Egy 400-assal már nagyon jókat lehet motorozni. Nekem CB 400-asom volt (épp most adtam el), és nagyon szerettem (még mindig szeretem:). Ha nem zavar, hogy 120-nél kb 7 ezret pörög a motor, akkor nem kell nagyobb. A 400-asok is jól mennek, s szerintem egy kezdőnek nagyon jó alap egy kisebb gép, s ha majd azt kinövöd, alázni fogod a nagyobbal kezdő motorosokat, hidd el!
Hát nem tudom. Mint mondtam, 600 ezrem van. Ha veszek föl egy kevés kölcsönt, akkor sem tudok 17 évesnél újabbat venni. Meg egy kicsit félek is tőle, első nagymotornak 100 lóerő? De lehet, hogy mégis ez lesz belőle. Még mindig jobb egy öregebb motoron élvezni a tájat, mint egy újabbon szenvedni.
Ne vegyél rá nagyobbat!
Semmivel nem lesz jobb tőle, sőt. Gyári méretet vegyél rá, nem véletlenül van rajta akkora. A felnid is olyan, hogy a 130-as gumi az optimális méret neki.
Sziasztok! Van egy Honda NSr 125R-em és a tavaszzal lecserélem a hátsógumit! Most 130/70 17" van rajta ! Az lenne a kérdésem hogy ha nagyobbat rakok rá akkor az rosszab lehet v. inkább rakjak rá olyat ami most van rajta?
Mi lenne, ha nem a 400-asok közül válogatnál? VFR750-esek szintén elég jó árban elérhetők már, és az méretében is megfelelő lenne neked. A teljesítménytöbblet meg szerintem ne tartson vissza, mert az csak rajtad múlik, hogy mennyire húzod a gázt!
Nekem 94-es zxr400-as volt. 3évet motoroztam vele. Nagyon szerettem! A felsorolt motorok közül a zzr a legnagyobb, aztán a zxr, cbr és végül a vfr! Ha a magasságodat vesszük alapul, akkor mindenképpen zzr-t vegyél! De csak akkor, ha megszállott vagy! Mert egy kawa sosem olyan kifinomult motor, mint egy cbr! Azért mondom ezt, mert nekem volt mindkettő!
ja és nagyon állat kis motor szentem,dupla kipuff+jól pörög+jól megy+Ő azt mondta h 200 a vége,de már voltak vele kisebb nagyobb gondjai,de azok is csak kevészer
én zzr400 ültem már(hátul,ha megnézem az adatlapomat,ott van)az előttem lévő sráckb 185 cm lehet(Talma nagybátyja)Ő azt mondta h neki kényelmes motor,de hogy nagyon nehéz megtartani a motort 2 személlyel ha a 2. személy 60kg fölött van.
Hmm, értem. De akkor mit? Azt mondják, a ZZR400 a legnagyobb testű ezek közül, mert annak csak a motorja 400-as, a többi része 600-as. Na meg a 600-as meg van official-ban is (nem csak japán import) ezért gondolom a javítása sem kerül túl sokba. De akkor is az a legdrágább. Nem járok rosszul egy 1991-es ZZR-rel? Esetleg van más alternatíva?
Volt aki azt mondta hogy vegyek endurót, de az a stílus nekem nem jön be. Nem tudom hogy lenne a jó.
mi most vettünk három hete a kedvesemnek egy VFR400R-t. Szerintem nagyon állat gép, imádok vele menni, DE...
én 185 cm magas vagyok. És igencsak kicsi (nem a teljesítménye, annak ellenére, hogy nekem CB1300-m van). Hosszabb távot nem tudnék vele megtenni. Szóval a Te magasságodhoz semmiképp sem ajánlom.
Több mint 2 éve tettem le az AK vizsgát. Van egy 150-es MZ-m, és használtam amikor tudtam. Már nagyon unom. Azon kívül hogy nem valami gyors, hosszabb utakon szétráz és minden faluban szerelni kell. Elég annyit mondanom róla, hogy 1972-ben gyártották. Ennek ellenére már voltam vele Mátrázni két személlyel. Képzelhetitek! Jött az a sok speed motoros és mindenki integetett, olyan viccesek voltunk. Na ideje rátérni a lényegre. Talán tavaszra összejön annyi pénzem, hogy tudjak venni egy nagyobb motort. Kb. 600 ezrem van rá. Esetleg tudok kölcsönt fölvenni, ha nagyon megéri. Kezdésnek 400ccm-re gondoltam. A lehetséges jelöltek: ZZR400, ZXR400, VFR400 és CBR400. Ami behatárolja a dolgokat, hogy 193cm magas vagyok, és 2 személlyel is sokat akarok menni.
Nézegettem a teszteket, leírásokat, de nem igazán tudok választani közülük. A ZZR a legdrágább (ebből nem tudnék 1995-öset venni) de ennyivel jobb is? A VFR-ről azt olvastam hogy több a nyomaték, de ezen kívül nagyon ellentmondásosak a leírások.
