volt vele (50-100 km-ek) de láttam már olyat is hogy 125 ETZvel országot keresztbe hosszába átmotorozta. Emberfüggö. Az ár megint tényleg zsebfüggö, mert inkább egy ETZ 120 körül mint egy lepukkant NSR 150-180ért, mert ahhoz az alkatrész is drágább! De ezt te tudod hogy milyen szinvonalra van pénzed/szükséged.
MZ "Mert azt a hülye se veszi be hogy szakadt szar de felujitott motorral! "nem kell bevenni de van ám...sokgazdás motorok persze van kivétel,de ne külsöre vegyél motort 50ezres szakadt lehet jobb mint a 120ezres szép külsövel(1valamivel legyél tisztába használt motorok,gyenge minöségü alkatrésszel..bármi tönkre mehet)+ számoljál átirás 30e FT..megéri a jobb??váltó,lánc-lánckerekek,gumik legyenek jok,töltése legyen,az hogy matt/karcos/horpadt a festés csak esztétika...ez nagyon nehéz tudom de mérlegelni kell,mi a fontos neked/szemednek+a zsebednek....(én biztos nem MZ-ben gondolkodnék persze ez is zsebb függö,nem mert lenézem-volt pár db.. hanem mert elavult )
" a váltoja minden sebességet vegyen be, "
"és uj olaj a blokkba (max 3000), "

20éves fejjel nem tudok irni... ez már igy is marad!
Én anno 70ért vettem 75ért adtam el!
Egy cimborám nemrég 110ért adta el a pöpec MZjét, igy körüül lehet szerintem jót kapni. 80-120e!
Nem vagyok motorszerelö, de egy MZ nem nagy tudomány! Elsö legfontosabb ami paraszt szemmel is látszik hogy ne legyen lepusztult. Mert azt a hülye se veszi be hogy szakadt szar de felujitott motorral! Viszont ha tipp topp nem jelenti azt h nem szar a motorja! Szal ne legyen lepukkant. Hidegen is jol induljon 1-3 rugásra, szivatoval vagy anélkül. Legyen alapjárat, szivato nélkül, és nagyjábol egyenletes, ha hallotál már egészséges MZt akor olyan hangja legyen ha nem akkor arra figyelj hogy ne legyen zavart szétesö csörgös csattogos hangja. Ne köpje az olajat, kipuffon meg tudod nézni hogy ömlik belöle az olaj vagy csak kormos. Jelzö világito berendezések jók legyenek. Jah és jo lebuktatás, ha szar az elektronika, alapjáraton pöfögö motort rakj fényszorora, és ha valami szar fél perc alatt leáll a motor. Aztán ha mész vele, akkor figyeld hogy hogy reagál a gázra, ne fulladjon erölködjön, a váltoja ne minden sebességet vegyen be, (ha üreset fogsz nem baj megesik IFA-knál, ha az üreset 1-2 közt nehezen találod meg kicsit tologasd a motort elöre hátra és akor meglesz, tipikus MZ viselkedés) fékeket nézd meg hogy jól müködjenek. Telót elöl hogy nem ömlik e belöle az olaj, és legyen azért ellenrugozása mert ha puha akor egy kis kátyunál is felkoppan, ezt is könnyü észrevenni. Lánc feszességet nem tudsz nézni, azt ugy tudod ellenörizni hogy váltásnál ha hátulrol ilyen kerék kiszakado hang jön ott baj van a láncal. Szerintem leirtam mindent amit én átnéznék... ja és alap hogy ha megveszed uj gyertya (kb 1500huf) és uj olaj a blokkba (max 300), és akkor biztos vagy benne hogy nem "80 óta rohad benne minden,+ a kipuffogot meg a könyököt leszedheted és kiégetheted, benzint bele (95,98) aztán meggyujtod amig kinem ég a korom aztán a dzsuvát kifojatod belöle, és mégvalami a gumik elöl hátul, utcai tipus külsö belsö elöre hátra 10 000 böl kijösz ujonan, ne sajnáld rá, mert sok MZn még nagyfater szerezte gumi van fent aminek a tapadása = a 0ával! Sok mulik ezen is ne sajnáld rá a lét. Aszem ennyi, de ezek csak tapasztalatok nem vagyok motorszerelő! Ha ezeket átnézed és nagyjábol minden rendben akkor megvétel után még egy ideig rendben lesz.

sok sikert.
köszi ;)
Szia!

Egy egyszerű multiméterrel megméred az akksi feszültségét. (kb. 12.5 - 12.8 V)
Elindítod a motort és járó motornál szintén megméred. Értelemszerűen nagyobb értéket kell, hogy láss!
(kb. 13.8 - 14.2 V)
Kapcsold rá a világítást és mérd meg úgy is. Akkor sem szabad 13.8 V alá menni.
Sok sikert!

Üdv: Gino
sziasztok! sikerult venem egy RX 50(70)-EST ez az első motorom azt szeretném megtudni hogyha az olajszivatyu ki van kotve es en most keverekel jarok vele az okoz e valami problemat.mindenfele se gitseget koszonok.van e valakinek esetleg MISKOLC kornyeken ilyen akivel erröl beszélni tudnék
(ROBANTOTT ÁBRA ,VILLAMOSSÁG,ALKATRÉSZ UTÁNPOTLÁS?)
Hali!

Azt szeretném kérdezni, hogy házilag ki lehet-e mérni valahogy a motorom töltését! Előre is köszi!
kösz!
és még olyan kérdésem lenne h mennyiér vetted(már ha publikus) és mire kell odafigyelni?Mert nem nagyon szeretnék olyat h mikor megveszem jo mire hazahozom meg már szar.inkább adok többet 1 joér.
Jah és őssze szokás motort venni mert köv évben ugyis árat emelnek, és összel többet tudsz cigányozni az árbol. Szerintem
Nekem 88as ETZ 125 öm volt. Nagyon megvoltam vele elégedve! Ha nem szétheréltet veszel akkor nem nagyon lesz vele bajod! Persze a napi barkácsolás benne van, én is mindig csináltam rajta valamit, de ha el is romlik rajta egy két dolog pár ezerböl kijösz szerelésileg. Én azt mondom mindenféleképpen jo tanulo motor és a gatyád se megy rá. Csak vásárlásnál jol figyelj hogy ne lógjon a bele, hanem nagyjábol egybe legyen. És ne valami sufnituningos kissráctol vedd mert azok kinyúzzák a motor belét.

üdv
Hy all!
Nem vt jobb ötletem minthogy ide irjam a kérdésemet:tavasszal amint lehet m1ek A1es rutinra+forgalmira és lassan esedékes lesz 1 motorvásárlás.Eddig az nsr és az af1 mellett vtam de rájöttem nincs annyi pénzem, ezért 1 "90 körüli MZ is megtenné(tanulomotornak).tehát a kérdések:mennyire érdemes mz-t venni,mik a tapasztalatok a 125ös mz-kről (napi szerelések...) és hogy most ősszel/télen vagy inkább tavasszal érdemesebb motort venni?

Előre is thx
Segítsen valaki van egy 2003 aprilia SR D-tech-em, hogy lehet házilag kiigtatni az elektronikai folytást ?


Az E-mail címem attila.xy@freemail.hu Légyszi ha tud valaki segíteni írjon !


válasz erre előzmény
A 125-öshöz. Ez tudod olyan mint a viccben: miért piros a kékszilva? mert még zöld
Akkor hova atrtoznak??
nem
Lenne egy meglehetősen tudott kérdésem de én ezzel még sem vagyok tisztában!
A 80ccm-es vagy a 75 ccm-es stb motorok is segédmotornak számítanak??