Heló! Én is így vok ezzel a jogsi dologgal... De még csak most csinálom az A1-es jogsit...
Nekem mindenki azt mondta h ha olyan a zsaru akkor úgyis meg fog büntetni, de nagyrészben nem foglalkoznak vele...
Szal én bevállaltam... Remélem nem lecc para...
Csáó
"A1"-es jogsival lenne vezetve a motor, akitől venném azt mondta hogy őt már többször megállították a rendőrök de soha nem foglalkoztak vele csak azzal hogy 125ccm-es e!! akkor most mivan???
Segítséget szeretnék kérni! mi van akkor ha venni akarok egy 125ccm-es motort, aminek a forgalmiában az van hogy 22KW és 30Le, mert elvileg a mostani 125ccm-es motorok max 11KW-osak lehetnek, de azt olvastam hogy annak idején mikor ezek a motorok bejöttek még nem volt Le határ csak annyi volt a megkötés hogy a motor ne legyen nagyobb mint 125ccm! akkor most mivan ha megveszem a mocim??lemeszel a rendőr????vagy csak a ccm-et fogja nézni?
Ja bocs a szár hosszát pedig úgy kel meghatározni (levágni) hogy a kerék ne egy km re legyen a földtől. Az én emelőm kb: 5 cm re emeli meg a kicsikémet.
Egész egyszerű a dolog, ha magad készíted el az emelőt semmi másra nem kel törekedni csak, arra hogy a célnak + feleljen (elbírja a motor súlyát, és stabilan álljon a motorral, ne billegjen a hajtási fokokat pedig ez alapján magad határozod meg) röviden ennyi.
Valakinek van hátsó motortartó bakról valami olyan képe amin le van méretezve, mert akarok csinálni csak nem tudom hogy mekkorák a hajlított hosszak. Vagy ha valakinek van és lefényképezné és mellé írná hogy hány cm akkor azt megköszönném
Ha valaki bármikor letámasztja a motort és akár egy fokot is dől/lejt a talaj, el ne felejtse soha betenni sebességbe! (Nekem ma sikerült elfelejteni...) Ha betettem volna a gixxert 1-esbe a benzinkútnál amikor épp lemosni készültem, akkor nem csuklott volna be a kitámasztó és most nem lennék szegényebb egy kuplungkarral... Óriási mázli, hogy van bukógombám. Így semmi más nem sérült, az idomon még karcolás se lett.
Összehasonlításul pár éve a Yamahám bukógomba nélkül szintén jobb oldalra borult. Eredmény: tükör letört, kuplungkar letört, idom elrepedt, plexi megrepedt.
Apróság, de hátha valakit megment némi bosszúságtól és 1-2 ezer Ft-tól.
Lenne egy barátomnak egy gondja. Tavaly volt egy kis malőrje (és a zzr-je kapott egy kis fülest). A problémáját remélem, lehet látni a képen (nem a legjobb fotó) valakinek valami 5let. Előre is kösz.
Igaz már páran írtak neked, de azért leírom én is a tapasztalatomat.
Hosszú szárú bakancs, hosszú farmer, vagy más ami rálóg a bakancsra, tehát rövidgatyóba nem menj! Aztán kabát, kesztyű, sisak...
A kabát is jó ha nem éppen egy télikabát, vagy olyan amibe nagyon bele tud kapni a szél, mert az zavaró lesz. A kesztyű is jobb ha van még egy kis szára vagy milye, hogy a csuklód védve legyen. Nem tudom milyen felszerelésed van, de nekem a bukóm nagyon szar volt, szinte nyitott volt, és kellett volna vennem maszkot, de nem vettem. Meg is volt az eredménye. Lehet kapni már 1000 Ft-ért is, bár nem tudom azok milyenek. De az tuti, hogy jó dolog.
Amikor én csináltam, azon a helyen keményen követelték. Akinek valami nem stimmelt, aznap nem ült motorra.
A váltót szerintem hamar meg fogod szokni, semmi gáz nem lesz vele.
Helló!
A moci 99-es,rengeteg extrával:versenyrendszer(140 db,állat!!!),K&N sportlégszürő,Dynojet,tunning gyertya,füst plekó és index.kormánystabilizátor.Új:olaj,gyertyák,fékbetét,lánc és lánckerék.Garantáltan költségmentes,Irányár:800 e FT.Ha érdekel,kellenek képek stb. irj a grozinger@freemail.hu-ra,vagy hivj a 0670-3315-155-ös számon!
Grózinger András
Sztori:
Pár évvel ezelőtt egy haverom vizsgázott "A" rutinból. Miután megcsinálta az első kört, ami végülis egy "U" alak, át akart gurulni a start-vonalhoz, hogy csinálja a következőt.
Erre a vizsgáztató (egy vén moslék) mondja neki: nem gurulhat, hanem szálljon le és tolja oda, majd a harmadik kör előtt ugyanez.
Szegény srác, kb. 100kg, már kezdéskor is full beöltözve indulhatott csak el és legalább 30 fokban tologatta a vasat.