A ZXR lehet, hogy túl sportos nekem.
Talán ennyi elég is lesz a kívánságokból. Mit javasoltok?
blackman: Én most kaptam egy gixert(750) és bármit is mondtok rá egy nagyon erös gép.2 en is ugy gyorsul hogy le akar szakitani a motorrol igaz az elsö fogaskerék egyel
kevesebb a gyárinál.és én a legerössebb motor amitt vezettem elötte az egy 250 es robogó(honda helix)az ehez kutyaf@sza.nem tom hogy a kawák milyenek de nekem az ujjak bejönnek.én amikor kiprobáltam sikerült ugy beszarattatni magamat hogy egy öt percig ki akart ugrani a szivem. ugyebár robogom volt elötte meg simsonom.
elsöre biztos hogy nagyon erös lesz.de azt monták hogy egy pár ezer kilométer után megszokod és majd ugy mehetsz vele ahogy jonak látod.szerintem jo választás
1 pár napja az első fékem leesett a helyéről,csavarok elengedték,visszatettem és azóta nem fog úgy ahogy kéne....de a fébetét még fasza,van 5letetek? első féknél van ilyen h légtelenítés?
Kawasaki ER-6n
1 595 000 Ft
600 000 Ft = 37%
3 évre kb. 30 000 Ft/hó
5 évre kb. 20 000 Ft/hó
Egy 400-assal már nagyon jókat lehet motorozni. Nekem CB 400-asom volt (épp most adtam el), és nagyon szerettem (még mindig szeretem:). Ha nem zavar, hogy 120-nél kb 7 ezret pörög a motor, akkor nem kell nagyobb. A 400-asok is jól mennek, s szerintem egy kezdőnek nagyon jó alap egy kisebb gép, s ha majd azt kinövöd, alázni fogod a nagyobbal kezdő motorosokat, hidd el!
kössz a segítséget!
Semmivel nem lesz jobb tőle, sőt. Gyári méretet vegyél rá, nem véletlenül van rajta akkora. A felnid is olyan, hogy a 130-as gumi az optimális méret neki.
Előre is kössz a segítséget!!
Volt aki azt mondta hogy vegyek endurót, de az a stílus nekem nem jön be. Nem tudom hogy lenne a jó.
mi most vettünk három hete a kedvesemnek egy VFR400R-t. Szerintem nagyon állat gép, imádok vele menni, DE...
én 185 cm magas vagyok. És igencsak kicsi (nem a teljesítménye, annak ellenére, hogy nekem CB1300-m van). Hosszabb távot nem tudnék vele megtenni. Szóval a Te magasságodhoz semmiképp sem ajánlom.
Több mint 2 éve tettem le az AK vizsgát. Van egy 150-es MZ-m, és használtam amikor tudtam. Már nagyon unom. Azon kívül hogy nem valami gyors, hosszabb utakon szétráz és minden faluban szerelni kell. Elég annyit mondanom róla, hogy 1972-ben gyártották. Ennek ellenére már voltam vele Mátrázni két személlyel. Képzelhetitek! Jött az a sok speed motoros és mindenki integetett, olyan viccesek voltunk. Na ideje rátérni a lényegre. Talán tavaszra összejön annyi pénzem, hogy tudjak venni egy nagyobb motort. Kb. 600 ezrem van rá. Esetleg tudok kölcsönt fölvenni, ha nagyon megéri. Kezdésnek 400ccm-re gondoltam. A lehetséges jelöltek: ZZR400, ZXR400, VFR400 és CBR400. Ami behatárolja a dolgokat, hogy 193cm magas vagyok, és 2 személlyel is sokat akarok menni.
Nézegettem a teszteket, leírásokat, de nem igazán tudok választani közülük. A ZZR a legdrágább (ebből nem tudnék 1995-öset venni) de ennyivel jobb is? A VFR-ről azt olvastam hogy több a nyomaték, de ezen kívül nagyon ellentmondásosak a leírások.
A ZXR lehet, hogy túl sportos nekem.
Talán ennyi elég is lesz a kívánságokból. Mit javasoltok?
kevesebb a gyárinál.és én a legerössebb motor amitt vezettem elötte az egy 250 es robogó(honda helix)az ehez kutyaf@sza.nem tom hogy a kawák milyenek de nekem az ujjak bejönnek.én amikor kiprobáltam sikerült ugy beszarattatni magamat hogy egy öt percig ki akart ugrani a szivem. ugyebár robogom volt elötte meg simsonom.
elsöre biztos hogy nagyon erös lesz.de azt monták hogy egy pár ezer kilométer után megszokod és majd ugy mehetsz vele ahogy jonak látod.szerintem jo választás
De ha bogdenes akkor nincs
1 pár napja az első fékem leesett a helyéről,csavarok elengedték,visszatettem és azóta nem fog úgy ahogy kéne....de a fébetét még fasza,van 5letetek? első féknél van ilyen h légtelenítés?