Aszt hittem a végén felkoncolja az öreget. :)
Szerintem az oktatokon mulik, hogy mit varnak el a tanfolyamon, vizsgara viszont szoktak kerni a fentieken kivul a hosszu szaru cipot, ill. oltozetet (ez meg vizsgabiztos fuggo, de ha mar ezek megvannak akkor nem kotozkodnek). Nem kell full borszerkoban odamenni, ha ez a problemad, de legalabb valami latszetvedelmet nem art produkalni, mar csak magad miatt sem. (En egy mezei poloban es sportcipoben gyakoroltam, vizsgan farmer, terdprotektor, egyszeru borkabat, bakancs, kesztyu, sityak es en voltam a legjobban beoltozve - nem is kotozkodott velem a vizsgabiztos).
A valtot meg eleg hamar megszokod, ha nem tudsz menni/lefullad/tulporog. Szerintem eleg termeszetes dolog es eloszor ugy is a valto hasznalatat tanitjak meg (elindul, felpakol negybe-otbe, megall, elindul, megfordul, felpakol...).
Nnna, sok sikert, lassan itt a marcius, lehet vizsgazni.
Udv,
T.J.
PS. Az "elotanulmany" dologgal vigyazz, foleg, ha mar be vagy jelentve a tanfolyamra - ilyenkor egy kaland a rend oreivel negativ kovetkezmenyekkel jar a tanfolyamra. A teljesen hulyenek nezes miatt meg ne aggodj, nalunk is elobb 250-re ultettek az embereket, akiknek nem volt tapasztalata nagyobb motorral (az oktatok nem akarjak osszetoretni sem a vasat sem a tanulot).
A helyzet az, hogy robogó után végre megcsinálnám az "A" jogsit...
Az lenne a kérdésem, hogy robogó után mennyire nehéz megszokni a váltót...?
Váltós motorhoz még nem volt szerencsém, de ha jobb idő lesz egy haver ETZ-én szeretnék előgyakorlatot szerezni, nehogy tök amatőrnek nézzenek....
Más: az oktatéson van valami előírt öltözet, ami kell? Sisak , kesztyű van...de ezen felül még valami kell?
Hellosztok!
Milyen lopásgátló eszközöket ajánlanátok nekem a XT660-asomhoz? Úgy láttam az ABUS-t mindenki istenítette. Azon belül mi a legbiztonságosabb? Persze tudom, hogy semmi sem ad 100%-os védelmet... :-(
- U-lakatok
- Lakat-lánc-kombinációk
- Steel-O-Flex
- Kábelzárak
- Féktárcsazárak
Érdeklődnék valaki nem tud-e olyan helyet ahol szépen krómoznak motor felniket??????
Segítségeteket előre is köszi!!
Nekem mindenki azt mondta h ha olyan a zsaru akkor úgyis meg fog büntetni, de nagyrészben nem foglalkoznak vele...
Szal én bevállaltam... Remélem nem lecc para...
Csáó
Az "A" korlátozott kategóriába belefér az "A1" kategóriába nem.
Segítséget szeretnék kérni! mi van akkor ha venni akarok egy 125ccm-es motort, aminek a forgalmiában az van hogy 22KW és 30Le, mert elvileg a mostani 125ccm-es motorok max 11KW-osak lehetnek, de azt olvastam hogy annak idején mikor ezek a motorok bejöttek még nem volt Le határ csak annyi volt a megkötés hogy a motor ne legyen nagyobb mint 125ccm! akkor most mivan ha megveszem a mocim??lemeszel a rendőr????vagy csak a ccm-et fogja nézni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Egész egyszerű a dolog, ha magad készíted el az emelőt semmi másra nem kel törekedni csak, arra hogy a célnak + feleljen (elbírja a motor súlyát, és stabilan álljon a motorral, ne billegjen a hajtási fokokat pedig ez alapján magad határozod meg) röviden ennyi.
Ha valaki bármikor letámasztja a motort és akár egy fokot is dől/lejt a talaj, el ne felejtse soha betenni sebességbe! (Nekem ma sikerült elfelejteni...) Ha betettem volna a gixxert 1-esbe a benzinkútnál amikor épp lemosni készültem, akkor nem csuklott volna be a kitámasztó és most nem lennék szegényebb egy kuplungkarral... Óriási mázli, hogy van bukógombám. Így semmi más nem sérült, az idomon még karcolás se lett.
Összehasonlításul pár éve a Yamahám bukógomba nélkül szintén jobb oldalra borult. Eredmény: tükör letört, kuplungkar letört, idom elrepedt, plexi megrepedt.
Apróság, de hátha valakit megment némi bosszúságtól és 1-2 ezer Ft-tól.
Lenne egy barátomnak egy gondja. Tavaly volt egy kis malőrje (és a zzr-je kapott egy kis fülest). A problémáját remélem, lehet látni a képen (nem a legjobb fotó) valakinek valami 5let. Előre is kösz.
Igaz már páran írtak neked, de azért leírom én is a tapasztalatomat.
Hosszú szárú bakancs, hosszú farmer, vagy más ami rálóg a bakancsra, tehát rövidgatyóba nem menj! Aztán kabát, kesztyű, sisak...
A kabát is jó ha nem éppen egy télikabát, vagy olyan amibe nagyon bele tud kapni a szél, mert az zavaró lesz. A kesztyű is jobb ha van még egy kis szára vagy milye, hogy a csuklód védve legyen. Nem tudom milyen felszerelésed van, de nekem a bukóm nagyon szar volt, szinte nyitott volt, és kellett volna vennem maszkot, de nem vettem. Meg is volt az eredménye. Lehet kapni már 1000 Ft-ért is, bár nem tudom azok milyenek. De az tuti, hogy jó dolog.
Amikor én csináltam, azon a helyen keményen követelték. Akinek valami nem stimmelt, aznap nem ült motorra.
A váltót szerintem hamar meg fogod szokni, semmi gáz nem lesz vele.
Aztán hajrá!!!!
Bye
A moci 99-es,rengeteg extrával:versenyrendszer(140 db,állat!!!),K&N sportlégszürő,Dynojet,tunning gyertya,füst plekó és index.kormánystabilizátor.Új:olaj,gyertyák,fékbetét,lánc és lánckerék.Garantáltan költségmentes,Irányár:800 e FT.Ha érdekel,kellenek képek stb. irj a grozinger@freemail.hu-ra,vagy hivj a 0670-3315-155-ös számon!
Grózinger András
Viszont azt hallottam, hogy megint valtoztattak valamit a rutin vizsgan. Talan a harmadiknal a kigyorsitos reszen (talan nem kell karjelzes?).
Pár évvel ezelőtt egy haverom vizsgázott "A" rutinból. Miután megcsinálta az első kört, ami végülis egy "U" alak, át akart gurulni a start-vonalhoz, hogy csinálja a következőt.
Erre a vizsgáztató (egy vén moslék) mondja neki: nem gurulhat, hanem szálljon le és tolja oda, majd a harmadik kör előtt ugyanez.
Szegény srác, kb. 100kg, már kezdéskor is full beöltözve indulhatott csak el és legalább 30 fokban tologatta a vasat.
Aszt hittem a végén felkoncolja az öreget. :)
Szerintem az oktatokon mulik, hogy mit varnak el a tanfolyamon, vizsgara viszont szoktak kerni a fentieken kivul a hosszu szaru cipot, ill. oltozetet (ez meg vizsgabiztos fuggo, de ha mar ezek megvannak akkor nem kotozkodnek). Nem kell full borszerkoban odamenni, ha ez a problemad, de legalabb valami latszetvedelmet nem art produkalni, mar csak magad miatt sem. (En egy mezei poloban es sportcipoben gyakoroltam, vizsgan farmer, terdprotektor, egyszeru borkabat, bakancs, kesztyu, sityak es en voltam a legjobban beoltozve - nem is kotozkodott velem a vizsgabiztos).
A valtot meg eleg hamar megszokod, ha nem tudsz menni/lefullad/tulporog. Szerintem eleg termeszetes dolog es eloszor ugy is a valto hasznalatat tanitjak meg (elindul, felpakol negybe-otbe, megall, elindul, megfordul, felpakol...).
Nnna, sok sikert, lassan itt a marcius, lehet vizsgazni.
Udv,
T.J.
PS. Az "elotanulmany" dologgal vigyazz, foleg, ha mar be vagy jelentve a tanfolyamra - ilyenkor egy kaland a rend oreivel negativ kovetkezmenyekkel jar a tanfolyamra. A teljesen hulyenek nezes miatt meg ne aggodj, nalunk is elobb 250-re ultettek az embereket, akiknek nem volt tapasztalata nagyobb motorral (az oktatok nem akarjak osszetoretni sem a vasat sem a tanulot).
PS/2. Hol csinalod a tanfolyast (varos/megye).
A helyzet az, hogy robogó után végre megcsinálnám az "A" jogsit...
Az lenne a kérdésem, hogy robogó után mennyire nehéz megszokni a váltót...?
Váltós motorhoz még nem volt szerencsém, de ha jobb idő lesz egy haver ETZ-én szeretnék előgyakorlatot szerezni, nehogy tök amatőrnek nézzenek....
Más: az oktatéson van valami előírt öltözet, ami kell? Sisak , kesztyű van...de ezen felül még valami kell?
Előre is köszi a segítséget
Engem lehet, hogy érdekelne a moci! Tudnál róla pár infót írni? Évjárat, sérülések, ár, ilyesmi!
Előre is köszi!
Ja, és hol lehetne megnézni?
Ha érdekel még van egy eladó zsir 400-as CBR-em rengeteg extrával.Grozi
sisak a louis-ban akciós...
Milyen lopásgátló eszközöket ajánlanátok nekem a XT660-asomhoz? Úgy láttam az ABUS-t mindenki istenítette. Azon belül mi a legbiztonságosabb? Persze tudom, hogy semmi sem ad 100%-os védelmet... :-(
- U-lakatok
- Lakat-lánc-kombinációk
- Steel-O-Flex
- Kábelzárak
- Féktárcsazárak
http://www.abus.hu/Frameset/termek_5_1.htm
kÖSZI!
Anub is!